kwapi Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Witam wszystkich, Od jakiegoś czasu borykam się z problemem dość powszechnym a mianowicie "brak mocy". Po sprawdzeniu autka przez "zaprzyjaźnionego" mechanika okazało się że turbo jest rozwalone i przeszło gruntowną regenerację. Na początku wszystko było dobrze A4 zbierała się jak należy. Ale problem z wchodzeniem auta w tryb awaryjny powracał. Po zatrzymaniu auta i ponownym odpaleniu samochód znowu dobrze zbierał. Zaprowadziłem auto do ponownego sprawdzenia. Turbo okazało się że chodzi jak należy. Po zresetowaniu komputera (odpięcie akumulatora) wszystko działało, auto przy ostrej jeździe już nie wchodziło w tryb awaryjny....do czasu. Wrócił błąd "17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent" oraz pojawił się kolejny problem, zaczął uprawiać "żabie skoki - szarpanie" podczas jazdy nie ważne czy na ciepłym czy na zimnym silniku czy przy niskich czy przy wyższych obrotach (mechanik stwierdził że to wina zabrudzonego recylkulatora spalin) dodatkowo pojawił się problem z kopceniem auta czarnym dymem podczas dodawania gazu. Auto znowu zaczęło wchodzić w tryb awaryjny..ehh. Mam wielką prośbę o sprawdzenie logów jakie wczoraj udało mi się spłodzić pod kątem działaina bądź nie działania prawidłowego turbiny, zużycia pompo-wtryskiwaczy oraz EGR-a. Za każdą sugestię wniosek z góry dziekuję. Z informacji jakie otrzymałem od mechanika: Błąd w ECU: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Logi: Grupa 003 http://img521.imageshack.us/img521/9379/grupa003.jpg Grupa 011 http://a.imageshack.us/img841/728/grupa011.jpg Grupy 004_008_013 http://a.imageshack.us/img412/1722/grupa004008013.jpg Grupy 007_010_018 http://a.imageshack.us/img191/6484/grupa007010018.jpg Grupy 001_017_023 http://a.imageshack.us/img705/8786/grupa001017023.jpg
przemik Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Kiepsko wykonałes logi. Potrzebujemy. Statyczne - 001,003,004,007,013,018 i 023 Statyczne w trybie Basic Settings - 003,011 Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011 Logujemy kazdą grupe osobno !!! Problem lezy w szczelnosci ukladu dolotowego. Co widac nawet w tych logach, ktore wykonałes. Sprawdz wszystkie rury dolotowe i ponownie zapraszam z logami. Pozdrawiam
k0za Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Mocy brak bo turbo nie pompuje tyle ile trzeba, albo gdzieś po drodze są starty ciśnienia.
Sztomel Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Mocy brak bo turbo nie pompuje tyle ile trzeba, albo gdzieś po drodze są starty ciśnienia. turbo pompuje jak trzeba a wręcz jak oszalałe ale mocy brakuje bo ciśnienie ucieka nieszczelnością - świadczą o tym wysokie wskazania MAF actual przy jednocześnie niskim ciśnieniu doładowania.
kwapi Opublikowano 6 Września 2010 Autor Opublikowano 6 Września 2010 Problem lezy w szczelnosci ukladu dolotowego. Co widac nawet w tych logach, ktore wykonałes. Sprawdz wszystkie rury dolotowe i ponownie zapraszam z logami.[/img] Byłem u mechanika, sprawdzał szczeloność układu sprawdzając wszystkie rury, jednocześnie sprawdził filtr powietrza. Wymienił jakiś odcinek rury profilaktycznie bo okazało sie że jest lekko sparciała. Stwierdził natomiast nieprawidłową prace EGR (recylkulatora spalin) oraz przepływomierz do wymiany. Recylkulator będzie czyszczony jeżeli to nie pomoże to do wymiany. jak juz uporam się z tymi naprawami zrobię nowe logi i zamieszczę na forum do oceny. Zobaczymy czy coś się zmieni. No i czy kopcenie na czarno nie będzie już występować.
przemik Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Co do diagnozy przepływomierza to pogratulowac mechanika. O EGR nic nie moglismy powiedziec bo bardzo niestarannie zamiesciles logi. Zobaczymy co wyjdzie w logach. Pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 jak juz uporam się z tymi naprawami zrobię nowe logi i zamieszczę na forum do oceny. Zobaczymy czy coś się zmieni. No i czy kopcenie na czarno nie będzie już występować. jeśli mechanik wykona to co zapowiedział to nic się nie zmieni, auto nadal będzie kopcić a Ty pozbędziesz się kasy z portfela i znajdziecie się razem z mechanikiem w punkcie wyjścia.
kwapi Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 I jeszcze jedna wskazówka przed wrzuceniem nowych logów. Jak wpada w tryb awaryjny przestaje kopcić....może to pomoże w przyszłej diagnozie.
Kenolb Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 kwapi też miałem problem z szarpaniem , a przyczyną była wypięta rura gumowa na dolocie powietrza do kolektora , a dokładnie do EGR.Stało się tak po czyszczeniu EGR , niedokładnie zabezpieczyłem zamki na szybkozłączkach i stało się - najpierw szarpanie , potem tryb awaryjny.Poszukaj nieszczelności. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się