Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Smarowałem je olejem ,próbowałem młotkiem i srubokretem stukac w korpus zeby pomoc im wskoczyc a i tak nie poszly dalej, natomiast wyciagnac je mogę bez większego problemu . (Przynajmniej jesli chodzi o pierwszy wtrysk, wyciagnałem żeby sprawdzić czy nie poscinałem uszczelek od tego stukania młotkiem.) Pytanie jest takie czy jesli młotek nie pomogł to dzwigienki je wcisną? Bo jeśli nie to mam jeszcze standardowe uszczelki bosha.
  3. Więcej, coś mi sie wydaje ze to skończyło sie całką jak ubezpieczyciel zobaczył kosztorys z ASO
  4. Owca007

    Audi A4 B9 Avant

    Zobacz ogłoszenie Audi A4 B9 Avant Sprzedam Audi A4 B9 kombi quattro, 2017-18r. Przejechane 241tys. 2.0 TDI 190 koni, stan samochodu perfekcyjny!!! Auto od pasjonaty, rozrząd z napędem pompy oleju zrobiony, hamulce Zimmermann, filtry mann plus olej liqui moly co max 10tys. Oleje w napędzie dyfrze wymienione na oryginał. Podkładki pod wtryskami plus czyszczenie dolotu egr zrobione. Samochód chodzi jeździ jak nowy. Skrzynia manualna rarytas, z wyposażenia to wirtualna kokpit, duża mmi z android auta, wentylowane fotele, radary aktywny tempomat, kamery, rozpoznawanie znaków linii itp, lamy full led matrix, dynamiczne kierunki wszędzie nawet w lusterkach, naprawdę bardzo ładnie wyposażona. Dołożone lampki w drzwi te czerwone, odstraszasz na kuny, wideo rejestrator moduł na Start-Stop, wgrane najnowszy soft mapy zegary RS4. Polecam i zapraszam do kontaktu: 516005566 aha cena tak jak stoi 71tys. i w tej kwocie są również zimówki na oryginalnych alusach 17". Opony letnie 18" i zimowe po jednym sezonie. Użytkownik Owca007 Data 06/02/25 Cena 70,999.99 PLN Kategoria A4 B9  
  5. Owca007

    Audi A4 B9 Avant

    Pozostały czas: 29 dni i 23 godziny

    • Sprzedam
    • Używany

    Sprzedam Audi A4 B9 kombi quattro, 2017-18r. Przejechane 241tys. 2.0 TDI 190 koni, stan samochodu perfekcyjny!!! Auto od pasjonaty, rozrząd z napędem pompy oleju zrobiony, hamulce Zimmermann, filtry mann plus olej liqui moly co max 10tys. Oleje w napędzie dyfrze wymienione na oryginał. Podkładki pod wtryskami plus czyszczenie dolotu egr zrobione. Samochód chodzi jeździ jak nowy. Skrzynia manualna rarytas, z wyposażenia to wirtualna kokpit, duża mmi z android auta, wentylowane fotele, radary aktywny tempomat, kamery, rozpoznawanie znaków linii itp, lamy full led matrix, dynamiczne kierunki wszędzie nawet w lusterkach, naprawdę bardzo ładnie wyposażona. Dołożone lampki w drzwi te czerwone, odstraszasz na kuny, wideo rejestrator moduł na Start-Stop, wgrane najnowszy soft mapy zegary RS4. Polecam i zapraszam do kontaktu: 516005566 aha cena tak jak stoi 71tys. i w tej kwocie są również zimówki na oryginalnych alusach 17". Opony letnie 18" i zimowe po jednym sezonie.

    70,999.99 PLN

    Jaźwina - PL

  6. Daj VIN
  7. Wczoraj
  8. Schemat pochodzi z Elsy, dotyczy rocznika modelowego od listopada '94 do rm '96 Elektryczny podnośnik szyby, 4-drzwiowy (z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem) V26 - Silnik lewy tył V27 - Silnik prawy tył E39 - Przełącznik blokady podnośnika tylnej szyby E52 - Przełącznik podnoszenia tylnej lewej szyby (w drzwiach) E53 - Przełącznik podnośnika tylnej lewej szyby (w drzwiach kierowcy) E54 - Przełącznik podnoszenia tylnej prawej szyby (w drzwiach) E55 - Przełącznik podnośnika szyby tylnej prawej (w drzwiach kierowcy) T6o - Złącze 6-stykowe, białe, stacja złącza po prawej stronie, słupek A T10k - Złącze 10-stykowe, czerwone, słupek B, lewe T10o - Złącze 10-stykowe, czerwone, słupek B, prawe T10q - Złącze 10-stykowe, niebieskie, stacja złącza lewa, słupek A Wersja 26 - Silnik podnośnika tylnej lewej szyby Wersja 27 - Silnik podnośnika szyby tylnej prawej 89 - Połączenie uziemiające -1-, w wiązce przewodów podnośnika szyb Pytanie 10 - Połączenie dodatnie (87) w wiązce przewodów podnośnika szyb/zamka centralnego i przełącznika styku drzwi ..................................................................... Elektryczny podnośnik szyby, 4-drzwiowy (z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem) E40 - Przełącznik podnośnika szyby, przód lewy E41 - Przełącznik podnośnika szyby, przód prawy E107 - Przełącznik podnośnika szyby po stronie pasażera J139 - Jednostka sterująca podnośnikiem szyb J245 - Jednostka sterująca do regulacji dachu przesuwnego T6j - Złącze 6-stykowe, czerwone, w pobliżu światła wewnętrznego, przód T6k - Złącze 6-stykowe, brązowe, stacja złącza lewa, słupek A T6n - Złącze 6-stykowe, żółte, słupek A, lewe T10k - Złącze 10-stykowe, czerwone, słupek B, lewe T10n - Złącze 10-stykowe, czerwone, stacja złącza prawa, słupek A T10o - Złącze 10-stykowe, czerwone, słupek B, prawe T10q - Złącze 10-stykowe, niebieskie, stacja złącza lewa, słupek A Wersja 14 - Silnik podnośnika szyby, lewy Wersja 15 - Silnik podnośnika szyby, prawy 89 - Połączenie uziemiające -1-, w wiązce przewodów podnośnika szyb Pytanie 10 - Połączenie dodatnie (87) w wiązce przewodów podnośnika szyb/zamka centralnego i przełącznika styku drzwi ................................................................................. Elektryczny podnośnik szyby, 4-drzwiowy (z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem) 44 - Punkt uziemienia, kolumna A-lewa, dół 89 - Połączenie uziemiające -1-, w wiązce przewodów podnośnika szyb 106 - Połączenie uziemiające w wiązce przewodów systemu alarmowego antykradzieżowego A2 - Połączenie dodatnie (15) w wiązce przewodów panelu sterowania A26 - Podłączenie (przełącznik styku drzwi/strona kierowcy) w wiązce przewodów panelu przełączników B126 - Połączenie (87, jednostka sterująca podnośnikiem szyby) w wiązce przewodów podnośnika szyby Pytanie 10 - Połączenie dodatnie (87) w wiązce przewodów podnośnika szyb/zamka centralnego i przełącznika styku drzwi Pytanie 43 - Połączenie (zamek zamknięty) w wiązce przewodów regulatora szyb ................................................................................... Elektryczny podnośnik szyby, 4-drzwiowy (z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem) D - przełącznik zapłonu rozrusznika F121 - Zewnętrzny przełącznik klamki drzwi kierowcy do systemu alarmowego antykradzieżowego F122 - Zewnętrzny przełącznik klamki drzwi pasażera do systemu alarmowego antykradzieżowego J139 - Jednostka sterująca podnośnikiem szyb J245 - Jednostka sterująca do regulacji dachu przesuwnego S37 - Osobny bezpiecznik do podnośnika szyby (przód) S43 - Osobny bezpiecznik do podnośnika szyby (tył) T6f - Złącze 6-stykowe, pomarańczowe, stacja złącza po prawej stronie, słupek A T6j - Złącze 6-stykowe, czerwone, stacja złącza lewa, słupek A T6k - Złącze 6-stykowe, brązowe, stacja złącza lewa, słupek A T10g - Złącze 10-stykowe, brązowe, stacja złącza prawa, słupek A T10h - Złącze 10-stykowe, brązowe, stacja złącza lewa, słupek A T10j - Złącze 10-stykowe, zielone, stacja złącza lewa, słupek A T10k - Złącze 10-stykowe, czerwone, słupek B, lewe T10n - Złącze 10-stykowe, czerwone, stacja złącza prawa, słupek A T10o - Złącze 10-stykowe, czerwone, słupek B, prawe ws = biały zachód = czarny ro = czerwony odp = czerwony br = brązowy gn = zielony bl = niebieski gr = szary li = fioletowy wi = fioletowy z = żółty Lub = pomarańczowy r.ż. = różowy
  9. Witajcie mam problem z klimatyzacja, a dokładniej z wentylatorem (wersja z jednym), przechodząc do sedna na postoju wentylator złącza się na dosłownie 5 do 10 sekund po czym się wyłącza i tak w kółko, słychać że sterownik odłącza kompresor klimatyzacji no i to równa się z tym że tylko w trakcie jazdy klima mrozi jak trzeba. I tutaj moje pytanie co mogło w tym wszystkim paść, na forum szukałem podobnego problemu i nie mogłem znaleźć. Proszę o jakiś punkt zaczepienia
  10. W przypadku gdy DPF Twojego auta jest w dobrej kondycji (właściwe przepływy spalin, filtr nie stawia za dużych oporów) nie zawracaj sobie głowy niedokończonymi procesami regeneracji. Bądźmy szczerzy - ile jeżeli w ogóle, tego paliwa może przejść do misy w chwili gdy gasisz silnik i przerywasz proces ? Paliwo przedostaje się tam z innej przyczyny, niż zatrzymanie pracy silnika. Oczywiście nie radziłbym zaprzyjaźnić się z tym "procederem" i nie nadużywać go. Nie zastępuj też normalnego procesu włączając reg. serwisową - nie służy do tego . Cóż zdążyłem się już do tego przyzwyczaić ale masz całkowicie rację - brak informacji o przeprowadzanym procesie regeneracji uważam za duży błąd ze strony producenta auta. Rozumiem dlaczego tak zadecydowali od pierwszych produkowanych aut z DPF ale ustanowienie co najmniej info (kontrolka, inf tekstowa etc.) byłoby jak najbardziej przydatne kierowcy. A co do diesel-krótkie odcinki ...- mam diesla, jak w avatarze z odpowiednim przebiegiem, używam go "nieprzepisowo", czy mam z tego tytułu niespodzianki w postaci mniej lub bardziej poważnych usterek ...? Nie mam, tfu, tfu. O DPF dbam, EGR i dolot nadspodziewanie czysty, a w porównaniu do 2.0...nie ma sensu porównywać. Zadowolony
  11. Chłopy dajcie se na luz, do sprężyn trzeba mieć ściągacze bo inaczej nic nie zrobisz
  12. Monk_00

    Uwaga na sprzedawcę

    Masz ewidentnie jakiś problem z czytaniem, wezmę pod uwagę że jest weekend.. 👍
  13. Witam,mam pytanko odnośnie kompresora doladowania w a7 c7 3,0tfsi 333km.2017rok. Mianowicie wydaje mi się ze jest uszkodzone sprzegielko doladowania.Mianowicie nie raz sobie szarpnie i to nie przy zmianie biegu tylko jadąc 60 na godzinę odejmę troche gazu i ponownie dodam i jest delikatne szrpniecie.spotkaliscie się może z takim objawem lub wiecie jak sprawdzic sprzegielko kompresora czy jest dobre czy zuzyte?Pozdrawiam Przemo.
  14. Czyli tego też nie potrafisz Mam za ciebie poszukać?
  15. Oczywiście, że użyłem wyszukiwarki zanim założyłem temat i niestety albo ona nie działa właściwie, albo nic nie ma. A Ty dalej zaśmiecasz...
  16. Mam ale nie lubię się powtarzać. Wszystko opisałem wielokrotnie na ten temat na forum, tak że użyj wyszukiwarki, a znajdziesz odpowiedzi na zadane pytania...
  17. Jesteś pewny, że tak jest? Jest to temat rzeka, trzeba by uwzględnić produkcje tej całej ekologii, baterii do elektryków, etc., póki co nie ma to większego sensu... VW 15 lat temu zbudował auto które potrafiło spalić tylko 1l na 100km, czy to nie byłoby bardziej ekologiczne?! W dodatku 3/4 świata ma w d*pie ten cały zielony ład, więc to że my będziemy pili napoje z papierowej słomki niewiele zmieni, jeżeli sprawia Ci to przyjemność to proszę bardzo... Myślę, że nie ma sensu dalej dywagować, bo możemy tak w nieskończoność... Jeżeli masz jakąś merytoryczną odpowiedź na główny temat, to z chęcią wysłucham, jeżeli nie, to prosiłbym abyś dalej nie komentował... Myślę, że ten temat dotyczy i nurtuje wiele osób, więc nie chciałbym żeby zrobił się tu śmietnik.
  18. Racja, głupi ja 😂 W sumie turbo mam po regeneracji gdzieś od 8-9 miesięcy ale wiadomo że zawsze coś może pójść nie tak. A tłumik i tak muszę wyjąć bo pękła mi złączka elastyczna, to wyjmę z katem i spróbuję to zweryfikować jak tylko chwilkę czasu będzie.
  19. Możesz, ale nie jest to auto na tylko jazdy do sklepu (krótkie odcinki). Ciesz się, że tak się rozwinęła technologia, być może da między innymi i Tobie szansę na długie życie bez chorób. Chyba, że wolałbyś wdychać w nieskończoność spaliny jak ze starego W124 200D?
  20. Aha czyli kupując diesla, nie mogę podjechać do sklepu? Mam od razu zapierdzielać 1000km? żeby dpf mógł się spokojnie wypalić. Z cały szacunkiem dla Twojej wiedzy, ale muszę się z Tobą nie zgodzić, producenci aut po prostu olali ludzi a poszli tylko w wyniki z rury wydechowej. Diesel skonstruowany był, żeby osiągnąć większą sprawność silnika, co za tym idzie żywotność, nie ma znaczenia krótkie czy długie odcinki, stare mercedesy potrafiły klepać 1-2mln km, a dzisiejsza pseudo ekologia potrafi zabijać silniki nawet przy 100tys km.
  21. Smarowałes oringi olejem ? Jak tak to załóż dźwigienki i obroc kilka razy wałem, potem wyreguluj PDki i jeszcze raz obroc wałem, sprawdź regulacje i dokręć śruby od PDków
  22. Kolego Diesel skonstruowany był z myślą o profilu jazdy na dłuższe odcinki a nie jazde wokół komina. Kupiłeś nieodpowiednie auto do Twojego profilu jazdy. To tak jakby przeprowadzić się do Zakopanego i narzekać, że 7 miesięcy w roku musisz odśnieżać.
  23. To nie jest kwestia narzekania czy nie, tylko kwestia jak z tym żyć. Jakby częściowo rozumiem sens tej ekologii, zwłaszcza w większych miastach, ale nie rozumiem podejścia producentów do tematu, chociażby dlaczego auto nie informuje nas że aktualnie jest wypalany DPF?!! Dlaczego nie odlicza szacowanych km do wypalania DPF? Dlaczego przekładana jest ta ekologia nad żywotność silnika? I ostatecznie, nie nie mogłem dobrać inaczej silnika, bo unia nie zezwala na produkowanie silników bez dpf. Nie chcę benzyny, bo duży pali, nie chcę elektryka, bo jest jeszcze bardziej bez sensu niż ta cała ekologia... Mam drugie auto bez DPF i jakoś mogę jeździć, więc czemu tym bym nie mógł?
  24. Zjeździłem wszystkie sklepy motoryzacyjne w Zgorzelcu i tylko Ori mogli mi załatwić. Nawet po zniżkach cena była 50% wieksza jak z internetu
  25. Mogłeś się nad tym zastanowić przy wyborze odpowiedniego auta (silnika) przy zakupe pojazdu, a nie narzekać teraz na ekologię
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...