Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów (po zakupie auta) nowe logi


mistrzugt

Rekomendowane odpowiedzi

Poprawilem kat synchro (jest tyci zabawy :P )

Grupy: 004,007 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_21513.html

temp tez juz chyba ok??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok,wszystko fajnie,tylko zrobil sie maly problem....

juz pisalem w ktoryms poscie wczesniej,ze czasami przy robieniu logow auto strasznie zmulilo :( -tylko bylem pewnien,ze to wystepuje tylko podczas logow i odpuscilem temat.

Natomiast dzis sobie chcialem przegonic furke juz bez logowania i przy 3700 obr. znow zmula, tylko to wyglada tak jakby turbo przestalo ladowac.

Bo nawet jak sie rusza,to on nie ma sily jechac, a przy trybie awaryjnym jak wystepuje przeladowanie z tego co pamietam, to on wiecej niz 120 nie pojedzie.

u mnie do 120 chyba by teraz lotniska braklo :(((((

Jak wylacze zaplon i odpale ponownie to problemu nie ma.

Co szukac,gdzie sprawdzac??

Dzieki

PS. Bledow zadnych nie ma, ewentualnie pozniej moge wrzucic logi z tego zamulenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi sa na pierwszej stronie, nic sie nie zmienia w parametrach przed mulem i po

tu jest watek z logami podczas zmulenia

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155703.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posprawdzaj elektryczne wtyczki, wyczyść zaśniedziałe styki, popsikaj środkiem do czyszczenia styków, a jak masz możliwość pożyczyć przepływkę od podobnego silnika, podmień i pojeździj, jak problem zniknie będzie to znaczyć że elektronika w twojej przepływce szwankuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, tak zrobie,tylko 2 przeplywki nie zalatwie.... :/

Tylko ten mul wystepuje sporadycznie.... - a jakbym odpial przeplywke i zrobil logi, jezeli wyszly by takie same jak wtedy na mule,to bedzie pewnosc,ze to ona powodowala ten problem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugą przepływke od znajomego co ma podobny silnik pożycz

nie będzie pewności, odepnij przepływkę wtedy jak złapiesz tego mula, powinna być minimalna poprawa przyśpieszania z odpiętą :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Na razie nie udalo mi sie zlapac mula, caly czas jest ok.

Natomiast rano, po nocy jak postoi jak odpale i od razu jade, to wlasnie jest zmulenie,ale nietakie calkowite.

Spokojnie wchodzi na obroty,ale jakby mial mocy z 50%mniej. Po tym jak sie wkreci na obroty to juz jedzie i juz caly czas jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie,nie- auto stoi na asfaltowym chodniku, jest sucho i raczej wilgoc nie ma wplywu.

Co do mocy...hmm, startuje zawsze pod stromsza gorke, moze tyci przesadzilem,ale 30% napewno[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2010, 22:05_________________________________________________Witam. noi dzis znow mi auto zmulilo, wiec nie gasilem go, odpialem przeplywke i jakos specjalnie roznicy nie poczulem. Czy moze mialem na odpietej przeplywce zgasic go i spowrotem odpalic??

Co do tego zmulenia z rana, jak go odpalam zimnego, to jedzie identycznie, jak w trakcie zlapania tego mula podczas jazdy, tylko ze rano jak wejde na wyzsze obroty to juz pozniej jedzie tak jak powinien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te zaworki nie sa czasem rozne,jeden od podscisnienia a drugi nadcisnienia?? -tak jak pisaliscie w ktoryms poscie....

Moze wywale N75 i wezyk na krotko polacze,moge tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te zaworki nie sa czasem rozne,jeden od podscisnienia a drugi nadcisnienia?? -tak jak pisaliscie w ktoryms poscie....

Moze wywale N75 i wezyk na krotko polacze,moge tak??

Pomyliłes silniki.

U Ciebie tak nie mozna zrobic. Jedyne co to - podmiana zaworów N18 i N75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Niestety nie mam narazie tych zaworow,ale pojawila nowa sprawa....

Dzis porzadnie przekatowalem auto i wyskoczyl mi blad:

Address 01: Engine

Controller: 038 906 019 LJ

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4910

Coding: 00002

Shop #: WSC 63251

WAUZZZ8E24A151100 AUZ6Z0C0330751

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

czyli 17965 P1557 Przekroczona w górę granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania.

Czy cos to wiecej podpowiada?? (blad udalo sie skasowac i narazie nie wyskoczyl ponownie)

Auto lapie mula z reguly przy 130/140km

dodatkowo co jakis czas wyskakuja mi dwa bledy:

Address 46: Central Conv.

Controller: 8E0 959 433 BD

Component: Komfortgerát TBF 1511

Coding: 06986

Shop #: WSC 63251

2 Faults Found:

01562 - Right Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01562 - Right Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - IntermittentAddress 46: Central Conv.

Controller: 8E0 959 433 BD

Component: Komfortgerát TBF 1511

Coding: 06986

Shop #: WSC 63251

2 Faults Found:

01562 - Right Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01562 - Right Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Address 08: Auto HVAC

Controller: 8E0 820 043 AA

Component: A4 Klimaautomat 1323

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

1 Fault Found:

00819 - High Pressure Sensor (G65)

07-00 - Signal too Low

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób loga dynamicznego 011 tylko tak żebyś w trakcie robienia tego loga złapał tego mułka, jak na trzecim biegu nie złapiesz to próbuj na czwartym

podmian miejscami N75 z N18, i też pokaż loga 011

czy termostat wymieniłeś?

kąt synchronizacji ustawiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, kat synchro ustawiony i termo tez wymienione.

logi z mula mam, juz chyba gdzies tu wrzucalem,ale zapodam jeszcze raz

A co do podmiany tych zaworkow,to Przemik pisal,ze nie mozna,wiec jak z tym jest??

gr.8

www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/eec74248d43a3566.html

gr.11

www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4269c390f9f7cadb.html

dodam jeszcze,ze coraz czesciej lapie mula- praktycznie co jakies mocniejsze butowanie.... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do podmiany tych zaworków,to Przemik pisał,ze nie można,wiec jak z tym jest??

Witaj

Możesz je śmiało podmienić,chyba źle zrozumiałeś Przemka :wink4:

Logi które dodałeś są w trybie awaryjnym...więc do doopy [niepotrzebne]

Oczywiście sterownik powinien zapisać błąd

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

spradziłeś to?

Na początek zrób 011 dyn np. pięć razy,wklej pierwszy i ostatni ładnie je opisując

Pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, podmienie ,potestuje jak radzicie i wkleje.

Natomiast co do bledu to wyskoczyl mi tylko raz wczoraj na jakies 30 mulow,jakie zlapal.

Oczwiscie blad sie dal skasowac i ponownie nie udalo mi sie go wywolac.

PS. Faktycznie mi chyba turbo pozno wstaje patrzac na logi Adihonda (dodam,ze silniki te same,tylko skrzynia tiptronic,ale to chyba nie ma nic do rzeczy)

To jest jego log:

http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22786.html

a to moj:

http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_22851.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbinka dmucha na granicy notlaufu , na czwartym biegu miałbyś go zawsze ,ciśnienie doładowania szaleje

Moim skromnym zdaniem turbinka do czyszczenia :wink4:

Raczej mało prawdopodobne żeby się rozjeżdziła[wylaliła syf z kierownic]

Pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...