Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Lestat. Amorek z s4 czy sline? To inne zawieszenia sa.

Daj sobie spokoj z amotami s4.

---------- Post dopisany at 07:37 ---------- Poprzedni post napisany at 07:37 ----------

Lestat. Amorek z s4 czy sline? To inne zawieszenia sa.

Daj sobie spokoj z amotami s4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wyżej co podałem jeden jest z S4 a dwa są z S-Line

---------- Post dopisany at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany at 07:49 ----------

SNa szczescie amorki sa ok. Prawdopodobnie cos jest zle skrecone bo puka tylko z lewj strony ufff. Fotki niestety jutro. Na oko zeszlo 3- 4 cm

---------- Post dopisany at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ----------

SNa szczescie amorki sa ok. Prawdopodobnie cos jest zle skrecone bo puka tylko z lewj strony ufff. Fotki niestety jutro. Na oko zeszlo 3- 4 cm

---------- Post dopisany 13-05-2012 at 18:43 ---------- Poprzedni post napisany 09-05-2012 at 17:41 ----------

Wszystko ok nic nie puka ale efekt niestety daleki od zamierzonego:(

http://imageshack.us/photo/my-images/443/img0103ltr.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/207/img0102zj.jpg/

---------- Post dopisany at 18:43 ---------- Poprzedni post napisany at 18:43 ----------

Wszystko ok nic nie puka ale efekt niestety daleki od zamierzonego:(

http://imageshack.us/photo/my-images/443/img0103ltr.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/207/img0102zj.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ty wkońcu założyłes - stoi chyba wyżej niż seria 1BA

o tym samym pomyślałem:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że chodzi jaki amor i jakie sprężyny ? A więc amorki standardowe czarne + kat 5 z 1BE przód tyłu nie ruszałem więc zostało Kat 8 z 1BA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łoże amora i spręzyny napewno dobrze załozyłes?

czy napewno te springi są z A4? kolory/numer części się zgadza napewno?

---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ----------

Łoże amora i spręzyny napewno dobrze załozyłes?

czy napewno te springi są z A4? kolory/numer części się zgadza napewno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno... co z łożem może być nie tak? Sprężyny były wyjęte z A4 B6 2.0 benzyna S-LINE. A tak dla upewnienia czy wszystko jest ok pojechałem do diagnosty amorki w pełni sprawne koło 68% sprawności. Aha i jeszcze jedno sprężyny jak porównałem te które założyłem były sporo krótsze od zamontowanych i wydawały się mniej masywne. Zeszło 2cm w porównaniu do tego co było ale to i tak nie to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekaj czekaj... to co teraz masz z przodu to jest -2cm w stosunku do tego ile miałeś?

Zmierz ile masz cm od ziemi do górnego rantu nadkola.

---------- Post dopisany at 10:30 ---------- Poprzedni post napisany at 10:30 ----------

czekaj czekaj... to co teraz masz z przodu to jest -2cm w stosunku do tego ile miałeś?

Zmierz ile masz cm od ziemi do górnego rantu nadkola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawa strona 69cm przod 68cm tyl lewa strona 68,5cm przod 67,5cm tyl WTF?? Kola 225/40/18. Dodam jeszcze ze przeswit miedzy opona a nadkolem wynosi kolo 8cm przod i 7 cm tyl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PP 69,0 PT 68,0

LP 67,5 LT 68,5

stałeś na nierównej nawierzchni... auto puste?

1BA ma 68cm

1BE/BV ma 66cm

sprawdź ciśnienie w kołach.

Tył ci stał poprawnie jak na 1BA, przód stoi o centymetr wyżej niż powinien jak na 1BA.

Myślę że auto ci nie usiadło bo trzyma je jeszcze amor... pojeździj troche. Przejedź ze 150-200km i zobaczysz co i jak.

Sprawdzałeś jakie masy na osiach miało Audi źródłowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto puste wydaje mi sie ze rowna nawierzchnia. Przed centrum handlowym stalo. Zrodlowe audi mialo masy do kat 5 z 1BE. Czyli i tak u mnie prawdopodobnie te wahacze zostaly zle dobrane. Bo mimo ze przod mam ciezszy to i tak stoi wyzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pytam o sprężyny... pytam tabliczkę znamionową na nadkolu od strony pasażera - widzisz ją jak podniesiesz maskę do góry po lewej stojąc przodem do auta na nadkolu.

kategoria wago to jedno, sztywność zawieszenia drugie, masy na osi trzecie.

---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 20:52 ----------

nie pytam o sprężyny... pytam tabliczkę znamionową na nadkolu od strony pasażera - widzisz ją jak podniesiesz maskę do góry po lewej stojąc przodem do auta na nadkolu.

kategoria wago to jedno, sztywność zawieszenia drugie, masy na osi trzecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już niestety nie do zdobycia jest chyba że uda mi się skontaktować z właścicielem. Pojeżdżę zobaczę co z tego wyjdzie. Ale i tak chyba bez gwintu się nie obejdzie. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, pstanowiłem podlaczyć się do wontku gdyż chce zasięgnąć fachowej opinii i rady. Otóż bylem ostatnio na szarpakch żeby sporawdzić stan amorków i wyszło mi że lewy przód 54% prawy przód 61% tył prawy i lewy po 62% chciałem na takie amorki założyć springi obniżające gdyż mam podstawowe zawieszenie i teraz mam pytanie czy opłaca sie zakładać same springi czy lepiej już wymienić też amorki? jak tak to jakie byście polecili spręzyny a jakie ewentualnie cale zestaw z amorami najlepiej gwin w granicach 2000zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj 13 stron cały wątek będziesz wiedział.

Gwint do 2000 to sobie daruj bo tylko krzywde sobie i autu zrobisz. To nie golf MK II że 2000 styknie na gwint.

---------- Post dopisany at 23:16 ---------- Poprzedni post napisany at 23:16 ----------

przeczytaj 13 stron cały wątek będziesz wiedział.

Gwint do 2000 to sobie daruj bo tylko krzywde sobie i autu zrobisz. To nie golf MK II że 2000 styknie na gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy pytanie: mam zawieszenie 1BA na tabliczce w komorze silnika mam

1- 1090kg

2- 1075kg

kolega ma to samo na tabliczce co ja tyle, że ma zawieszenie s-line 1BV.

Czyli rozumiem, że muszę szukać dokładnie takiego zawieszenia jak ma kolega, żeby wszystko ładnie siadło???

ktoś pomoże???

teoretycznie jest jak mówisz, tak poinno być, aczkolwiek jest tez mowa o tym że bierze się klase jaką masz -1 z 1bv

mgtan założyłem springi takie jak ma kolega nie siadło ani milimetra, mimo to, że mamy te same wartości na tabliczkach znamionowych:kwasny:

Teraz nie wiem czy szukać klasę czy dwie klasy niżej:facepalm:

tył 67cm od ziemi do błotnika

może coś podpowiesz:wink:

tak to wygląda:

http://imageshack.us/photo/my-images/11/koza1r.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...