Simon Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Nie wychodzi mi dokłądny odczyt wszystkiego mimo że dużo już o tym czytalem i porównuję z różnymi danymi...nie wiem o co chodzi z jakimiś odcięciami,itp dlatego proszę o analizę logów dynamicznych... Group A: '003 ESpeed MAFspec MAFact EGR TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0.01 1974 455.5 419.0 34.4 0.53 2016 847.9 711.6 4.7 1.04 2079 847.9 847.9 4.7 1.58 2142 847.9 847.9 4.7 2.12 2226 847.9 847.9 4.7 2.67 2289 847.9 847.9 4.7 3.23 2373 847.9 847.9 4.7 3.79 2436 847.9 847.9 4.7 4.33 2520 847.9 847.9 4.7 4.89 2562 847.9 847.9 4.7 5.42 2646 847.9 847.9 4.7 5.96 2709 847.9 844.6 4.7 6.51 2772 847.9 847.9 4.7 7.06 2835 847.9 847.9 4.7 7.57 2898 847.9 837.9 4.7 8.11 2940 847.9 821.3 4.7 8.67 3003 847.9 821.3 4.7 9.21 3066 847.9 811.3 4.7 9.75 3129 847.9 808.0 4.7 10.31 3192 847.9 811.3 4.7 10.86 3255 847.9 804.7 4.7 11.42 3297 847.9 804.7 4.7 11.93 3339 847.9 798.0 4.7 12.44 3402 847.9 794.7 4.7 12.97 3444 847.9 791.4 4.7 13.50 3486 847.9 791.4 4.7 14.03 3549 847.9 778.1 4.7 14.59 3591 847.9 768.1 4.7 15.13 3780 847.9 691.6 4.7 15.68 3570 498.8 585.2 4.7 Group A: '008 ESpeed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.01 2016 37.8 35.2 37.8 0.80 2121 42.6 35.2 38.0 1.63 2205 42.6 35.2 38.0 2.44 2331 42.2 35.2 38.0 3.27 2415 42.0 35.2 38.0 4.12 2499 41.6 35.2 37.8 4.94 2604 41.4 35.2 37.6 5.77 2688 41.2 35.2 37.4 6.58 2772 41.0 35.2 37.2 7.41 2856 40.6 35.2 36.8 8.24 2919 40.6 35.2 36.2 9.08 2982 40.2 35.2 36.0 9.92 3066 40.2 35.2 36.0 10.74 3129 40.0 35.2 35.8 11.56 3213 39.8 35.2 35.6 12.40 3297 39.8 35.0 35.8 13.19 3360 39.6 34.6 35.6 14.01 3423 39.6 34.4 35.4 14.83 3486 39.4 34.2 35.6 15.62 3549 39.2 34.2 35.8 Group A: '010 MAFlow Bar Manifold Position TIME Pressure Pressure Throttle STAMP mg/R mbar mbar % 0.02 704.9 997.0 1683.0 77.6 0.52 847.9 997.0 1846.2 100.0 1.06 847.9 997.0 1989.0 100.0 1.61 847.9 997.0 2009.4 100.0 2.17 847.9 997.0 1907.4 100.0 2.71 847.9 997.0 1907.4 100.0 3.28 847.9 997.0 1876.8 100.0 3.82 847.9 997.0 1887.0 100.0 4.32 847.9 997.0 1866.6 100.0 4.86 847.9 997.0 1866.6 100.0 5.37 837.9 997.0 1856.4 100.0 5.91 844.6 997.0 1887.0 100.0 6.42 834.6 997.0 1866.6 100.0 6.94 831.3 997.0 1876.8 100.0 7.48 824.6 997.0 1876.8 100.0 8.01 821.3 997.0 1876.8 100.0 8.58 814.6 997.0 1876.8 100.0 9.13 821.3 997.0 1876.8 100.0 9.68 804.7 997.0 1866.6 100.0 10.23 798.0 997.0 1856.4 100.0 10.76 801.3 997.0 1866.6 100.0 11.30 794.7 997.0 1866.6 100.0 11.82 784.7 997.0 1856.4 100.0 12.33 788.0 997.0 1866.6 100.0 12.88 784.7 997.0 1866.6 100.0 13.42 791.4 997.0 1866.6 100.0 Group A: '011 ESpeed SpecMAP ActMAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 23.65 2436 1489.2 1509.6 53.5 24.20 2562 1672.8 1948.2 54.7 24.72 2625 1754.4 1917.6 59.0 25.24 2688 1805.4 1907.4 62.5 25.78 2730 1825.8 1876.8 62.9 26.29 2793 1836.0 1887.0 64.8 26.84 2856 1846.2 1866.6 65.6 27.40 2898 1856.4 1866.6 66.4 27.95 2940 1856.4 1856.4 66.0 28.50 3003 1856.4 1876.8 66.0 29.05 3045 1866.6 1866.6 66.4 29.60 3087 1866.6 1876.8 66.8 30.15 3150 1866.6 1856.4 66.4 30.67 3192 1866.6 1866.6 66.4 31.18 3234 1866.6 1856.4 65.6 31.70 3276 1866.6 1856.4 65.6 32.21 3339 1866.6 1866.6 66.0 32.76 3360 1866.6 1856.4 65.2 33.33 3423 1866.6 1866.6 65.6 33.87 3465 1866.6 1866.6 65.6 Z góry dziękuję Wszystkim za pomoc...
Piotrek98igo Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 zapewne logi robiles na 4biegu,powinienes na 3 biegu tak od 1,5 do 4,5tys obrotow...
baskecior Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Książkowo i idealnie :th: But był w podłodze, pomiary zgodne z filmem instruktazowym ?
Simon Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Dzieki za odp - wszystko wg zasad robione tylko szkoda mi silnika na niskim biegu (żeby kręcić do 4,5tys-u mnie to już chyba na czerwono) Jedyne co mi się jeszcze nie podoba to kąt wtrysku (na jałowym 90'C) może ktoś ocenić byłbym wdzięczny? W kanale 001 mam w drugiej kolumnie 34-36 a w kanale 008 coś takiego: Group A: '004 ESpeed Specsta Actstart Cold Start TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 STAMP /min °BTDC °ATDC % 0.55 861 8.0 8.4 66.0 1.12 861 8.0 8.0 71.1 1.66 861 8.0 7.8 72.7 2.21 861 8.0 8.1 69.9 2.75 840 8.0 8.0 71.5 3.29 861 8.0 8.1 70.7 3.84 840 8.0 8.1 72.3 4.34 840 8.0 8.0 71.5 4.88 861 8.0 8.1 68.4 5.44 861 8.0 8.0 70.3 5.98 861 8.0 8.1 69.5 6.50 861 8.0 8.1 73.0 7.06 840 8.0 7.6 76.2 7.61 840 8.0 8.1 69.1 8.16 840 8.0 8.0 70.3 8.71 861 8.0 7.8 71.9 9.23 861 8.0 8.1 68.0 9.76 840 8.0 8.1 68.4 10.30 840 8.0 7.8 71.9 10.83 861 8.0 8.0 73.8 11.35 840 8.0 7.8 73.0 11.91 840 8.0 8.1 69.5 12.46 861 8.0 8.0 69.9 13.01 840 8.0 8.0 71.5 13.56 861 8.0 7.8 73.0 14.11 840 8.0 8.0 70.3 14.66 861 8.0 8.0 71.1 15.20 840 8.0 8.0 73.0 15.73 840 8.0 7.7 69.9 16.26 840 8.0 8.1 68.0 16.80 861 8.0 7.8 71.9 17.32 861 8.0 8.0 69.9 17.87 861 8.0 8.0 71.1 18.40 861 8.0 7.8 71.1 18.93 840 8.0 8.0 69.9 19.48 840 8.0 8.0 69.9 20.03 840 8.0 7.8 71.9 20.58 861 8.0 7.8 73.0
lukasssw Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Dzieki za odp - wszystko wg zasad robione tylko szkoda mi silnika na niskim biegu (żeby kręcić do 4,5tys-u mnie to już chyba na czerwono) Jedyne co mi się jeszcze nie podoba to kąt wtrysku (na jałowym 90'C) może ktoś ocenić byłbym wdzięczny? W kanale 001 mam w drugiej kolumnie 34-36 a w kanale 008 coś takiego: kąt wtrysku sprawdzasz w bs 000 druga kolumna (powinien wynosić w granicach 48-52)
Simon Opublikowano 2 Września 2007 Autor Opublikowano 2 Września 2007 fakt pomyliłem się kanał 000 kolumna druga 34-36 mam...
spanky Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 fakt pomyliłem się kanał 000 kolumna druga 34-36 mam... jezeli sa ta wartośc w BS to powinienes poprawic na 49-54 ....
Simon Opublikowano 3 Września 2007 Autor Opublikowano 3 Września 2007 Dzięki wszystkim za pomoc Spanky na 100kie nad tym popracuje przed zimą!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się