Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Te podstawowe mają wszystkie. B&O posiada dodatkowo ustawienie DSP.
  3. Ok. Dzięki. Ale też chyba ma jakieś szersze ustawienia w MMI względem wersji bazowej? W A4 B9 chyba różniło się to tym, że można było jakieś podstawowe rzeczy typu bas, treble regulować i przesuwać też na animacji wnętrza rozmieszczenie głośności. Przynajmniej u siebie w A3 tak mam.
  4. Hmmm... Raczej nie. Jazda była spokojna, prawie żadnego ruchu na autostradzie. Cały czas ok. 130 km/h. I naprawdę niedużo używałem hamulców. Do zabawy to mam Alpinę 😇
  5. Dzisiaj
  6. Czyli absolutnie zbędne 😉
  7. 1,albo 3.Ośka, przy takiej mocy, to pomyłka.
  8. Z racji braku odpowiedzi zalałem skrzynie oryginalnym olejem 😀
  9. Jestem już po ponownej wymianie bateryjki i faktycznie po przejechaniu kilkunastu kilometrów błąd już się nie pojawia na VC oraz VCDS również go nie pokazuje👍
  10. Błędów nie ma żadnych Ale jak odkręciłem listwę paliwową to tak jakby nie podawali paliwa Ale słuchać, że pompa chodzi
  11. Chodzi o radio online
  12. Są trzy systemy. System pasywny (tylko głośniki), system aktywny (głośniki oraz subwoofer) oraz system B&O (głośniki i subwoofer). Przy systemie pasywnym i aktywnym maskownice głośników wyglądają tak samo, nie mają żadnych napisów. W systemie B&O na maskownicach głośników jest napis B&O. System aktywny i B&O rozpoznasz najprędzej po subwooferze pod podłoga bagażnika. Siedzi przy akumulatorze.
  13. Cześć, Interesuje mnie jedno używane Audi z ogłoszenia audi selekt. Sprzedawca telefonicznie informował mnie, że jest audi sound system. Byłem na jeździe próbnej, ale kompletnie wypadło mi z głowy sprawdzenie tego. Dźwięk był ogólnie słaby i nie wiem czy słyszałem tam jakikolwiek subwoofer... Wydaje mi się, że jakby to było Audi Sound System to chociaż możliwości upgrade'u byłyby lepsze niż z bazowego zestawu. Nie będę tam drugi raz jechał, ale mogę poprosić o jakieś zdjęcia z mmi czy czegoś? Czy można założyć że jeśli jest ASS to w mmi będzie to widać? Np. Jakiś equalizer, którego nie ma w basicu? Subwoofer podejrzewam może być zabudowany. Może jakaś naklejka w bagażniku z kodem? Po vin nic nie znalazłem.
  14. Wczoraj
  15. Jak ruszałem wirnikiem to nie wyczułem żadnych luzów góra, dół, lewo, prawo, przód, tył.
  16. Najpierw warto odmę wymienić, tylko nie zamiennik, tu musi iść oryginał niestety. Sprawdź czy Turbo ma luzy, jak wyczuwasz jakieś to oddaj do regeneracji.
  17. To normalny spływ kiedy ciśnienie wywala już płyn ze zbiorniczka. Albo silnik się przegrzewa, czyli jeździsz z zablokowanym termostatem, albo wentylator nie chłodzi płynu i przez to się gotuje, albo jeszcze chłodnica może być zapchana, pompa wody może kuleć.. albo UPG i po temacie.
  18. przecież to jest 200 ml na 1 tysiąc (wielu tyle spala oleju nie ma tragedii) co ty chcesz remontować zdiagnozuj turbo ewewtualnie odma do wymiany i naprzód szkoda kasy ewentualnie płukanka i nowy olej
  19. Normalne nie są twarde jak skala da się je ścisnąć palcami, zauważyłem że kapie z tego miejsca (patrz zdjęcie)
  20. Mam polift 2.0 265km i wcisnalem wydech od rs4. Jak chcesz upchnac ten od mocniejszego modelu to bankowo da rade. Im slabszy silnik tym wydech ma mniejszy przekroj wiec mozliwe ze jest mniejsza srednica
  21. Szukam mechanika który siedzi w 2.0 TDI Łódź i okolice. Potrzebuje kogoś kto zna się na silnikach diesla i jest w stanie zdiagnozować mi czy mam uszkodzony silnik czy tylko odmę.
  22. Cześć, Jestem posiadaczem a5 sportback z 2012 roku. Silnik 2.0 TDI z oznaczeniem CJCB 210 tysięcy przebiegu. Mniej więcej od pół roku mam problem z poborem oleju. Łyknie mniej więcej pół litra na 2500 km. Największe zużycie zauważyłem na trasach gdy przegonie auto (140km/h). Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział ze po odkręceniu korka oleju i bagnetu dmuchało spalinami i stwierdził ze nie ma sensu sprawdzać ciśnienia na cylindrach tylko zasugerował kapitalny remont. Odkręciłem wąż od zimnej strony turbo i wylało się ze 100ml oleju. Olej znalazłem tez przy wężach w intercoolerze. Przy wtryskach widać ze się poci natomiast żadnych innych oznak nie mam. Auto pracuje równo, nie dymi, mocy raczej też mu nie ubyło. W VCDS DPF wygląda ok. Korekcja wtryskiwaczy tez jest ok. Dodatkowo zauważyłem że z korka bagnetu, wężyka wychodzącego od odmy z pokrywy zaworów do zimnej strony turbo również wydziela się dym niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły. Nie znam się zbytnio na Niemcach bo do tej pory miałem Francuzy. Czeka mnie remont czy mechanik próbuje mnie robić w balona? Jak spytałem ich czy mierzyli ciśnienie w skrzyni korbowej to usłyszałem że Panie jest taki przedmuch że nie było sensu sprawdzać. 4f5f1f25-5944-4f33-b88d-b205f9d121a5.mp4
  23. To jest normalna sytuacja, Jest tarcie jest temperatura. Ja swojego jak przegonie to można jajka smażyć
  24. Sprawa już nieaktualna, bo finalnie rzeczonego samochodu nie kupiłem. Miałem z nim jednak dogrywkę i za drugim razem Carplay z Tidalem i Google Maps działał zupełnie w porządku. Co było przyczyną klatkowania za pierwszym razem, nie udało się ustalić.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...