lucabar Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Witam, jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam audi A4 B5 info w zdjęciu, jakie dobrać amortyzatory do tych sprężyn które już mam zamontowane są to niebieskie sprężyny firmy AP A4/1 VA, dwa amorki na tylnej osi już wylały są to fabryczne amortyzatory założone rok temu, jakich mam szukać amorków do tego zestawu? Pozdro
mgtan Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 bez zmian, jesli amortyzatory są zdrowe i spręzyna dobra, na badaniach zawieszenia wyniki sa identyczne wręcz (co do skuteczności)
rudyrgw Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Witam. Ja również chciałbym się poradzić co do sprężyn. Otóż siadły mi tylne springi i postanowiłem, że wymienie wszystkie na obniżające. Chciałbym założyć EIBACH Sportline 45-50-przód/35-40mm tył. Docelowo autko ma stać na 18". Autko aktualnie stoi na 16'' i takie koła mam na zimę. Czy da rade na tym jeździć gdy spadnie śnieg?? Ew. może ma ktoś fotki tego zestawu na aucie, oraz czy 45 mm to nie za duże obniżenie dla seryjnych amorów?? i jak z twardością?? Pozdrawiam
mateusz16 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Jeżeli chodzi o amory to musisz je wymienić. Kup amortyzatory o niższym skoku. Na seryjnych długo nie pojeździsz.
mgtan Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 jeśli obniżacie poniżej 30-35mm to konieczna jest wymiana z amorami... eibach pro kit _ bilstein b6... ale nie ździwcie sie ceną b6 moze jednak pozostać przy -30??
roman_tyk Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 ja zalozylem -30 i siadl z przodu okolo 40, amorki nowe b4 sport bilstein
mgtan Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 a springi i amorki dobrze dobrane?? bo zazwyczaj eibach pro + bilstein b4 to raczej siada mniej... własnie znajomy robił..i autko usiadło około 25mm... bo b4 tak dobrze mu trzyma. ile cm masz teraz od rantu nadkola do ziemi?
Cezarrr Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Przy eibacha pro na seryjnych amorach jeździ się ok, a przynajmniej ja miałem takie wrażenie dopóki nie wsadzilem bilsteiny B6. Teraz mogę śmiało powiedzieć ze seryjne amory nie dają rady. Nawet nie ma co porównywać. Xperia
roman_tyk Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 ja mam okolo 63.5cm do rantu od ziemii na eibach pro -30. Springi niby dobrze dobrane, eibach twierdzi idealnie wedle zalozen eibach.pl
mgtan Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 ciekawe jak oni odejmują wysokość, bo mi coś to nie wychodzi - od standardowego zawiasu 1BA - 68mm odjąć 30mm i ma wyjść 63,5 ..no jakbym nie liczył wychodzi 65mm Pytanie jest zawsze o stan amorów... w małym smigaczu miałem Eibacha Pro Kit i na oryginalnych amorach VW stał około 1-1,5cm niżej niż na nowych Bilsteinach b4. Amor tez robi swoje... przejeżdżę z 10k km i pewnie będzie leżał jak stary.
Cezarrr Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 I na każdym kole masz 63,5? Czy tył jest inaczej względem przodu? Może im się ze Sportlinem pojebalo, bo wtedy to by się zgadzało. Na Pro Kit to dużo za dużo usiadło
roman_tyk Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 tak na kazdym tyle, czarne sprezyny pro kita. Gleba pelna parą haha
Cezarrr Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Tylko szkoda amorów jak to seria. Swoja drogą to miałeś fuksa że usiadła równo na każdym kole. Na ogół tył jest nieco niżej niż przód.
roman_tyk Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 zalozylem b4 sport niby do zawieszenia 1BE, ciezko dostepne w pl
mgtan Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 @Cezarrr - żadnego farta nie miał.. ja już 4 auta przerobiłem na eibach pro kit i zawsze każde koło równo.. @Roman_tyk - no to juz wszystko jasne i już sam wiesz czemu masz 63cm... bo masz -30 ale od 1be..czyli wszystko usiadło tak jak miało. standardowo jak masz 1ba sprawne i dobre amory to na wszystkich kołach masz ~68cm... dajesz ebacha i masz około 65-65,5cm 1bv fabrycznie stoi na 66cm - Eibach 30mm i masz około 63-63,5cmm byś wziął zwykłą wersje ty bys miał własnie około 65cm
Cezarrr Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Ale poczekajcie, Eibach ma -30 od standardowego BA. Zawias BE jest obniżony sam w sobie od zawiasu BA o 2 cm. Teraz jak zakladamy Eibachy to chyba nie obniży się -30 w stosunku do BE tylko o -10. Bo zakładając teoretycznie tak jak mowice to pro kit jest o 30mm krótsza od sprężyny BA i o 30mm krótsza od BE? Roman_tak podesłał foty i gdyby mu z BE usiadło jeszcze o -30 to błotnik byłby chyba na równo z kołem, a na fotach tak nie jest. Prostujcie jak się mylę bo może za mocnego drina zrobiłem i mnie fantazja poniosła ;-) mgtan - ja się bujalem z wysokością d*py, miałem 1,5cm niżej, a dobrane niby wszystko ok. Uratowalem temat tymi podkladkami pod springi od zawiasu BR i jest jak ulał 65 teraz. Xperia
roman_tyk Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 tak ale z tego co wiem b4 a b4 sport roznia sie twardoscia a nie dlugoscia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się