Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Shkf

    B8 TrOOOOp

    Chodzi co o sam servotronic czy o kierownicę czy jak?
  3. Dziękuje za konkretne odpowiedzi
  4. Oryginalny VCP, pliki pobierasz z menadżera plików.
  5. W zamek, a skąd ma niby wiedzieć że zamknięta maska?
  6. Langista

    B8 TrOOOOp

    Nie dokręcona dobrze do karoserii.
  7. Shkf

    B8 TrOOOOp

    Miał ktoś podobnie z servotronic że podczas skręcania kierownicą drga cała lecz nie zawsze. Częściej na jakichś płaskich powierzchniach np parking podziemny lecz na zwykłej nawierzchni asfaltowej też pojawia się problem
  8. ok dziękuje możesz jeszcze zdradzić tajemnice z ta parametryzacja z kad wziąść pliki oraz z jakiego ogrogramowania korzystac?
  9. Ja DPF mam usuniętego więc to nie to,ale spróbuję zrobić tak jak Ty,bo też dużo jezdze w koło komina
  10. Do wszystkich 1.8t idą takie same napinacze, nieważne czy z fazatorem czy bez.
  11. Obsługuje ale należy do niego wgrać parametryzacje i zakodować poprawnie. Reszta w linku u góry.
  12. Dzisiaj
  13. wiem widziałem jest napisane z bcm z koncowka BG jest ok ale chciałem się dowidzień czy rownież z końcówka CC tez obsługuje?
  14. Np. https://a4-klub.pl/topic/458668-oświetlenie-ambiente-w-audi-a4-b9/
  15. Ten napinacz będzie pasował do avj ? 058109217D
  16. Dzień dobry, Jestem od niedawna posiadaczem audi a4 b9 i chciałbym się o dołożenie oświetlenia ambiente. Aktualnie nie mam zadnego(QQ0), jednak rozmyślam na dołożenie oświetlenia QQ1 lub QQ2 tylko nie moge znaleść informacji czy mój strownik BCM obsuguje jakiekolwiek z tych pakietów mój numer bcm 8W0907063CC. Poproszę o jakiejkolwiek informacje na ten temat czy wogóle jest sens się zagłębiać dalej. Z górny dziękuję o wszelakie informacje. Pozdrawiam
  17. dandi15

    Belka do haka

    Witam, występują różne wersji belki do haka wpinanego pionowo Westfalia, 8T0800491 z różnymi literkami na końcu. Potrzebuje założyć nową belkę i pytanie czy jesli aktualnie posiadam wersję z literką D to mogę założyć inną wersję (np. literka F) czy to nie będzie pasowało plug&play?
  18. Wyposażenie dosyć skromne.
  19. Witam. Z racji że jestem mało doświadczony proszę o radę czy to auto jest warte tej ceny. Jakieś argumenty za i przeciw?? Z góry dziękuję za pomoc. https://www.olx.pl/d/oferta/audi-a4-avant-30tdi-mhev-136km-s-tronic-2021-2022-r-salon-pl-i-wl-f-a-vat-CID5-ID16gXuh.html
  20. Witam, gdzie powinne być wpięte te kabelki? nie mogę znaleźć jakiejkolwiek informacji w google, nie mogę też znaleźć żeby ten czujnik w ogóle był dostępny nowy w sprzedaży, z ori używkami też ciężko jakoś nikt tego nie sprzedaje. Co jakiś czas świeci się kontrolka oil.min, co 400-600km się zapala, a na bagnecie olej jest w normie, wymieniłem czujnik na ori w misce HELLA za 300zł bo nie pokazywało również temp oleju i było ok przez pół roku a teraz mimo że nadal pokazuje dobrze temp. to wyskakuje żółta konefka. z góry dzięki. Na tym forum były dwa podobne tematy o tym czujniku ale nic w nich konkretnego i to sprzed lat. może teraz ktoś coś podpowie? silnik to 1.9tdi AVG, zdjęcie zapożyczone z jednego z tematu z forum bo mi się nie chciało iść do auta i robić własnego, pzdr. Ogólnie u mnie w ogóle nie było tego czujnika, ale po ori numerach dowiedziałem się że to jest takie coś: i kupiłem na allegro, kostka pasuje tylko nadal nie wiem gdzie wpiąć czerwony i czarny kabelek. allegro.pl ALLEGRO.PL
  21. Wrzuć pełny auto-scan.
  22. Ustawiając swiatla na przelaczyniku w pozycje 0 one swieca na zaplonie ,chciałbym by były wyłączone No chociaż dopóki nie odpalę silnika , a jak zmienie w mmi światła dzienne na wyl . To w auto nie działają mi też, w tobie nadzieja
  23. Okey jutro sprawdzę i dam znać
  24. To nie jest punkt massy. Podepnij pod punkt 602.
  25. W tym miejscu próbować w innym ? Jak coś zdjęcie jest z neta to się nie patrz jak podłączone jest vcc i acc ale masę mam tam gdzie zaznaczylem
  26. Witam serdecznie, Panowie mam problem z z ciśnieniem doładowania w niższych zakresach obrotów. I dziwne odczucie jakby uczucie pulsowania mocy w wyższych zakresach obrotowych. Dodatkowo występują drgania lewarka samochodu i całego samochodu w okolicach 1740rpm i wyższa dawka paliwa. Gdy wypnę wtyczkę od map sensor jak samochód odłączy turbo czyli wpadnie w tryb błędów już nie ma drgań gdy trzymam oczywiście gaz równo na 1740rpm na postoju. Po podłączeniu i skasowaniu błędy wraca gdy turbo się załącza. Poniżej dodaje log dynamiczny: https://vaglogs.com/log/003-011-Zatrzymany-ff572dae-31cc-4e7f-805c-3ca12ab9a91c
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...