karol2984 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam, czy ta blaszka z przodu wisko jest za coś odpowiedzialna jak tak to za co? gdyż wiatrak chodzi mi równo z obrotami silnika nawet jak jest zimo i zauważyłem że jest jak by załamana.
Raftik Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zasada z wisko jest jedna, jak silnik zimny to wiatrak powinien się kręcić z silnikiem ale nie równo z obrotami silnika i powinien dać się zatrzymać, czyli wisko nie zasprzęglone, jak silnik osiągnie 94 stopnie (temp. zasprzęglenia) wiatraka nie zatrzymasz na pracującym silniku kręci się prawie na równo z silnikiem, prawie ponieważ nigdy nie łapie całkiem na sztywno ale to już ciężko zauważyć. W moim podpisie masz manual na temat wisko.
karol2984 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 no własnie u mnie na równo pracuje chwile po odpaleniu, na stałe nie jest zasprzęglony, w miarę lekko obraca ale przy 2000obr robi się tornado pod maską nawet na zimnym tzn zaraz jak odpalę po długim postoju wiec jest do wymiany
fend18 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 no własnie u mnie na równo pracuje chwile po odpaleniu, na stałe nie jest zasprzęglony, w miarę lekko obraca ale przy 2000obr robi się tornado pod maską nawet na zimnym tzn zaraz jak odpalę po długim postoju wiec jest do wymiany to jest bimetal regulujacy predkosc obrotowa wentylatora, bez niego chodzi praktycznie na najwyzszych obrotach
karol2984 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Dzięki za odp. o to właśnie mi chodziło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się