Norbi Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Eeee jeszcze jednak dzieje się coś na forum, a ja już myślałem że to pierdolenie na warsiawskich wszystkim padło na łeb
moskal Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Eeee jeszcze jednak dzieje się coś na forum, a ja już myślałem że to pierdolenie na warsiawskich wszystkim padło na łeb podjebać Cie za OT w temacie ??? :naughty: :naughty: zeby nie było : za***iście idzie ta gablota , miałem przyjemność powozić :good:
Dev Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Art, mozesz podac wiecej szczegolow w temacie sprzegla ??? Pisales ze to projekt GTO....
CoLo Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Art, mozesz podac wiecej szczegolow w temacie sprzegla ??? Pisales ze to projekt GTO.... Tak bo to on taki patent mi podsunal Jak sie sprawdzi i wszystko bedzie cacy (a raczej bedzie) to opisze... Moskal, teraz idzie troszke lepiej
moskal Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Moskal, teraz idzie troszke lepiej wierze
CoLo Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 maly update z filmidlem na str 1 na starym filmiku nie bylo wszystko ok z autem...
adams78 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 0.5 bar-a to minimalne cisnienie jakie powinien miec układ smarowania W starym traktorze, gdzie z pojemności 2,7 uzyskuje się 55KM to wystarczy. Jeśli takie silniki rozbierasz od 20 lat to chyba pomyliłeś forum. Ja wyczytałem, że AEB przy 80st. C na jałowym powinien mieć 1-3,5 bar, a przy 3000rpm 5-7bar. W serii. :gwizdanie: Zrób sobie 0,5 i pochwal się dokąd dojechałeś. I zdaj relację z rozbiórki zajechanego silnika
CoLo Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 A wiec Panowie. Sprzegielko pasuje. Pedal sprzegla chodzi troche ciezej niz to co mialem (ale nie wiele chociaz oba sa wzmocnione o ok 40%). Ciutke drgania czuc w porownaniu z dwumasem ale za to silnik szybciej sie wkreca na obroty mimo, ze teraz mam dluzsza skrzynie Kolo jednomasowe ktore mam ma nr 026 105 271H. Pasuja chyba tez z innych mocowo 2.0 z tego co pamietam. potrzebne sa krotsze sruby do kola, ASO SKODA 7,30zl/szt w kole trzeba nawiercic nowe otwory na sruby bo maja inny rozstaw. Mi to robil P Radzikowski. Docisk jaki mam jest z silnika 7A z tarcza 240mm. Sprzeglo teraz bieze mega z dolu i jak ktos chce sie pozbyc dwumasa to polecam
Dev Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 sa jakies róznice w wysprzęglaniu ? ciężej, lżej, szarpie, nie szarpie ??? dobrze klei przy gwałtownym puszczeniu sprzegła ?
CoLo Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 Tak jak mowie, oba teraz sa wzmocnione o ok 40% i w obecnym pedal sprzegla chodzi ciut ciezej niz w poprzednim setupie. Powiem szczerze, ze zaraz na poczatku bylo ostre dosyc i lapalo mega ale po kilkunastu kilometrach w sumie chodzi jak stare W porownaniu z dwumasem, czuc na postoju delikatne drgania i jak sie przyspiesza z niskich obrotow, tak do 1800-2000rpm.
gregory Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Docisk jaki mam jest z silnika 7A z tarcza 240mm. To takie samo jak ja mam w NM Te dociski i zamachy pakuje się również z powodzeniem do 2.2T powiedziałbym idealny zestaw bo koło jest jedno masowe no i sprzęgło dość mocne bo 240mm tak jak pisałeś
CoLo Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 Docisk jaki mam jest z silnika 7A z tarcza 240mm. To takie samo jak ja mam w NM Te dociski i zamachy pakuje się również z powodzeniem do 2.2T powiedziałbym idealny zestaw bo koło jest jedno masowe no i sprzęgło dość mocne bo 240mm tak jak pisałeś A z 5tys raz minimalnie przypalilem...doslownie ulamek sekundy...musze znowu sprawdzic jak chwile pojezdze i dobrze sie ulozy. przy okazji nagram filmik i sprawdze osiagi czy sie nie pogorszyly przez skrzynie
gregory Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Artur, u mnie też tak było że po założeniu docisku wzmocnionego przez Radzikowskiego o 60% przez pierwsze km chodziło ciężej i toporniej i sobie wtedy myślałem, że jak tak ma być to masakra, nogę trza by poćwiczyć na atlasie Ale jak się wszystko ułożyło i dotarło to różnica w ciężkości pracy jest, ale już nie taka znaczna. Problem pojawia się w zimie niekiedy, jak jest grubo poniżej zera, pompka sprzęgłowa ma chyba obniżoną sprawność, działa jakoś słabiej i niekiedy gorzej/słabiej wysprzęgla twardszy/wzmocniony docisk, przynajmniej do momentu jak się nieco rozgrzeje. Ale nie jest to jakoś mega uciążliwe.
CoLo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Artur, u mnie też tak było że po założeniu docisku wzmocnionego przez Radzikowskiego o 60% przez pierwsze km chodziło ciężej i toporniej i sobie wtedy myślałem, że jak tak ma być to masakra, nogę trza by poćwiczyć na atlasie Ale jak się wszystko ułożyło i dotarło to różnica w ciężkości pracy jest, ale już nie taka znaczna. Problem pojawia się w zimie niekiedy, jak jest grubo poniżej zera, pompka sprzęgłowa ma chyba obniżoną sprawność, działa jakoś słabiej i niekiedy gorzej/słabiej wysprzęgla twardszy/wzmocniony docisk, przynajmniej do momentu jak się nieco rozgrzeje. Ale nie jest to jakoś mega uciążliwe. Hmmm w zimie az tak nie zauwazylem zeby byla roznica ale faktem jest, ze na poczatku jest bardziej hardcorowo. Mysle tylko po ilu km zaczac testowac porzadnie sprzeglo Z Radzikiem mam caly czas kontakt i mam go informowac jak by cos bylo nie tak Pojezdzimy zobaczymy...na razie jestem dobrej mysli.[br]Dopisany: 22 Maj 2011, 16:32_________________________________________________maly kijowy update...poki co [br]Dopisany: 21 Lipiec 2011, 23:18_________________________________________________Dzis przyszly odnowione zaciski od kolegi DEVASTATION. Wyszly kox Pomalowane proszkowo, nowe gumki itp ATE oraz tloczki z nierdzewki Teraz juz nic nie powinno piszczec podczas jazdy
poziek Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Okej I co ? Polecasz devastatora ?
CoLo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zaloze to stwierdze...narazie wyglada cacy Mysle, ze bedzie gicior. Najbardziej zadowolony jestem z tych tloczkow bo powinien byc spokoj na lata swietlne...auto tyle nie przezyje
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 kolor faktycznie idzie lekko w pomarancz, ale maluję tak specjalnie :decayed: :decayed: jak zaciski dostaną wody, pyłu z klocków, temperatury, soli i ch.... wie czego jeszcze to ciemnieją troche roboty było przy tłoczkach, są zrobione z dokladnoscią 0.01mm :evil: obróbka nierdzewki najlepiej idzie jak smaruje i chlodzi swińskim łojem :shocked: :shocked: smierdzi przy tym :sick3: :sick3: ze wszyscy z warsztatu spierd....alają :polew: :polew: ale tokarz jest wprawiony i robi tłoczki na lustro :good: :good: reszta to juz dziecinna zabawa :pali: :pali: mam nadzieje Art że bedziesz jezdził na nich długo.... :chytry: :chytry:
gregory Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Artur, a nie myślałeś o czymś większym do twojej mocy :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi