Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak sprawdzić świece żarowe krok po kroku.


samekgsx550

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w moim AFN sprawdzić czy wszystkie grzeją.

Pod jaką kostkę się podpiąć ?

Od nowości nie były zmieniane. Więc podejżewam że może byćróżnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest gdzieś na forum dokładny opis jak sprawdzić dokładnie a nie chce mi się rozpisywać jak zmierzyć . Na twoim miejscu jak nie zmieniałeś to na 99% są już wypalone albo ledwo zipią więc wymieniaj śmiało komplet np. NGK. Sprawdzanie plusem na świece to da się sprawdzić tylko czy świeca w ogóle nie padła więc to mało co daje a jej efektywność może być bliska 0%.

Edytowane przez Duch^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli naprawdę nie wymieniałeś poprostu wymień nie będziesz żałował tego w zimę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No autko w rodzinie pomad 10 lat i nigdy nie były zmieniane. Do -15 pali od kopa. Póżniej trzeba trochę pokręcić.


Chyba że się któraś urwie. Wtedy będe tego żałował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby było pewne że grzeją odpowiednio to na przewód zapiąć cegowy amperomierz ( musi mierzyć prąd stały ).

Zimna świeca pobiera ok 20:25 A, po kilku sekundach prąd spada do 10:15 A :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No autko w rodzinie pomad 10 lat i nigdy nie były zmieniane. Do -15 pali od kopa. Póżniej trzeba trochę pokręcić.

Chyba że się któraś urwie. Wtedy będe tego żałował...

Gratulacje!!!!! A tak Poważnie......Proponuję kupić komplet 4 świec i wymienić jak najszybciej.....i......czwarta świeca daje się odkręcić tylko przy użyciu długiego klucza nasadowego....A odkręcaj jak silnik jest rozgrzany.....wtedy się nie urwie....A....ile to jest......trochę?.........pokręcić?.....jak grzeją wszystkie świece....to przy takiej temp. ma palić z dotyku!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałem wyżej jak sprawdzić , znjaomego syn 13letni jak mu powiedziałem jak to zrobić zaczaił wiec zrobic to, to banał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prościej dokładając plusa z aku. i iak na świecy iskrzy to jest dobra a jak nie to kicha.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prościej dokładając plusa z aku. i iak na świecy iskrzy to jest dobra a jak nie to kicha.?

a co ja wyżej napisałem ? norma ze jak iskrzy to ok ,jak nie to złom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego dziwią mnie poszukiwania innych metod skoro ta jest bardzo prosta i niezawodna.(a o iskrzeniu nie pisałeś, a to może nie być dla wszystkich jasne)

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece do wymiany.

Jedna ostatnie spalona od strony kabiny.

Wszystkie idą ładnie. Ta ostatnie nie chce ruszyć. A urwać nie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa to popękane i luźne kapturki które nachodzą na świece. Można gdzieś takie kupić z wiązką ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa to popękane i luźne kapturki które nachodzą na świece. Można gdzieś takie kupić z wiązką ?

uzywane na szrocie ,ale najlepiej kup z golfa IV jak dla mnie sa lepsze jak w audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza metoda jest wyjecie swiecy i sprawdzenie na krótko. Jeśli świeca bedzie miał zwarcie to też bedzie iskrzyc a nie bedzie grzała ale do kogo ja to mowie sami teoretycy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiesz jak się mylisz. Twoja metoda zawiedzie chociażby w B8 i Octavii 2

Z akumulatora będą grzały a w aucie nie. I będzie wywalać błąd świecy cylinder x. [emoji12]

Ale do kogo ja mówię, sami praktykanci.

Edytowane przez POWER-KRIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w nowszych autach bedzie grzała na gruncie a w aucie nie ????? chodzi ci o uwalony przekaźnik swiec ??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego piszesz pierdoly jeśli swieca jest spalona to spalona. Nie mowimy w tym watku o problemie ze sterownikiem bądz innymi żeczami ktore są odpowiedzialne za start świec. Pracuję Już dłuższy czas w serisie samochodowym i conieco moge powiedzieć na ten temat 10 godzin dzien w dzien wiec teoretykiem nie jestem napewno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...