Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzisiaj
  3. Myślę, że trzeba wgrać parametryzację pod xenon.
  4. To co w tym Odis trzeba zrobić żeby było ok ?
  5. Źle wycentrowana tarcza? Nie odtłuszczone prawidłowo? Nierównomiernie dokręcony docisk? Stawiał bym na źle wykonany montaż.
  6. Witam! Mam pytanie odnośnie mojego ostatniego zakupu jakim jest audi a4 b7 3.0 TDI Quattro. Po przejechaniu jakichś 30 km zapalił się check engine, w dodatku błędy wyświetlają się takie jak "Brake", "Coolant", "Oil Preassure". Pod komputerem wyszły błędy klap kolektora i położenie pedału przyśpieszenia. No i teraz pytanie, czy wystarczy wywalić klapy itp. bo czytałem, że tak można, czy może być tu coś poważniejszego?
  7. A co musi być Odis ? Były wgrywane ponoć od nowa kodowania czy jak to się mówi
  8. Witam Po wymianie sprzęgła i dwumasy wraz z jakąś łapa sprężynki itp bez zmiany docisku podczas parkowania - jazda na polsprzegle autko delikatnie szarpie przed wymianą sprzęgła nie pamiętam żeby tak było choć stare sprzęgło się ślizgało i paliło także nie wiem czy to dobre porównanie, jak puszczę pedał sprzęgła do końca to autko jedzie bez gazu bez szarpania, podczas normalnego ruszania z gazem i normalnej jazdy, zmiany biegów nie czuć żadnego szarpania ani innych niepokojących objawów. Dodatkowo jak się położy nogę na sprzęgle na biegu jałowym jak i podczas jazdy to czuć wibracje na pedale ale jak się wciśnie pedał choć trochę to wibracje ustają. Wibracje czuć też na pedale hamulca i gazi także pewnie jakaś poduszka silnika do wymiany. Dodam że autko ma 330kkm przebiegu 2001 rocznik. Mechanik jeździł i mówił że wszytsko jest dobrze, dobrze wysprzegla itd. Informować go o tych wibracjach czy jak to mówią jeździć obserwować i jak nie ustanie to szarpanie na polsprzegle po kilkuset km to się zacząć martwić? Czy może sprzęgło musi się jakby dotrzeć do docisku i szarpanie na polsprzegle powinno ustać po kilkuset km ? Nie znam się za bardzo na mechanice pojazdowej stąd moje pytanie. Pozdrawiam
  9. Z pomocą VCDS nie dasz rady.
  10. A jesteś w stanie podpowiedzieć co i jak zrobić ?
  11. Spróbowałbym parametryzacje BCM1.
  12. To w tym nie jesteś w stanie podpowiedzieć jak to uruchomić żeby było ok ?
  13. Ten przewody: czarny, zielony i szary to będzie właśnie to: -zielony (tel+) - wtyczka C rnse pin 12 - czarny (tel-) - wtyczka C rnse pin 6 - szary (tel mute) - wtyczka D rns pin 11 A ten przewód z ekranem to będzie chyba pozostałość po cullman'ie, czyli instalacji pod starą nokie 6310
  14. Dodam iż jest to 1.9 tdi AWX, jeśli ma to znaczenie.
  15. Cześć, zakupiłem kolejne w moim życiu Audi i pierwsze auto z silnikiem na ropę. Chodzi jak traktor ale chodzi Niestety jak to w autach używanych, mam problem z wyskakującym błędem ESP podczas jazdy, błąd gaśnie po zgaszeniu auta, a następnie pojawia się podczas jazdy - Zawsze, po chwili dłuższej lub krótszej. VCDS pokazał mi dwa błędy które wklejam poniżej. Nie jestem fachowcem, raczej amatorem więc proszę o pomoc i wyrozumiałość. Zanim napisałem ten post, użyłem google ale ilość rozbieżnych odpowiedzi na mój problem jest ogromna, od ' uszkodzonego czujnika hamulca ' po uszkodzony/kończący się wtrysk na 2gim cylindrze, który również może powodować wyskakujący błąd esp (Możliwe to?) ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 038-906-019-AVF.lbl Oznaczenie elementu: 038 906 019 FP Komponent: 1,9l R4 EDC 0000SG 1467 Kodowanie: 00002 Kod serwisu: WSC 63351 VCID: 6ADB74A9167FEE1A6B-4B32 WAUZZZ8E52A087471 AUZ6Z0A0117571 Znaleziono 1 blad: 17672 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 2 (N241) P1264 - 35-10 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny Kody gotowosci: 0 0 X X X ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-614-517.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 614 517 Komponent: ABS/ESP front 1726 Kodowanie: 04255 Kod serwisu: WSC 06435 VCID: 65C10795FF61C16246-515A Znaleziono 1 blad: 18265 - Sygnał obciążenia P1857 - 35-10 - komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny -------------------------------------------------------------------------------
  16. Pasuje tylko z multifunkcja trzeba powalczyć, narazie jeżdżę beż
  17. Patrząc na pierwszy post to pokonałeś prawie 60 000 km.
  18. Tak ma być. Tu niestety coś jest nie tak. Być może trzeba będzie wykonać parametryzację BCM1. Możliwe, że wcześniejsze błędne kodowanie coś w parametrach rozwaliło.
  19. No to jest tak że świeci tylko na zero i auto mocno na kolejnych tak jak by nie było postojówek bo nie świeci nic a jeśli jest xenon to jest bez led
  20. Napisz jeszcze raz zrozumiale co i jak u Ciebie działa. Opiszę tu tak dla zrozumienia funkcje i działanie lamp. Masz lampy bixenon z paskami LED. Paski LED w zależności od tego w jakim trybie się znajdują, są albo światłami do jazdy dziennej albo postojówkami. W trybie świateł do jazdy dziennej świecą mocą 100%, w trybie postojówek ściemniają się do 50% mocy. Przy aktywnych światłach mijania świecą zatem także z xenonami tylko na 50%. Gdy przełącznik świateł ustawiony jest w pozycji "Auto", w zależności od pory dnia (dzień lub zmrok), czujnik zmierzchu decyduje o tym, jaki tryb lamp zapalić. W dzień zaświeca tylko paski do jazdy dziennej (100%), po zmroku zapala xenony i postojówki, czyli paski LED z 50% ich jasności.
  21. Jeżeli się nie mylę, to kodowania w BCM1 są takie jakie powinny być. Możesz na próbę w bajcie 14 zaznaczyć dodatkowo bit 4.
  22. Zobacz ogłoszenie Spinki Tapicerki a4 b6 b7 A4 b6 b7 Użytkownik rafal_sz85 Data 05/03/24 Cena 30.00 PLN Kategoria A4 B6/B7  
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...