mistrzugt 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Witam Auto mojego znajomego, niedawno zakupione - nie jedzie za dobrze z niskich obrotow i czasem potrafi mocno zakopcic. Spaliny dziwnie smierdza, nie olejem ale inaczej jak standardowe traktorowe. Oleju i plynu nie ubywa. Po wymianie filtrow i oleju Statyczne BS Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53741.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53742.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53743.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53744.html Statyczne Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53745.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53746.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53747.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53748.html Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53749.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53750.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53751.html Dynamiczne Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53752.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53753.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53754.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53755.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53756.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53757.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53758.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Kolego logi robimy na 100% pedał gazu w podłodze a ty masz ok 64% chyba że coś uszkodzone i nie da rady na 100 %. Sprawdż najpierw to w logu 010 ostatnia pozycja położenie pedału gazu. Logi dynamiczne do powtórzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Kolego logi robimy na 100% pedał gazu w podłodze a ty masz ok 64% chyba że coś uszkodzone i nie da rady na 100 %. No chyba że to automat W statycznych kąt początku wtrysku do poprawy,to może być przyczyną spalin gryzących w oczy ;( Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Kolego logi robimy na 100% pedał gazu w podłodze a ty masz ok 64% chyba że coś uszkodzone i nie da rady na 100 %. No chyba że to automat no ale to nie jest automat ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 egr moznaby przeczyscic.Bardzo ladnie 011BS wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistrzugt 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Witam Faktycznie koles nie dal pedala w podloge, nie wiem czemu jak mu mowilem- pozniej sie przyznal. Wymienilismy przeplywke jeszcze i podobno cos lepiej jezdzi,ale zrobimy nowe logi na dniach. Dzieki PS"Bardzo ladnie 011BS wyglada " - to dobrze,czy zle?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Niestety źle. Wartości ciśnienia powinny sie zmieniać a nie być stałe jak u ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistrzugt 0 Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Nowe logi, prosze o sprawdzenie... statyczne bs Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56428.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56429.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56430.html statyczne Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56431.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56432.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56433.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56434.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56435.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56436.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56437.html dynamiczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56438.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56439.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56440.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56441.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56442.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56443.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56444.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 ale masakra, turbo wstaje przy 2,8 tys obr. .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistrzugt 0 Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 tyle to ja tez wiem,ale jaka jest tego przyczyna?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Ile auto ma przelotu realnie i zamiesc grupe 011 Basic Settings. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 zdejmij czarna plastikową obudowę ecu, wyjmij ecu i otwórz, w środku jak będzie olej to wyczyść go i wymień wężyk masz nieszczelny dolot, obejrzyj o rurowanie od turbo do kolektora ssącego, spocenie olejem to nie szczelność do zlikwidowania kat wtrysku już poprawiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Stare kible maja wezyk do czujnika doładowania. On ma czujnik na rurze dolotowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 zdejmij czarna plastikową obudowę ecu, wyjmij ecu i otwórz, w środku jak będzie olej to wyczyść go i wymień wężyk masz nieszczelny dolot, obejrzyj o rurowanie od turbo do kolektora ssącego, spocenie olejem to nie szczelność do zlikwidowania kat wtrysku już poprawiony? w alhambrze ECU w zadnej obudowie nie jest ,bo jest w kabinie , i wyjac go to trzeba sie troszke nagimnastykowac Stare kible maja wezyk do czujnika doładowania. On ma czujnik na rurze dolotowej. to jest wlasnie stary kibel z czujnikiem w ECU ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 028 mowi nam przewaznie ze czujnik jest w ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Ano to jak tak, to macie racje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 w logu http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56444.html widać jak czujnik atm dostaje gratisowe ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistrzugt 0 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 na budziku jest 239tys, ile naprawde tego nikt nie wie. A wiec oprocz nieszczelnosci dolotu to ma jeszcze obudowe kompa sprawdzic?? tam jest jakis czujnik? dobrze zrozumialem? Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 nie obudowę kompa tylko komp w środku czy nie ma tam oleju, jak ma to wężyk należy wymienić bo obecny jest nie szczelny w ecu są dwa czujniki ciśnienia, jeden ciśnienia atmosferycznego, a drugi ciśnienia doładowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się