Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logów


rob3rt3

Rekomendowane odpowiedzi

jeszcze termostat do wymiany,kat wtrysku do korekty,egr nie dziala.Nie grzebales nic przy sztandze turbiny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wtrysku moze byc.

Sprezarka bedzie wymagała wyjecia i wyczyszczenia.

Co i jak tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63377.0

Termostat moze nie do wymiany - ale do obserwacji przed zimą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR jest zaślepiony z odpaleniem nie mam problemów na biało nie dymi ,dodam że przy logowaniu ani razu nie wszedł w tryb awaryjny,przy sztandze nic nie było dłubane 1-2razy w roku czyszcze turbine bo nie mam długich wyjazdów,spalanie max 7.5 zimą latem 6-6.5[br]Dopisany: 27 Sierpień 2010, 19:28_________________________________________________Mam jeszcze pytanie odnośnie obrotów ; czy nie są za małe?nie powinny wynosić 861?[br]Dopisany: 28 Sierpień 2010, 14:29_________________________________________________To może inaczej,czy VAGIEM mogę zwiększyć obroty na 861,i jeśli mogę to jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1-2razy w roku czyścisz turbinę :kox: no wiec szykuj się do kolejnego wyjmowanka

na koniec obrotów rozrząd się rozjeżdża... dawno go wymieniałeś?

zamiast zwiększać vagiem obroty lepiej znaleźć przyczynę, na vag'u sprawdź czy tam już ktoś nie dłubał przy obrotach - engine/login/12233/adaptacje/kanał 02 i ori wartość to 32768, tam się robi korekcje obrotów :wink4:

poproszę loga dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki :wink4:

nie wiem czy zaślepienie ERG było dobrym wyjściem, patrząc na twoje spalanie chyba nie do końca

na jednym 010 był tryb awaryjny

temp na vag/klimatroniku kanał49 - jak będzie poniżej 87C to wymieniaj termostat na ori z aso

statyczny kąt wtrysku z czasem spadnie do wymaganej wartości, przy dobrze ustawionej wartości może ciut spalanie by spadło.. (mi raz zadymił na biało ale przy -25C, wszystkich świecach spalonych i kącie 18 :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to rozrząd wymień, te rozrządy co mamy są na 60tys.., z działającym ERG byś sprawdził spalanie, może będzie mniejsze, ten test nic nie kosztuje, spróbować można, dawaj loga 011 ze zdjętym wężykiem :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy obrotach nikt nie grzebał była wartość 32768,zmieniłem na 32810 i teraz mam 861 obrotów,z EGR-em dzisiaj nie będę się bawił a loga zaraz zrobię.[br]Dopisany: 29 Sierpień 2010, 11:58_________________________________________________Tu są logi ze zdjętym wężykiem od gruszki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e78a78100e5c34ab.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli nigdy nie skracałeś sztangi a sądzę że nie, bo poco, to masz odwrotnie założony pierścień w turbinie, musisz rozebrać cześć gorącą i założyć pierścień jak jest na tym zdjęciu:

http://a.imageshack.us/img441/8788/afnturbo.jpg

przy okazji wyczyść cześć gorącą tylko tak żebyś miał spokój na długo, papier ścierny/wodny 2500, zamiast wody ropa i na lusterko, na koniec wszystko wymyj w benzynie ekstrakcyjnej i niczym nie smaruj no i potem pokaż 011 dynamicznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbiorę turbine w tym tygodniu i WIELKIE DZIĘKI za pomoc!!!!!! :notworthy:[br]Dopisany: 29 Sierpień 2010, 18:18_________________________________________________Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie termostatu;na zimnym silniku na klimatroniku na kanale 49 pokazuje mi 45stopni niezależnie od temperatury zewnętrznej , czy czasem nie walnięty jest czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierscien w turbinie jest dobrze zalozony.

Co do czujnika - zaloguj 007 na zimnym silniku i odczytaj temperature z kanalu 49 klimatronika , nastepnie przejedz srodniodynamicznie 8-10 km i znow zaloguj 007 i odczytaj temperature z 49 kanalu.

Bedziesz wiedzial co swiruje czujnik czy termo do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest identycznie z czujnikiem, minimalna temp dla G2 to 45C, a po rozgrzaniu temp na vag 007 i na klimatroniku 49 nie różni się więcej niż o 1,5C - jak tak masz to masz wszystko ok, G2 po prostu tak jest skonstruowany w tym modelu, wystarczy spojrzeć na deskę rozdzielczą, skala zaczyna się od 45C..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie nie miałem kiedy wyjąć suszarki troche ją tylko przegoniłem ,dodam że ani razu auto nie weszło w tryb awaryjny .Dzisiaj zrobiłem logi 011 dynamiczne i po mojemu jest bez zmian;http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4866628b22e7d8af.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a473945d22bee09a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66fa0adb6f5f3881.html

Co do temperatury to na klimatroniku pokazuje o 2,5 stopnia mniej niż na VAGu na 007.Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie nie miałem kiedy wyjąć suszarki troche ją tylko przegoniłem ,dodam że ani razu auto nie weszło w tryb awaryjny .Dzisiaj zrobiłem logi 011 dynamiczne i po mojemu jest bez zmian;http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4866628b22e7d8af.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a473945d22bee09a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66fa0adb6f5f3881.html

Bez czyszczenia sprezarki sie nie obejdzie

Co do temperatury to na klimatroniku pokazuje o 2,5 stopnia mniej niż na VAGu na 007.Co wy na to?

No i jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,5C no to nie jest źle, możesz wyjąc czujnik i go w ocet(to się chyba nie odmienia odzcie..) z wodą zagotować lub w kwasku cytrynowym, może coś to pomoże no bo kupować czujnik ze względu na 2,5C szkoda kasy, ważne żeby G62 pokazywał ok

no a turbo na stół i załóż pierścień tak jak jest na tym zdjęciu:

http://a.imageshack.us/img441/8788/afnturbo.jpg

a tu masz przykład poprawnej pracy turbiny bez wężyka gruszki:

http://a.imageshack.us/img822/9708/dynamiczny011.jpg

jak będziesz z tym zwlekał to turbina się rozleci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyjąłem suszarkę na warsztat ; sztanga chodziła leciutko bez najmniejszego oporu ale po rozebraniu okazało się że poprzednim razem żle założyłem opisany wyżej pierścień,przy okazji wszystko oczysciłem i zrobiłem logi;http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca02f5900a6a0a3d.html.Odnoszę wrażenie że autko przedtem troche lepiej sie zbierało poza tym wszystko super :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za wolno wstaje turbo

nigdy nie kręciłeś sztangą przy turbinie?

masz katalizator?

zrób porządek z rozrządem

wstaw nowy komplet logów dynamicznych bo od nowa trzeba zacząć zabawę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...