Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Cubrowóz ,Czarny Avant ,quattro, S-line Plus !!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a w B7 masz pompowtryski w ASB.

bzdura, ASB jest silnikiem CR

Opublikowano

a w B7 masz pompowtryski w ASB.

bzdura, ASB jest silnikiem CR

Oczywiście, że masz rację jedrex, a kto wymyślił taką :kox: bo nie czytałem :cool1:

Opublikowano

a w B7 masz pompowtryski w ASB.

bzdura, ASB jest silnikiem CR

Dokładnie ,

Napewno tańsze w użytkowaniu będzie 2.0 TDI niż 3.0 TDI sama wymiana oleju robi juz różnicę

B8 jest ciut wieksze niż B7 , jak dla mnie lepiej się prowadzi i trzyma drogi oczywiscie na zawieszeniu S-line ;)

3.0 jest fajne na trasy bo róźnice w spalaniu sa nie wielkie w stosunku co do 2.0 .

2.0 Po chipsie daje radę i tragedi nie ma.

Opublikowano

Ladne masz to auto Cuber :good: . Bedziesz rezac MMI z Navi :decayed: ?

Opublikowano

o w morde powaliłem silniki... TAK OCZYWIŚCIE ŻE ASB JEST NA CR.

3.0 TDi ASB będzie tańszym silnikiem jeśli ktoś jeździ szybo w trasach - poprostu mniej pali pod większym obciążeniem niż 2.0 170 KM.

Przy spokojnej jeździe 2.0 170 KM jest tańsze. Przy spokojnej jeździe przy 2.0 zejdziesz do 6-6.5 l/100 przy drodze szybkiego ruchu.

jesli chcesz większego auta ale nie zależy ci na mocy to bierz B8 tylko nie z początku produkcji w sensie 2007/2008 (poczatek 2008).

Dużo łatwiej znaleźć zadbane B8 2.0 Tdi 143/170 niż dobre b7 3.0 TDi 233 KM

plus co do b8 2.0 TDi

- mniej pali w mieście

- auto większe

- dobre prowadzenie (choć nie wiem jak to jest z tym mitem że między 80-120 jakieś drgania są - jechałem i nie wyczułem tego)

- dostepność na rynku wtórnym

na plus B7 3.0 TDI

- bardzo dobry silnik z dobrymi osiągami

- małe spalanie jak na tą moc

- bardzo dobra jakosc tworzyw w środku

- lepsze seryjne nagłośnienie w B7 niż BO w B8.

jesli rozpatrujesz bogatsze wersje wyposazenia i nie potrzebujesz buta to b8 2.0 TDi. Jeśli amsz do wyboru dobrze wyposazone B7 vs golas B8 to bym wziął B7. Zreszta tak też kupiłem bo miałem podobny dylemat.

Opublikowano

- lepsze seryjne nagłośnienie w B7 niż BO w B8.

:shocked: to prawda??? czyli BO nie ma szans z BOSE ?

Opublikowano

Słyszałem że BO w B8 gra tak sobie co innego w nowej A8 :kox:

Ale wątpię żeby grało gorzej niż Bose w B7 :mysli:

Ostatnio na spocie słuchałem BO w A5 i robiło robotę :kox:

Cuber na niedziele na spocie będziesz już gotową B8 czy przyjedziesz Imprezą WRC :?: :naughty::decayed:

Opublikowano

Cuber na niedziele na spocie będziesz już gotową B8 czy przyjedziesz Imprezą WRC :?: :naughty::decayed:

Jeszcze Subarakiem :cool1: Nie było szybki tylniej bocznej ( z chromem ) w Poznaniu i musieli ściagać z DE zachciało mi się pakietu chrom :decayed:

Opublikowano

Cuber na niedziele na spocie będziesz już gotową B8 czy przyjedziesz Imprezą WRC :?: :naughty::decayed:

Jeszcze Subarakiem :cool1: Nie było szybki tylniej bocznej ( z chromem ) w Poznaniu i musieli ściagać z DE zachciało mi się pakietu chrom :decayed:

No to ładnie...

Opublikowano

Słuchałem BO w B8 i Bose w B7... Bose w B7 delikatnie mówiąc to inna liga, wystarczy włączyć sobie jakąs dobrą płytkę z muzą... i efekty słychać odrazu. podczas słuchania radia różnica jest mniej odczuwalna ale jest dalej. Jak dla mnie BO to jest nieporozumienie.

Dużo słabszy basik ma BO - wolnijeszy i tak snuje, wysokie są sztuczne. BO gra tak jakby na pokaz żeby szopkę zrobić, a B7 bardziej naturalnie. Kto co lubi. Jak dla mnie b7 + BOSE rullez.

W A5 BO gra lepiej niż w A4 B8 - byc moze inna kubatura auta robi różnice - bo oględnie patrząc to nie mal to samo siedzi co w a4.

W A8 nowej jest zupełnie co innego... w szczytowym wydaniu masz hi-end w car audio... ale to boli cenowo :)

W poprzedniej A8 z B&O - słuchałem tych głośników co się wysuwały do góry jak grały... to było coś! ale jaka kasa :)

Opublikowano

Dzięki Panowie za odpowiedzi i już nie zaśmiecamy wątku. Jak już będę lukał furaki to wątek założę.

Opublikowano

Bedziesz rezac MMI z Navi :decayed: ?

Może na wakacje , nie bardzo mi się uśmiecha wyłożyć ok 6 tys na 3G z montażem

Opublikowano

W A5 tez jest słabo z BO.Moim zdaniem.Dusi się to, czystość słaba.Mógłbym parę rzeczy jeszcze napisać.Pablo Ty słuchałeś BO w A5 chwilę, nie na swojej płycie która znasz, bez żadnych porównań.A6 C6 bez Bose gra o niebo lepiej.Oni dali d*py i koniec kropka.Zamawiając nowe i tak trzeba brać BO czy w A5 czy w A4 bo niższe opcje jeszcze gorsze..

Po raz kolejny podchodziłem do tego tematu w A5 miałem dostępną nówkę z BO i latałem z płytą raz do swojego i raz do BO.Różnica na korzyść BO ale naprawdę jak na klasę i cenę samochodu oraz że jest to najwyższy oferowany sprzęt grający jest kiepściutko.

Opublikowano

Dzis siedzialem znow w adnej B8 i doszedlem do wniosku ze nawet w srodku to dwie rozne bajki.

B7 traca jzu myszka jednak......

Ja bym bral B8 nawet kosztem osiagow.Prowadzenie zaawansowanie techniczne wszystko na plus.B7 to taknaprawe auto z 2001 roku , to stara konstrucja i technologiczna przepasc jednak.

Opublikowano

B7 traca jzu myszka jednak.

nic dodać nic ująć :wink4:

najlepiej to widać w podpisie autora wątku :>

ja akurat jestem ogromnie zadowolony z 2.0T, więc w tym kierunku bym ewoluował :wink4:

Opublikowano

Cuber coś dla Ciebie :gwizdanie:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1474897285

ta dokładka widze jest na serii pokazana i na A5 :kox:, a Ja mam na przód zakładany dzisiaj S-line zreszta na tył równiez :wink4:

ps. nie podoba mi się taka dokładka ala Cupra :embarrassed:

Opublikowano

i dobrze , bo jest okropna :wink4:

Opublikowano

no to czekamy na fotki zderzaczkow :)

Opublikowano

i dobrze , bo jest okropna :wink4:

Przesadzasz :gwizdanie: , ale to kwestia gustu :wink4: widziałem na żywca w w Austrii i wyglądała za***iście :kox:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...