rewolwer1980 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Samochód powoli wkręca się na obroty: http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21042.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21043.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21044.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21045.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21046.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21047.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21048.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21049.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21050.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21051.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21052.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Katalizator jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewolwer1980 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 układ wtryskowy nie domaga, korekcje spore, różnica miedzy wtryskiem sterującym a pozostałymi spora, wypadało by sprawdzić wtrysk sterujący na stanowisku, pozostałę wtryski i pompę również.. nie zdarzają się bardzo agresywne szarpnięcia silnika podczas ruszania? nie szarpie budą na postoju? więcej niż temp. silnika 88C nie osiągasz na vag? po obserwuj temp na klimatroniku kanał 49 obroty silnika oraz statyczny kąt wtrysku.., pokaż loga basic setting 000 tylko najpierw silnik rozgrzej do min 88C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Mozesz bardziej opisac to co sie dzieje z autem. Wrazenia z tego.. wolnego wkrecania sie na obroty. Najpierw poskapiles nam logów, a teraz skapisz jakiegokolwiek opisu. Chcesz rozwiazania od kolegów z forum jak najmniejszym nakladem pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewolwer1980 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Powiem tak samochód do 2200 obr jedzie jak zwykły diesel,pózniej czuć małego kopa ale znów przy 3000 obr odczuwam jakby zamulał,czasami bywa że ciągnie lepiej,czasami gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 zadałem kilka pytań, poprosiłem o loga i..., ja to widzę że kolejny raz pisze psu na budę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bugatti Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 przepływka tnie dawkę...może ona a może filtr powietrza zapchany... termostat...raz było ok a raz temp. za niska... Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się