Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] AVG by Spanky


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Generalnie setup ani wynik nie jest żadnym szaleństwem ,

ale że jest to wynik mojego strojenia :cool1: to się pochwale.

Setup to:

Silnik 1.9 AVG - 300 kkm oryginalnego przelotu. :decayed:

Turbosprężarka AWX – dmucha niżej niż ori AWX więc się nie wysila.

Kolektor AWX

Egr out

Kat out

Nadkole od eSy

wykres:

wykresdynometfinalforum.jpg

Moment dosyć spokojny i wysoko bo przy 2600-2700 rpm ale niestety dwumas i sprzęgło ma przebieg 300 kkm i niezliczoną ilość rożnych wersji softów na karku :cool1: i niestety niżej się ślizga. :confused4:

Generalnie auto jeżdzi przyzwoicie,spalania akceptowalne i dymienie minimalne.

p.s

Pomiar robiony na przenośnej hamowni Dynomet [2 pomiary w celu uwiarygodnienia wyniku] – wiem, zaraz będą eksperckie porady żebym jechał na normalną hamownie ,ale nie o to w tym chodzi . :wink4:

Opublikowano

No nareszcie widać, co tam u siebie grzebałeś i modziłeś. :good:

Opublikowano
:good: zastanawiasz się nad przejściem na jednomasowe koło zamachowe?
Opublikowano

kreseczki ładne , rób kondona na 200ps , 300kkm to sie ledwo dotarł :cool1::naughty:

Opublikowano

:good: zastanawiasz się nad przejściem na jednomasowe koło zamachowe?

nie ... bedzie dwumas+sprzeglo+Radzikowski .... :naughty:

kreseczki ładne , rób kondona na 200ps ,

pomyslimy ... :wink4:

Opublikowano
bedzie dwumas+sprzeglo+Radzikowski ....

utrzyma taki zestaw ~450Nm?

Opublikowano

A jak Ty chcesz zrobic w 1.9TDI 450nm? :naughty:

Opublikowano

A jak Ty chcesz zrobic w 1.9TDI 450nm? :naughty:

A co za problem zrobić 450Nm?? Są auta z tym silnikiem które mają nawet więcej.

Opublikowano

To, ze sa to wiem. Tylko nie widzialem AJM'a z takim momentem poki co :cool1:

Opublikowano

450 niuta z VP?? Powodzenia...

Opublikowano

450 niuta z VP?? Powodzenia...

Robert ... jakie 450 ... w osce ... :wink4:

ma byc 350 plasko i nic wiecej nie chce ...

Opublikowano

Chodziło mi o to, że wyciągnięcie takiego niuta jest nierealne z takiego setupu..

Nawet w monsterach na VP nie osiągają takiego momentu..

w zupełności zgadzam się z Tobą odnośnie zakresu maksymalnego momentu, więcej nie ma sensu w ośce.

Opublikowano

w zupełności zgadzam się z Tobą odnośnie zakresu maksymalnego momentu, więcej nie ma sensu w ośce.

Ja myśle że granica w ośce to 400Nm. Do tego odpowiedni przebieg momentu z dołu i dobre opony i nie ma wiekszego problemu z trakcją.

Opublikowano

w zupełności zgadzam się z Tobą odnośnie zakresu maksymalnego momentu, więcej nie ma sensu w ośce.

Ja myśle że granica w ośce to 400Nm. Do tego odpowiedni przebieg momentu z dołu i dobre opony i nie ma wiekszego problemu z trakcją.

potwierdzam :good:

Opublikowano

czy wy umiecie czytać, pytam czy taki setup zniesie 450niutów dokładnie będzie to w AJM, koledze poszło sprzęgło seryjne przy 422nm

Opublikowano

czy wy umiecie czytać, pytam czy taki setup zniesie 450niutów dokładnie będzie to w AJM, koledze poszło sprzęgło seryjne przy 422nm

My umiemy, tylko Ty niewyraźnie piszesz :wink4: Trzeba było pisać z miejsca, że chodzi o inne auto.. w tym wątku oceniamy robotę spanky`ego

Opublikowano

jakie wtryski masz spanky? sam będę zaczynał nie długo zabawę u siebie i myślę o podobnych rezultatach, tylko do ogarnięcia ogrom wiedzy :rolleyes:

Opublikowano

jakie wtryski masz spanky? sam będę zaczynał nie długo zabawę u siebie i myślę o podobnych rezultatach, tylko do ogarnięcia ogrom wiedzy :rolleyes:

takie jakie byly ori w AVG czyli .205 ... :decayed:

Opublikowano

..no widzę ,że nie odpuszczasz...konsekwentnie szlifujesz ten motorek,aż do uzyskania ideału..kompromisu idealnego..

..praca godna naśladowania.

powodzenia

moteur

Opublikowano

Spanky da się podnieść sporo moc nie ruszając momentu czy raczej jest to niemożliwe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...