Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1Z B5 95] Prośba o uwagi do logów dynamicznych...


Simon

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wychodzi mi dokłądny odczyt wszystkiego mimo że dużo już o tym czytalem i porównuję z różnymi danymi...nie wiem o co chodzi z jakimiś odcięciami,itp dlatego proszę o analizę logów dynamicznych...

Group A: '003

ESpeed MAFspec MAFact EGR

TIME 861-945 240-340 240-340 4-84

STAMP /min mg/R mg/R %

0.01 1974 455.5 419.0 34.4

0.53 2016 847.9 711.6 4.7

1.04 2079 847.9 847.9 4.7

1.58 2142 847.9 847.9 4.7

2.12 2226 847.9 847.9 4.7

2.67 2289 847.9 847.9 4.7

3.23 2373 847.9 847.9 4.7

3.79 2436 847.9 847.9 4.7

4.33 2520 847.9 847.9 4.7

4.89 2562 847.9 847.9 4.7

5.42 2646 847.9 847.9 4.7

5.96 2709 847.9 844.6 4.7

6.51 2772 847.9 847.9 4.7

7.06 2835 847.9 847.9 4.7

7.57 2898 847.9 837.9 4.7

8.11 2940 847.9 821.3 4.7

8.67 3003 847.9 821.3 4.7

9.21 3066 847.9 811.3 4.7

9.75 3129 847.9 808.0 4.7

10.31 3192 847.9 811.3 4.7

10.86 3255 847.9 804.7 4.7

11.42 3297 847.9 804.7 4.7

11.93 3339 847.9 798.0 4.7

12.44 3402 847.9 794.7 4.7

12.97 3444 847.9 791.4 4.7

13.50 3486 847.9 791.4 4.7

14.03 3549 847.9 778.1 4.7

14.59 3591 847.9 768.1 4.7

15.13 3780 847.9 691.6 4.7

15.68 3570 498.8 585.2 4.7

Group A: '008

ESpeed Inj qty Inj qty Inj qty

TIME ? ? ?

STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0.01 2016 37.8 35.2 37.8

0.80 2121 42.6 35.2 38.0

1.63 2205 42.6 35.2 38.0

2.44 2331 42.2 35.2 38.0

3.27 2415 42.0 35.2 38.0

4.12 2499 41.6 35.2 37.8

4.94 2604 41.4 35.2 37.6

5.77 2688 41.2 35.2 37.4

6.58 2772 41.0 35.2 37.2

7.41 2856 40.6 35.2 36.8

8.24 2919 40.6 35.2 36.2

9.08 2982 40.2 35.2 36.0

9.92 3066 40.2 35.2 36.0

10.74 3129 40.0 35.2 35.8

11.56 3213 39.8 35.2 35.6

12.40 3297 39.8 35.0 35.8

13.19 3360 39.6 34.6 35.6

14.01 3423 39.6 34.4 35.4

14.83 3486 39.4 34.2 35.6

15.62 3549 39.2 34.2 35.8

Group A: '010

MAFlow Bar Manifold Position

TIME Pressure Pressure Throttle

STAMP mg/R mbar mbar %

0.02 704.9 997.0 1683.0 77.6

0.52 847.9 997.0 1846.2 100.0

1.06 847.9 997.0 1989.0 100.0

1.61 847.9 997.0 2009.4 100.0

2.17 847.9 997.0 1907.4 100.0

2.71 847.9 997.0 1907.4 100.0

3.28 847.9 997.0 1876.8 100.0

3.82 847.9 997.0 1887.0 100.0

4.32 847.9 997.0 1866.6 100.0

4.86 847.9 997.0 1866.6 100.0

5.37 837.9 997.0 1856.4 100.0

5.91 844.6 997.0 1887.0 100.0

6.42 834.6 997.0 1866.6 100.0

6.94 831.3 997.0 1876.8 100.0

7.48 824.6 997.0 1876.8 100.0

8.01 821.3 997.0 1876.8 100.0

8.58 814.6 997.0 1876.8 100.0

9.13 821.3 997.0 1876.8 100.0

9.68 804.7 997.0 1866.6 100.0

10.23 798.0 997.0 1856.4 100.0

10.76 801.3 997.0 1866.6 100.0

11.30 794.7 997.0 1866.6 100.0

11.82 784.7 997.0 1856.4 100.0

12.33 788.0 997.0 1866.6 100.0

12.88 784.7 997.0 1866.6 100.0

13.42 791.4 997.0 1866.6 100.0

Group A: '011

ESpeed SpecMAP ActMAP Duty cycle

TIME Boost Valvle

STAMP /min mbar mbar %

23.65 2436 1489.2 1509.6 53.5

24.20 2562 1672.8 1948.2 54.7

24.72 2625 1754.4 1917.6 59.0

25.24 2688 1805.4 1907.4 62.5

25.78 2730 1825.8 1876.8 62.9

26.29 2793 1836.0 1887.0 64.8

26.84 2856 1846.2 1866.6 65.6

27.40 2898 1856.4 1866.6 66.4

27.95 2940 1856.4 1856.4 66.0

28.50 3003 1856.4 1876.8 66.0

29.05 3045 1866.6 1866.6 66.4

29.60 3087 1866.6 1876.8 66.8

30.15 3150 1866.6 1856.4 66.4

30.67 3192 1866.6 1866.6 66.4

31.18 3234 1866.6 1856.4 65.6

31.70 3276 1866.6 1856.4 65.6

32.21 3339 1866.6 1866.6 66.0

32.76 3360 1866.6 1856.4 65.2

33.33 3423 1866.6 1866.6 65.6

33.87 3465 1866.6 1866.6 65.6

Z góry dziękuję Wszystkim za pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odp - wszystko wg zasad robione tylko szkoda mi silnika na niskim biegu (żeby kręcić do 4,5tys-u mnie to już chyba na czerwono)

Jedyne co mi się jeszcze nie podoba to kąt wtrysku (na jałowym 90'C) może ktoś ocenić byłbym wdzięczny?

W kanale 001 mam w drugiej kolumnie 34-36 a w kanale 008 coś takiego:

Group A: '004

ESpeed Specsta Actstart Cold Start

TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70

STAMP /min °BTDC °ATDC %

0.55 861 8.0 8.4 66.0

1.12 861 8.0 8.0 71.1

1.66 861 8.0 7.8 72.7

2.21 861 8.0 8.1 69.9

2.75 840 8.0 8.0 71.5

3.29 861 8.0 8.1 70.7

3.84 840 8.0 8.1 72.3

4.34 840 8.0 8.0 71.5

4.88 861 8.0 8.1 68.4

5.44 861 8.0 8.0 70.3

5.98 861 8.0 8.1 69.5

6.50 861 8.0 8.1 73.0

7.06 840 8.0 7.6 76.2

7.61 840 8.0 8.1 69.1

8.16 840 8.0 8.0 70.3

8.71 861 8.0 7.8 71.9

9.23 861 8.0 8.1 68.0

9.76 840 8.0 8.1 68.4

10.30 840 8.0 7.8 71.9

10.83 861 8.0 8.0 73.8

11.35 840 8.0 7.8 73.0

11.91 840 8.0 8.1 69.5

12.46 861 8.0 8.0 69.9

13.01 840 8.0 8.0 71.5

13.56 861 8.0 7.8 73.0

14.11 840 8.0 8.0 70.3

14.66 861 8.0 8.0 71.1

15.20 840 8.0 8.0 73.0

15.73 840 8.0 7.7 69.9

16.26 840 8.0 8.1 68.0

16.80 861 8.0 7.8 71.9

17.32 861 8.0 8.0 69.9

17.87 861 8.0 8.0 71.1

18.40 861 8.0 7.8 71.1

18.93 840 8.0 8.0 69.9

19.48 840 8.0 8.0 69.9

20.03 840 8.0 7.8 71.9

20.58 861 8.0 7.8 73.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odp - wszystko wg zasad robione tylko szkoda mi silnika na niskim biegu (żeby kręcić do 4,5tys-u mnie to już chyba na czerwono)

Jedyne co mi się jeszcze nie podoba to kąt wtrysku (na jałowym 90'C) może ktoś ocenić byłbym wdzięczny?

W kanale 001 mam w drugiej kolumnie 34-36 a w kanale 008 coś takiego:

kąt wtrysku sprawdzasz w bs 000 druga kolumna (powinien wynosić w granicach 48-52)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt pomyliłem się kanał 000 kolumna druga 34-36 mam...

jezeli sa ta wartośc w BS to powinienes poprawic na 49-54 .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za pomoc Spanky na 100kie nad tym popracuje przed zimą!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...