Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


beefrezer

Rekomendowane odpowiedzi

w BS-ach i statycznych nie ma nic niepokojącego , dawaj dynamiczne powiedzą więcej.

A są jakieś problemy czy tylko kontrolnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są problemy, auto po nagrzaniu wykazuje mniejszą dynamikę, nie wspominając o tym, że porównując je do innych 110 Ps. TDI jest mulaste jak cholera.

Skoro statyczne są ok ulżyło mi, martwiłem się trochę korekcjami z bloku 13, nie wyglądało to najlepiej.

Postaram się zrobić jak najszybciej logi dynamiczne.

---------- Post dopisany 03-10-2013 at 13:49 ---------- Poprzedni post napisany 02-10-2013 at 14:07 ----------

LOGI DYNAMICZNE:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymien filtr paliwa [kiedy byl wymieniany ?]

kierownice w turbo sie przycinaja

wyczysc kolektor ssacy

zrob ponownie 004/008/010 oraz 007 dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa był wymieniany w lipcu.

Turbina była regenerowana :/ nie wiem czemu się przycinają, wstawiam mu w dupe co jakiś czas.

Kolektor wyczyszczę za około tydzień.

Co z przepływomierzem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Razem w olejem, czyli w sierpniu :-/ czyje, że samochód nie idzie jak powinien, mam przepływomierz pierburga, myślicie, że czyszczenie pomoże? Dużo przycina tej dawki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ją przystąpić w benzynie? Czy tylko delikatnie pochlapać kratki? Katalizatora nie ma od kad kupiłem samochód :-) co jeszcze powiecie o motorze? Polata to jeszcze? Co z tą turbina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ją przystąpić w benzynie? Czy tylko delikatnie pochlapać kratki? Katalizatora nie ma od kad kupiłem samochód :-) co jeszcze powiecie o motorze? Polata to jeszcze? Co z tą turbina?

auto jeszcze pośmiga tylko trzeba ustabilizować ciśnienie i poprawić dawkowanie -przepływomierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym ciśnieniem doładowania to może być problem ustawienia gruszki? Czy przegonić paździocha? Jak czyścić tą przepływkę żeby jej nie załatwić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co mam robić? Zmienić na nową?

Naj lepie by było byś pożyczył od kogoś takiej samej dobrej przepływki i spróbował czy będzie poprawa czy nie

a co do czyszczenia to jest specjalny preparat do czyszczenia bez dotykowego przepływomierza

coś takiego polecam ...

CRC Sensor środek do czyszczenia PRZEPŁYWOMIERZY (3592334726) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może uda mi się podmienić przepływkę :) dzięki za link.

A turbawkę jak potraktować? Ganiać nim czy do czyszczenia? No i co z tą regulacją? Po regeneracji mechanik ustawiał mi ją na oko, potem patrzył ile pompuje i to wszystko, nie robił logów. Zostawić jak jest? Czy podnieść skrócić cięgno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis czyszczenia i diagnozy elektroniki masz tu: Naprawa-regeneracja przepływomierza Pierburg : FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -

Spróbuj wyczyścić druty w kanale powietrznym, póki zachowasz wyczucie i ich nie urwiesz będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...