Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz 1BE tak? W takim wypadku masz problem z zamiennikami, kup ładne ori używki albo wszystkie np. Eibach -30 mm

Opublikowano

a co tak ciezko kupic zamienniki...a orginal drogi?? wlasnie nie chce narazie przodu ruszac bo jest wszystko ok

Opublikowano

Zamienniki są do 1BA. Zawsze możesz kupić ori ale cena na pewno zaporowa. W grę wchodzą używki albo nowe wszystkie.

Opublikowano

a moze masz kogos znajomego co ma uzywki, moze obilo ci sie o uszy??

Opublikowano

Napisz w dziale kupię, może ktoś ma na forum.

Opublikowano

ok wielkie dzieki za info

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Chciał bym wymienić springi na eibach: przód 21 15 003 03 VA max 1140kg 45-50mm
tył 21 15 003 04 HA max 1135kg 35-40mm

Aktualnie mam 1BA, OYJ, OJG A4 B7 1.8T ośka, może ktoś takie zakładał? jak auto na nich usiadło? brać czy nie bardzo? Pozdrawiam.

Edytowane przez Kriss1322
Opublikowano

Tylko wiesz że amorki też musisz wymienić :naughty:

Opublikowano

Chciałbym opuścić troszke przednią os w mojej furmance. Zawieszenie 1BA OYL OJN możecie coś doradzić bo już nie moge skumać o co chodzi z tym dobieraniem sprężyn. Mam tył niżej jak przód i chce troche przód opuścić żeby koza nie była ...20 może 30 mm....

Opublikowano

Jak nie chcesz całości wymieniać to spróbuj wsadzić sprężyny o klasę lub dwie niżej. Być może to Ci pomoże :wink:

Opublikowano

Porownywal ktos springi z 1BE ( nie ieska kropka i trzy zielone) ze springami H&Ra? Dzisiaj przekladalem i przy porownaniu tych co siedzialy ori z tymi H&Rami to wyglada na to, ze te ori sa nizsze, krotsze h mm ?! Po zalozeniu za bardzo sie nie dalo porownac jak i czy auto siadlo, bo juz ciemno bylo.

Tak wygladaly obok siebie:

sn2lpxky.jpg

Opublikowano

Tylko ten H&R wygląda na progresywną sprężynę więc nie da się tego tak porównać :wink:

Opublikowano

do jakiego motoru sa sprezyny przednie niebieskie, biale, zielone, zielone. czekam na odpowiedz

Opublikowano (edytowane)

tomaszstn - co masz na mysli piszac progresywna? Zrobilem wieczorem ~30km (zdarzylem tylko zmienic przod) i w jezdzie, pod wzgledem "utraty komfortu" roznicy nie ma chyba kompletnie zadnej. :)

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

No właśnie to co napisałeś, ja jak założyłem progresywne to też jakieś różnicy w porównaniu do 1BA nie zauważyłem a prowadzenie w zakrętach znacznie się poprawiło, szczególnie przy dużych prędkościach. Różnicę dopiero było widać przy hopkach i większych dziurach, wtedy jest sztywniej.

"Sprężyny progresywne to takie, które w zależności od stopnia ugięcia mają inną charakterystykę pracy. W praktyce stosuje się je głównie po to, żeby pogodzić wyższy poziom komfortu z bezpiecznym prowadzeniem w sytuacjach ekstremalnych"

Szukałem czegoś aby ładnie określiło właśnie tą sprężynę, dla mnie bomba :wink:

Opublikowano

do jakiego motoru sa sprezyny przednie niebieskie, biale, zielone, zielone. czekam na odpowiedz podpowie ktos?

Opublikowano (edytowane)

tomaszstn - no wlasnie na hopkach i przy przejezdzaniu przez garby czuc troszke roznice w porownaniu z tym co bylo. :) Nie wiem teraz czy jest sens zakladania ich na tyl, teraz wysokosciowo mniej wiecej przod jest rozno z tylem, tylko jak z wlasciwosciami hmmm ?!

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

Ja bym założył komplet, jeśli by było coś nie tak to zawsze możesz wrócić do tego co jest.

Opublikowano

No to przy chwili czasu tak zrobie, tylko zeby sie motorowka nie zrobila, ze przod wyzej niz tyl. ;)

Opublikowano

Ja miałem komplet i było dobrze, tył nie był niżej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...