Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Cubrowóz ,Czarny Avant ,quattro, S-line Plus !!!!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

a w B7 masz pompowtryski w ASB.

bzdura, ASB jest silnikiem CR

Oczywiście, że masz rację jedrex, a kto wymyślił taką :kox: bo nie czytałem :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w B7 masz pompowtryski w ASB.

bzdura, ASB jest silnikiem CR

Dokładnie ,

Napewno tańsze w użytkowaniu będzie 2.0 TDI niż 3.0 TDI sama wymiana oleju robi juz różnicę

B8 jest ciut wieksze niż B7 , jak dla mnie lepiej się prowadzi i trzyma drogi oczywiscie na zawieszeniu S-line ;)

3.0 jest fajne na trasy bo róźnice w spalaniu sa nie wielkie w stosunku co do 2.0 .

2.0 Po chipsie daje radę i tragedi nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o w morde powaliłem silniki... TAK OCZYWIŚCIE ŻE ASB JEST NA CR.

3.0 TDi ASB będzie tańszym silnikiem jeśli ktoś jeździ szybo w trasach - poprostu mniej pali pod większym obciążeniem niż 2.0 170 KM.

Przy spokojnej jeździe 2.0 170 KM jest tańsze. Przy spokojnej jeździe przy 2.0 zejdziesz do 6-6.5 l/100 przy drodze szybkiego ruchu.

jesli chcesz większego auta ale nie zależy ci na mocy to bierz B8 tylko nie z początku produkcji w sensie 2007/2008 (poczatek 2008).

Dużo łatwiej znaleźć zadbane B8 2.0 Tdi 143/170 niż dobre b7 3.0 TDi 233 KM

plus co do b8 2.0 TDi

- mniej pali w mieście

- auto większe

- dobre prowadzenie (choć nie wiem jak to jest z tym mitem że między 80-120 jakieś drgania są - jechałem i nie wyczułem tego)

- dostepność na rynku wtórnym

na plus B7 3.0 TDI

- bardzo dobry silnik z dobrymi osiągami

- małe spalanie jak na tą moc

- bardzo dobra jakosc tworzyw w środku

- lepsze seryjne nagłośnienie w B7 niż BO w B8.

jesli rozpatrujesz bogatsze wersje wyposazenia i nie potrzebujesz buta to b8 2.0 TDi. Jeśli amsz do wyboru dobrze wyposazone B7 vs golas B8 to bym wziął B7. Zreszta tak też kupiłem bo miałem podobny dylemat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że BO w B8 gra tak sobie co innego w nowej A8 :kox:

Ale wątpię żeby grało gorzej niż Bose w B7 :mysli:

Ostatnio na spocie słuchałem BO w A5 i robiło robotę :kox:

Cuber na niedziele na spocie będziesz już gotową B8 czy przyjedziesz Imprezą WRC :?: :naughty::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cuber na niedziele na spocie będziesz już gotową B8 czy przyjedziesz Imprezą WRC :?: :naughty::decayed:

Jeszcze Subarakiem :cool1: Nie było szybki tylniej bocznej ( z chromem ) w Poznaniu i musieli ściagać z DE zachciało mi się pakietu chrom :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cuber na niedziele na spocie będziesz już gotową B8 czy przyjedziesz Imprezą WRC :?: :naughty::decayed:

Jeszcze Subarakiem :cool1: Nie było szybki tylniej bocznej ( z chromem ) w Poznaniu i musieli ściagać z DE zachciało mi się pakietu chrom :decayed:

No to ładnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchałem BO w B8 i Bose w B7... Bose w B7 delikatnie mówiąc to inna liga, wystarczy włączyć sobie jakąs dobrą płytkę z muzą... i efekty słychać odrazu. podczas słuchania radia różnica jest mniej odczuwalna ale jest dalej. Jak dla mnie BO to jest nieporozumienie.

Dużo słabszy basik ma BO - wolnijeszy i tak snuje, wysokie są sztuczne. BO gra tak jakby na pokaz żeby szopkę zrobić, a B7 bardziej naturalnie. Kto co lubi. Jak dla mnie b7 + BOSE rullez.

W A5 BO gra lepiej niż w A4 B8 - byc moze inna kubatura auta robi różnice - bo oględnie patrząc to nie mal to samo siedzi co w a4.

W A8 nowej jest zupełnie co innego... w szczytowym wydaniu masz hi-end w car audio... ale to boli cenowo :)

W poprzedniej A8 z B&O - słuchałem tych głośników co się wysuwały do góry jak grały... to było coś! ale jaka kasa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedzi i już nie zaśmiecamy wątku. Jak już będę lukał furaki to wątek założę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedziesz rezac MMI z Navi :decayed: ?

Może na wakacje , nie bardzo mi się uśmiecha wyłożyć ok 6 tys na 3G z montażem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W A5 tez jest słabo z BO.Moim zdaniem.Dusi się to, czystość słaba.Mógłbym parę rzeczy jeszcze napisać.Pablo Ty słuchałeś BO w A5 chwilę, nie na swojej płycie która znasz, bez żadnych porównań.A6 C6 bez Bose gra o niebo lepiej.Oni dali d*py i koniec kropka.Zamawiając nowe i tak trzeba brać BO czy w A5 czy w A4 bo niższe opcje jeszcze gorsze..

Po raz kolejny podchodziłem do tego tematu w A5 miałem dostępną nówkę z BO i latałem z płytą raz do swojego i raz do BO.Różnica na korzyść BO ale naprawdę jak na klasę i cenę samochodu oraz że jest to najwyższy oferowany sprzęt grający jest kiepściutko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis siedzialem znow w adnej B8 i doszedlem do wniosku ze nawet w srodku to dwie rozne bajki.

B7 traca jzu myszka jednak......

Ja bym bral B8 nawet kosztem osiagow.Prowadzenie zaawansowanie techniczne wszystko na plus.B7 to taknaprawe auto z 2001 roku , to stara konstrucja i technologiczna przepasc jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B7 traca jzu myszka jednak.

nic dodać nic ująć :wink4:

najlepiej to widać w podpisie autora wątku :>

ja akurat jestem ogromnie zadowolony z 2.0T, więc w tym kierunku bym ewoluował :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cuber coś dla Ciebie :gwizdanie:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1474897285

ta dokładka widze jest na serii pokazana i na A5 :kox:, a Ja mam na przód zakładany dzisiaj S-line zreszta na tył równiez :wink4:

ps. nie podoba mi się taka dokładka ala Cupra :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dobrze , bo jest okropna :wink4:

Przesadzasz :gwizdanie: , ale to kwestia gustu :wink4: widziałem na żywca w w Austrii i wyglądała za***iście :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...