Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przewody olejowe w B6 1.8T


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś w B6 1.8T miał problem z zatkanymi przewodami olejowymi? Gdzieś słyszałem, że w B5 były problemy z nimi bo potrafił się olej przypalić i zablokować przepływ. Czy w B6 to przypadkiem nie poprawiono?

Myślałem aby odpiąć wtyczki od cewek potem odkręcić przewód olejowy do turbo potem krecić rozrusznikiem i patrzeć czy leci olej. Gorzej, ze może lecieć ale jego ciśnienie nie będzie wystarczajce (?)

Jak sprawdzić ich drożność w prosty sposób?

Jak je zdemontować ?

Jak zdemontować?

Czy można w razie czego kupić gdzieś taniej niż w ASO, a jeśli tak to po ile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewod olejowy od turbo kosztuje cos około 190pln, nie wiem ile w tym prawdy ale te zapiekajace sie przewody olejowe turbo w 1.8t to przyczyna uszkodzenia turbawek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyną zapiekających sie węży jest nie studzenie turbo po pałowaniu... aby uniknąć takich rzeczy wystarczy pamiętać by schłodzić turbo aby sprawdzić drożność musisz je zdemontować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten przewód ma zbyt mała średnice przepływu

wystarczy go wyciąc w miejscu gdzie przechodzi nad kolektorem wydechowym i zapodac większa średnice

problem bedzie usuniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w b5 jest taka średnica jak w b6 ? Jak się to demontuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakiej chcesz informacji ?

przecinasz tam gdzie przechodzi nad kolektorem wydechowym i dajesz wieksza srednice

spawasz i po krzyku

B5/6 mają ta sama srednice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się je demontuje w B6 1.8T? Jest dojście do potrzebnych elementów? Potrzebne są jakies specjalne podkładki potem, uszczelki, śruby jednorazowe?

---------- Post dopisany at 14:46 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ----------

IMG_0912.JPG

---------- Post dopisany at 14:52 ---------- Poprzedni post napisany at 14:46 ----------

IMG_0910.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by spytać tam gdzie węże dorabiają - u mnie jest jakiś zakad gdzie do wózków widłowych i maszyn dorabiaja węże ciśnieniowe i olejowe to może tam :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej silnikowy ma za duza temperature, beda jaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie umiem przerabiac. Pewnie je tylko zdemontuje, potem ropa i strzykawka, a następnie kompresor i powietrzem przedmuchanie chyba, ze macie inne pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj brat dorabial waz w stalowym oplocie do 1,9tdi i zaplacil jakies 70zl w wawie na ul modlinskiej. Ten przdwld wyglada mega prof.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...