turdzi Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 skoro sie nie chcesz pochwalić to pewnie 143 no chyba tak , bo to nadal pilnie strzeżona tajemnica swoja droga przesiąść sie z 3.0 po chipie na 143 KM to tak jak by zacząć na wstecznym jeździć a zastanawia mnie różnica przy zakupie pomiędzy 2.0T i 2.0tdi 170 jako nowe 2.0 TDI 170KM jest droższe od 2.0T
Flyer Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 jako nowe 2.0 TDI 170KM jest droższe od 2.0T a w uzywce jest pozniej odwrotnie
Cuber Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Przeca żadna to tajemnica ze jest 143 myślałem że już było pisane o tym , W przyszłym tygodniu bedzie zmiana programu i już bedzie 180 -185 a to juz wystarczy ............narazie heheheh
KmK Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 w takim razie z dedukcji wynika, że 2.0T jest na poziomie cenowym 2.0tdi, 143ps, więc.. :gwizdanie: 18" super się prezentują, czarny grill bym wstawił, bo srebrne to ma każdy. no i ogród masz bardzo przyjemny
Cuber Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 w takim razie z dedukcji wynika, że 2.0T jest na poziomie cenowym 2.0tdi, 143ps, więc.. :gwizdanie: 2,0 T jest droższe od 2,0 TDI 143 km /oczywiscie wszystkie w Quattro/ o jakies 7 tyś :gwizdanie:
KmK Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 to audi albo musi bazować na tym że nikt nie uwierzy, że doładowana benzyna pali tak niewiele jak na osiagi, albo strategia koncernu jest dyskusyjna, no bo 7k, no mają znaczenie, ale jeśli auto kosztuje 14k zl no ale to OT, tak czy siak audi skończyło się na b5 a odrodziło przy b8, więc cokolwiek byś nie wybrał jest to ewolucja
turdzi Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 to audi albo musi bazować na tym że nikt nie uwierzy, że doładowana benzyna pali tak niewiele jak na osiagi, albo strategia koncernu jest dyskusyjna, no bo 7k, no mają znaczenie, ale jeśli auto kosztuje 14k zl no ale to OT, tak czy siak audi skończyło się na b5 a odrodziło przy b8, więc cokolwiek byś nie wybrał jest to ewolucja tez tego nie rozumie , roznica w spalaniu nie az tak wielka , a w osiagach deliktnie mowac przepasc.....
_Makki_ Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Cuber: Gratuluje ladnej B8 i witam w gronie B8 Szkoda ze nie blabla V10 i szkoda ze nie lata.. OMFG jak mnie takie teksty wk**** Wazne ze wlasciciel jest zadowolony i wazne zeby sluzyla! Widze ze piszesz o tylnym dyfuzorze.. Jezeli myslisz o czyms takim: to mozesz kupic moj Roczny bez zadnych zarysowan ALE z tego co wiem dyfuzor od S-Line nie pasuje do zderzaka non S-Line. Zderzaki sie roznia choc "na oko" tego jakos nie widac.. Bez jakiejs cudotworczej rzezby nie zalozysz dyfuzora o tak o plug and play. Raczej moze byc plug and pray Pomysl o pozbyciu sie przednej ramki do tablicy rejst. Bez ramki przod wyglada duzo bardziej clean.. Jezeli moge Ci tez doradzic z ramka grilla to ja bym kupil grill od 3.0TDI (czarny polysk) z pakietu black optic. Taka opcja powinna juz byc dostepna. W 2009 nie bylo takiej mozliwosci.. Samej czarnej ramki do grilla nie kupisz, chyba ze uzywke.. Zgadzam sie troche z tym ze panel srodkowy bez navi wyglada troche plastikowo. Szczegolnie ze srebrnym dekorem.. Najladniejszy panel wedlug mnie to cos takiego ) Magicy, ktorzy Ci obiecuja 185KM po programie powiedzieli cos o momencie?? Bedzie wiecej niz 350Nm? Jeszcze raz gratuluje i NIECH sluzy!!
LukaszD Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Piękne toczydło:) Ciekawi mnie czy w B8 avant wysokość bagażnika po otwarciu klapy jest większa niż w b6 i b7, jeżeli tak to już wiem jakiego auta będę szukać w 2018
Magdalenah Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Piękne toczydło:) Ciekawi mnie czy w B8 avant wysokość bagażnika po otwarciu klapy jest większa niż w b6 i b7, jeżeli tak to już wiem jakiego auta będę szukać w 2018 2018? optymista trzeba być ! a nuż spadek po babci z USA dostaniesz
Cuber Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 _Makki_ dzieki za info co do grilla jesli znajde od 3.0 TDI to zapewne zakupie taki ALE z tego co wiem dyfuzor od S-Line nie pasuje do zderzaka non S-Line. Zderzaki sie roznia choc "na oko" tego jakos nie widac.. wiem że się róźnią zderzaki, delikatnie ale się róźnią, odnosnie dyfuzora , zastanawia mnie tylko jakim sposobem zamontował go chłopak od Nas z Krakowa do swojego sedana 3,0 TDI skoro nie ma S-line zewnetrznego Musze pogadać z nim co i jak.....
Hugo Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Na program to do Rogala polecam, mistrz swiata mam bliżej innych speców Ale oni B8 to rozbijają podczas jazd próbnych :polew:
Cuber Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 spokojnie, jazdy próbne bede sam wykonywał
alvaro Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Piękna ! MMI kolorowa jest ? Zderzak przedni też będziesz zmieniał (nie chciało mi się czytać 7 stron komentarzy ?? Myślałem że w 2009 roku to już wszystkie miały LEDy z tyłu Co do tylnej dokładki to też czytałem że nie da rady bez zmiany zderzaka
Cuber Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 MMI będzie moze jeszcze w tym tygodniu. Zderzaka chyba nie będe zmienił, moze w przysżłym roku jak już.... Narazie zachorowałem na system Bang&Olufsen
Flyer Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Slyszalem, ze rezanie w B8 czegokolwiek to juz nie taka prosta sprawa jak w B6/B7... da rade bez problemow podlaczyc MMI ?
Rekomendowane odpowiedzi