Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Siema, kupiłem B5 1.8T od znajomego, którą sprowadził z niemiec przy 140tyś przebiegu (teraz 280tyś przebiegu). Ogólnie auto w ładnym stanie, ale mój kolega jeździł na 10w40 (cały czas mówiłem mu, że to zły olej do tego silnika, ale on mówił, że niemiec taki lał, to on też już taki będzie lał ). Rozebrałem dolot (praktycznie sucho), oryginalny katalizator (nie ma tragedii), turbo nie ma luzów i teraz zastanawiam się, czy nie zrobić porządnej płukanki _ nafta na cylindry, płukanka i zalać właściwy olej, ale nie mam teraz opcji za bardzo ściągać miskę i czyścić smoka, ponieważ brakuje mi czasu na taką operację, a auto ma mi służyć na budowę. Z tego co wiem miał już czyszczony smok z 3 lata temu, bo zapaliło mu się ciśnienie oleju. Czy warto tak zrobić jak płukanka silnika + właściwy olej? Zapcha się smok po takiej operacji? Czy wystarczy zmienić sam olej póki co? <<<<<<<<Sorry za zły dział Proszę o przeniesienie.
  3. Dzisiaj
  4. Witam w mojej B7 mam problem ostatniego czasu z spalaniem które zaczęło skakać jak głupie (chwilowe) ale jeśli przełączę na spalanie całkowite (nie wiem jak nazwać tamto) średnie? To pokazuje 12 gdzie przedtem pokazywała góra przy spokojnej jeździe 8l na 100km. Może miał ktoś taki problem i pomoże w czym leży problem, DPF wyprogramowany + wydłubany, filtry nowe. Nwm w czym szukać winy w sądach czy w czymś innym? Błędów brak. Silnik był zmieniany na ten sam czyli asb wtryski były kodowane na nowo a od jakiegoś czasu pokazuje takie głupie spalanie
  5. allegro.pl ALLEGRO.PL
  6. Wczoraj
  7. Jak jest 14,8 długoterminowe to nie jest dobrze wystrojone. Pytanie co się dzieje pod obciążeniem/wot. Autoadaptacja do wyłączenia bo robi więcej szkody i pożytku, trzeba ręcznie porządnie wystroić
  8. Witam, zakupiłem kilka dni temu Audi A4 B7 z silnikiem 1.8T. Niestety ma kilka swoich bolączek takich jak popękana rura dolotu oraz problemy z zaworem N75. Od poprzedniego właściciela otrzymałem sztywny TIP oraz zawór N75 firmy Pierburg, potrzebuję pomocy przy montażu, żeby nie pomylić przewodów bardzo bym prosił i rozpisanie gdzie co mam podłączyć. Jeśli chodzi o N75, czytałem kilka postów i większość ludzi montuje po prostu oryginał po numerach, ale poprzedni właściciel mówił, że zamontował jakiś chiński zamiennik, z którym są problemy, dlatego zakupił Pierburga, ale nie zdążył zamontować.
  9. Witam wszystkich, trafiłem na wasze forum po zakupie swojego pierwszego auta jakim jest A4 B7 z silnikiem 1.8T
  10. Panie za tyle to ja myślałem swoją wystawić 😀
  11. Błąd w sterowniku 15 Airbag jest skutkiem wykodowania haka. NWD: 0x661 Anhaenger_01 Timeout Sterownik Airbag oczekuje wiadomości ze sterownika haka i czas oczekiwania został przekroczony (Anhänger=przyczepa). Wrzuć mapę adaptacji sterownika 15 Airbag. Trzeba będzie tam zmienić jedną adaptację.
  12. Dopiero teraz miałem czas zrobić skan. Mam dwa błędy, ten związany z wyświetlaczem był od zawsze, wyświetlacz mam ciągle wysunięty, ale to mi nie przeszkadza. Tego w sterowniku od airbag jednak nie kojarze i nie wiem skąd jest. Na desce nic nie świeci, wszystko działa. Także raz jeszcze bardzo dziękuję Ci @Muskel1 za pomoc, masz ogromną wiedzę w temacie tych aut Skan załączony. Log-Q7-trail_disabled.txt
  13. Od tego rozpoczynamy diagnozowanie.
  14. Weź Denso, pamiętaj o wymianie osuszacza i dyszy rozprężnej.
  15. Witam, chciałbym się poradzić w sprawie wydechu. Otóż czy to normalne że przy powyżej +/- 3/4k obrotów mam taki średnio przyjemny metaliczny dźwięk. Mam dp, oraz przelot z klapami w końcowym. Przeszkadza mi bardzo ten dźwięk i chciałbym uzyskać bardziej basowy. Pozdro liczę na wartościowe rady
  16. AUDI_HIGH_EU_EXT_2025-06-13.zip.txtPunkty POI z 13.06.2025. Usuń na końcu rozszerzenie txt i rozpakuj.
  17. Cześć. Czy układ wydechowy w A4 B9 2.0 TFSI 190 km jest taki sam jak w 2.0 TFSI Quattro 252KM?
  18. Witam. Panowie mam pytanie, jak dopisać Vin w radiu RNS-E? W menu inżynieryjnym zmieniam sobie eq i za każdym razem muszę przestawiać znowu. Podobno dopisanie Vin'u sprawi, że nie będzie tego problemu. Mam VCDS, ale jakoś nie mogę znaleźć tej opcji. Pomoże ktoś?
  19. Ok dziękuję
  20. Błędy napięcia to 99% sterownik.
  21. Witam jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość. Posiadam audi a4 b9 kod silnika deuc. Byłem w trasie do Niemiec auto normalnie jechało bez problemów. Trasa jak to trasa lało deszczem niesamowicie. Po dojechaniu do celu auto zostawiłem na noc.W poniedziałek normalnie bez problemu pojechałem do pracy i wróciłem zero błędów. Wtorek rano odpalam samochód przejechałem może 200 m i wywaliło checka a następnie usterkę z adblue oraz odliczanie 1000km. Przeczytałem cały temat na tym forum i byłem pewny że to sterownik dostał po trasie. Dzisiaj byłem u mechanika i powiedział mi że to nie sterownik ponieważ pokazuje dane ile jest adblue itd.Mechanik obstawia że albo kuna albo padł wtryskiwacz. Nie mam możliwości zrobić pełnego scana posiadam tylko zdj błędów. Muskel1 doradzisz coś?
  22. Witam chciałem zapytać czy ktoś miał podobną przypadłość z klimatyzacją. Mianowicie chodzi o to że przy temperaturach zewnętrznych poniżej 22 stopnie chodzi dobrze, chłodzi, wentylatory się załączają a gdy tylko temperatura zewnętrzna osiąga powyżej 22 stopni to wentylatory chodzą ale klima nie chłodzi, leci ciepłe powietrze z nawiewu i mam wrażenie jakby słabiej dmucha na tych samych biegach. 2 lata temu były wymieniane chłodnice i dobijana klimatyzacja, wymieniany był również czujnik temperatury, więc raczej nieszczelność bym wykluczył. Dziś zauważyłem również wracając z nocnej zmiany gdzie temperatura była około 19 stopni na zewnątrz, że bez włączonej klimy sam nadmuch na przykład na 3 biegu dmucha mocniej niż w cieplejszy dzień przy 25 stopniach również bez klimy. Ma ktoś pomysł czy to może być ten sam czujnik który padł czy jakiś inny problem? Czy bez komputera się nie obędzie? Auto to Audi A4 B8 z 2011 2.0 TDI.
  23. Autorze postu , jest szansa na odświeżenie zdjęć ?
  24. Podrzucam w załączniku Log-WAUENAF44HN018584-150273km.txt adpmap-5F-8W0-035-880-J_WAUENAF44HN018584-20250619-1807.CSV
  25. Auto na sprzedaż Otomoto Dla forumowiczów rabat.
  26. Zgadzam się, jednakże na niektórych utworach nie daje rady stąd to spostrzeżenie.
  27. S5, która jeździłem, miała B&O i moim zdaniem system ten jest bardzo dobry. Miałem już w B8 i teraz w B9 B&O i przyznam, że w w B10 jest postęp w porównaniu do poprzednich generacji.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...