Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Tak jak napisałem wyżej, to że ma ten sam numer części nie oznacza, że jest zakodowany odpowiednio pod Twoje auto. Należy go zakodować pod posiadane wyposażenie. Kodowanie dotyczy czujnika światła, przednich lamp, odpowiedniego kraju, sterownika przyczepy itp.
  3. Cześć, Mam możliwość wzięcia klucza pneumatyczne za grosze. Do wyboru mam YATO YT-09544 oraz YT-09545. 09544 wygląda na solidniejszy i producent deklaruje większą moc. Ale martwi mnie wytrzymałość regulatora obrotów i selektora kierunku obrotów. Oraz komfort jego użycia. Miał ktoś z was do czynienia z taką regulacją? Korzystałem kiedyś z HAZETA 9012M który miał taką regulacje, ale nie wiem jak w przypadku YATO sprawdzi się to pod względem wytrzymałości. YT-09545 posiada regulacje w standardowym miejscu, czyli na tylnej ściance. Aktualnie mam klucz od CP, ale potrzebowałbym drugi który trochę jednak wytrzyma. Pozdrawiam
  4. Witam. Jestem nowy na forum miło mi poznać wszystkich zainteresowanych. Dopadł mnie problem check engine po uruchomieniu silnika i przejechaniu zaledwie kilku metrow w audi a4b9 z 2016r kod silnika DEUA przebieg 104 tys km. Po podłączeniu do komputera diagnostycznego widniały 2 błędy P20E900 środek redukcyjny cisnienie za wysokie P204B00 ciśnienie czynnika redukcyjnego niewiarygodny sygnał Po skasowaniu błędów check engine wrócił po przejechaniu ok 20 km tym razem jeden błąd P204B00 ciśnienie czynnika redukcyjnego niewiarygodny sygnał. Brak innych komunikatów. Mieszkam w szkocji lokalnie ciężko z serwisem (ogólnie dramat w tym kraju z naprawami ) więc chciałbym spróbować na początku samemu spróbować podziałać z tym tematem. Czy może to wskazywać na zalany sterownik adblue czy raczej awaria wtrysku ? Mam zamiar dolać na początek adblue gdyż juz dawno nie uzupełniałem tego. Jakieś podpowiedzi niestety nie mam dostępu do innego programu diagnostycznego niż komputer diagnostuczny jaki posiadam.
  5. Jeżeli stan wew. łożyska jest ok to wymienić tylko kulkowe tylne łożysko u mnie było w stanie idealnym choć i tak zostało wymienione problemem jest łożysko kulkowe którego uszkodzenie objawia się wyciem.
  6. 2.0 190ps, 2019 quattro
  7. Kupiłem MCE z takimi samymi numerami. Czym on jeszcze steruje oprócz wycieraczek i świateł? bo może jednak wszystko nie działa
  8. Sterownik powinieneś odpowiednio zakodować pod auto. Przy odrobinie szczęścia sterownik pochodził z auta z identycznym wyposażeniem i możliwe, że kodowanie tego sterownika było takie samo jak tego starego
  9. Nic nie kodowałem. ale wszystko działa tak jak wcześniej.
  10. Czujnik G65 do wymiany lub wiązka uszkodzona.
  11. Cześć, kupiłem i założyłem u siebie Carplay z aliexpress, generalnie wszystko działa poza kamerą cofania. Nie mam kamery oryginalnie, dlatego też postanowiłem ją dołożyć. Kupiłem taką, jaką zalecał producent. Podłączyłem do zasilania i Carplaya i mogę ją uruchomić, mam obraz, ale problemem jest to, że jednostka ta nie wykrywa biegu wstecznego. Jak rozumiem obraz z kamery powinien pojawić się automatycznie gdy włączam wsteczny (mam manuala i PDC z tyłu). W schemacie jest przewód chinch do kamery, który podłączyłem, do tego Camera 12V (na tym przewodzie jest napięcie gdy włączam ręcznie obraz z kamery), czyli kamera się odpala i mam obraz. Na chamecie jest jeszcze jeden przewód opisany "Back/Reverse Detect" jak rozumiem ten przwód wpinam do światła wstecznego i jednostka już wie, że wbiłem wsteczny i powinien mieć obraz z kamery, ale tak się nie dzieje. Testowałem to na "krótko" czyli po ten przewód Reverse detect podpiąłem 12V (czyli tak jak na światłach wstecznych) no i brak jakiejkolwiek reakcji. Czyli nie (jeśli dobrze rozumiem) jednostka Carplay powinna w momencie otrzymania zasilania na ten przewód uruchomić obraz z kamery. Dodaję zdjęcie schematu. Może ktoś ma pomysł jak to podpiąć poprawnie?
  12. Dzisiaj
  13. A co, chcesz? Handluje przecież gratami
  14. Jeżeli jeździł wcześniej w a4 b9 to nie trzeba.
  15. Witam, Audi A6 C7 2.0 TDI 190km, auto po 12 godzinach postoju podczas opalania słychać jak by pompa nie miała paliwa, taki dziwny odgłos wydaje, po około 2 sekundach pracuje już normalnie, zdarzyło się że silnik odpali i odrazu zgaśnie, odpali za drugim razem. Co może być tego przyczyną?
  16. Nic się nie dostało tak to wygląda bieżnia i kulki normalnie zeżarte to łożysko kulkowe po prostu nie daje rady kilki pękają a raczej zaczynają się obłupywać niszcząc bieżnię w sumie wygląda to tak w każdym przypadku niestety nie zrobiłem zdjęcia kulek ale wyglądało to jak by były zbudowane z kilku warstw i dosłownie te warstwy się obłupywały spójrz na zdjęcie bieżni w moim 1 poście wygląda to identycznie
  17. Witam może ktoś podpowie czego szukać w mojej b7 nie działa klima czynnik sprawdzony, po podłączeniu VAG pokazuje takie błędy Z góry dziękuję
  18. A6c7 fl. Kod DDC 150hp. Być może już było poruszane ale szukajka na forum nic mi nie dała. Poprzedni właściciel jezdził na marce ravanol. Tyle wiem. Nie mam specyfikacji czy był to 0w40 czy 5w40. Pytanko do was. możecie mi podpowiedzieć jaki kupić olej do tego silnika. I czy jak wybiorę jakiś inny np Motul to czy muszę robić płukankę silnika. Albo na czym wy jeździcie?
  19. Dziękuję. Pozdrawiam
  20. Mógłbyś podać mi konkretne oznaczenia tych wtrysków ? Myślałem że przepływke też muszę na 3 cale zmieniać odrazu, do ilu KM obsługuje fabryczna bo w wielu tematach piszą już przy mocach 250 że na 3 cale przechodzą.
  21. Na tej hybrydzie pewnie zrobisz 250 kuni, nie więcej więc wystarczą wtryskiwacze z s3 albo bosch 440. Przeplywka 3 cale potrzebna do mocy powyzej 300.
  22. WAUZZZ8K4EA142812.pdf WAUZZZFZ3PP003979.pdf WAUZZZFZ9NP035008.pdf WAUZZZFZXPP011383.pdf WVWZZZ3CZGE197206.pdf
  23. Witam. A5 8TA 2.0 diesel z 2011 roku. Jaki olej polecacie do wymiany w manualnej skrzyni? W Irlandii mamy mały wybór, co myslicie o CASTROL Transmax Manual V 15D971?
  24. Witam potrzebuje pomocy mam problem z wlaczajacym sie wentylatorem dmuchawy na postoju kilka minut po zamknieciu auta wentylator dziala na najwyzszych obrotach po czym akumulator pada. Nie wiem co sprawdzic i nie chce wymieniac poszczegolnych czesci az moze trafie. Na wskaznikach z zegarami auto pokazuje 90st i trzyma ta temperature jak silnik jest zimny to pomalu temp rosnie wraz z jazda. Sprawdzilem tez bezpiecznik 370 nie podobaja mi sie styki sa tak jakpoprzypalane oczyscilem je i rozebralem obudowe oraz podpialem napiecie i multimetr wydaje mi sie ze jest okey. I nie wiem co dalej czy to wina moze panelu klimatyzacji czy moze rezystora wentylatora czy moze kostki AIRBAG ktora jest w poblizu jak stukam w pas przedni i ruszam ta kostka zolta wentylator potrafi sie wylaczyc i wlaczyc. Ostatnio popryskalem tam preparatem od stykow i przez chwile byl spokoj ale po nocy znowu mialem rozladowany akumulator przez pewnie chodzacy wentylator. Macie jakies pomysly? Bezpieczniki z boku sprawdzilem sa okey.
  25. Cześć, posiadam Seata Exeo (A4 b6/b7) z 1.8T CFMA. Potrzebuję pomocy w kilku kwestiach ponieważ przy wymianie rozrządu okazało się że moje turbo nadaje się jedynie do wymiany, wrzuciłem hybrydę K03. I teraz zaczynają się pytania jakie części jeszcze muszę wymienić i jakie są ich oznaczenia itd. Wstępnie wiem o: Wtryski (polecono mi 550cc Bosch z adapterami wtyczek EV6 - EV1) InterCooler frontowy FMIC Przepływka 3 cale (tutaj pytanie jakie konkretnie oznaczenia ? musi być konkretnie z S3 czy np. Diesel AWX też pasuje bo gdzieś czytałem że tam też 3 cale - mogę się mylić) DownPipe (2,75" z termoizolacją już siedzi na samochodzie) Zawór DV (06A 145 710N jest prawie niedostępny, 06A145710P czy będzie okej ?) Sztywny TIP (Już zamówiony u Hoffman Custom) Sprzęgło z 1.9TDI AWX (już na samochodzie) Czy jest coś o czym zapomniałem, albo jakieś patenty znawców tematu ? Jest to mój pierwszy VAG z 1.8T, wiedzę czerpie tyle co czytam na forach i pytam znajomego mechanika także liczę na wyrozumiałość.
  26. ok, rozumiem👍
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...