Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Zmiana chromowanych elementów na czarne w A4 B6
greg2505 odpowiedział(a) na Wojciech313744 temat w Audi A4 B6
- Dzisiaj
-
Dołączył do społeczności: korze97
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
gruda511 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZ8E93A332855 mogę liczyć na waszą pomoc ? -
Myślę, że trzeba wgrać parametryzację pod xenon.
-
Dołączył do społeczności: gruda511
-
To co w tym Odis trzeba zrobić żeby było ok ?
-
Alduric obserwuje zawartość Szarpanie po wymianie sprzęgła w A4 B5 1.8
-
Źle wycentrowana tarcza? Nie odtłuszczone prawidłowo? Nierównomiernie dokręcony docisk? Stawiał bym na źle wykonany montaż.
-
bulik44 obserwuje zawartość Błędy i check engine w A4 B7 3.0TDI
-
Witam! Mam pytanie odnośnie mojego ostatniego zakupu jakim jest audi a4 b7 3.0 TDI Quattro. Po przejechaniu jakichś 30 km zapalił się check engine, w dodatku błędy wyświetlają się takie jak "Brake", "Coolant", "Oil Preassure". Pod komputerem wyszły błędy klap kolektora i położenie pedału przyśpieszenia. No i teraz pytanie, czy wystarczy wywalić klapy itp. bo czytałem, że tak można, czy może być tu coś poważniejszego?
-
ODIS lub VCP.
-
A co musi być Odis ? Były wgrywane ponoć od nowa kodowania czy jak to się mówi
-
Dołączył do społeczności: bulik44
-
Pandzior94 obserwuje zawartość H4mm3R
-
yooko obserwuje zawartość Szarpanie po wymianie sprzęgła w A4 B5 1.8
-
Witam Po wymianie sprzęgła i dwumasy wraz z jakąś łapa sprężynki itp bez zmiany docisku podczas parkowania - jazda na polsprzegle autko delikatnie szarpie przed wymianą sprzęgła nie pamiętam żeby tak było choć stare sprzęgło się ślizgało i paliło także nie wiem czy to dobre porównanie, jak puszczę pedał sprzęgła do końca to autko jedzie bez gazu bez szarpania, podczas normalnego ruszania z gazem i normalnej jazdy, zmiany biegów nie czuć żadnego szarpania ani innych niepokojących objawów. Dodatkowo jak się położy nogę na sprzęgle na biegu jałowym jak i podczas jazdy to czuć wibracje na pedale ale jak się wciśnie pedał choć trochę to wibracje ustają. Wibracje czuć też na pedale hamulca i gazi także pewnie jakaś poduszka silnika do wymiany. Dodam że autko ma 330kkm przebiegu 2001 rocznik. Mechanik jeździł i mówił że wszytsko jest dobrze, dobrze wysprzegla itd. Informować go o tych wibracjach czy jak to mówią jeździć obserwować i jak nie ustanie to szarpanie na polsprzegle po kilkuset km to się zacząć martwić? Czy może sprzęgło musi się jakby dotrzeć do docisku i szarpanie na polsprzegle powinno ustać po kilkuset km ? Nie znam się za bardzo na mechanice pojazdowej stąd moje pytanie. Pozdrawiam
-
Z pomocą VCDS nie dasz rady.
-
A jesteś w stanie podpowiedzieć co i jak zrobić ?
-
Rączka Pasażera z przyciskiem a4 b6 b7
szpakuziom odpowiedział(a) na rafal_sz85 temat w Audi A4 B6/B7
PW -
Spróbowałbym parametryzacje BCM1.
-
To w tym nie jesteś w stanie podpowiedzieć jak to uruchomić żeby było ok ?
-
Montaz kodowanie Nawigacja RNS E od A do Z AUDI Navigation Plus
Lukasz_mk2 odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Ten przewody: czarny, zielony i szary to będzie właśnie to: -zielony (tel+) - wtyczka C rnse pin 12 - czarny (tel-) - wtyczka C rnse pin 6 - szary (tel mute) - wtyczka D rns pin 11 A ten przewód z ekranem to będzie chyba pozostałość po cullman'ie, czyli instalacji pod starą nokie 6310 -
Dodam iż jest to 1.9 tdi AWX, jeśli ma to znaczenie.
-
Alduric obserwuje zawartość Pomoc w identyfikacji błędów.w A4 B6 1.9TDI
-
Cześć, zakupiłem kolejne w moim życiu Audi i pierwsze auto z silnikiem na ropę. Chodzi jak traktor ale chodzi Niestety jak to w autach używanych, mam problem z wyskakującym błędem ESP podczas jazdy, błąd gaśnie po zgaszeniu auta, a następnie pojawia się podczas jazdy - Zawsze, po chwili dłuższej lub krótszej. VCDS pokazał mi dwa błędy które wklejam poniżej. Nie jestem fachowcem, raczej amatorem więc proszę o pomoc i wyrozumiałość. Zanim napisałem ten post, użyłem google ale ilość rozbieżnych odpowiedzi na mój problem jest ogromna, od ' uszkodzonego czujnika hamulca ' po uszkodzony/kończący się wtrysk na 2gim cylindrze, który również może powodować wyskakujący błąd esp (Możliwe to?) ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 038-906-019-AVF.lbl Oznaczenie elementu: 038 906 019 FP Komponent: 1,9l R4 EDC 0000SG 1467 Kodowanie: 00002 Kod serwisu: WSC 63351 VCID: 6ADB74A9167FEE1A6B-4B32 WAUZZZ8E52A087471 AUZ6Z0A0117571 Znaleziono 1 blad: 17672 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 2 (N241) P1264 - 35-10 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny Kody gotowosci: 0 0 X X X ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-614-517.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 614 517 Komponent: ABS/ESP front 1726 Kodowanie: 04255 Kod serwisu: WSC 06435 VCID: 65C10795FF61C16246-515A Znaleziono 1 blad: 18265 - Sygnał obciążenia P1857 - 35-10 - komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny -------------------------------------------------------------------------------
-
Pasuje tylko z multifunkcja trzeba powalczyć, narazie jeżdżę beż
-
-
Patrząc na pierwszy post to pokonałeś prawie 60 000 km.
-
Roni7 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Machete zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
vavce zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Tak ma być. Tu niestety coś jest nie tak. Być może trzeba będzie wykonać parametryzację BCM1. Możliwe, że wcześniejsze błędne kodowanie coś w parametrach rozwaliło.
-
No to jest tak że świeci tylko na zero i auto mocno na kolejnych tak jak by nie było postojówek bo nie świeci nic a jeśli jest xenon to jest bez led
-
Napisz jeszcze raz zrozumiale co i jak u Ciebie działa. Opiszę tu tak dla zrozumienia funkcje i działanie lamp. Masz lampy bixenon z paskami LED. Paski LED w zależności od tego w jakim trybie się znajdują, są albo światłami do jazdy dziennej albo postojówkami. W trybie świateł do jazdy dziennej świecą mocą 100%, w trybie postojówek ściemniają się do 50% mocy. Przy aktywnych światłach mijania świecą zatem także z xenonami tylko na 50%. Gdy przełącznik świateł ustawiony jest w pozycji "Auto", w zależności od pory dnia (dzień lub zmrok), czujnik zmierzchu decyduje o tym, jaki tryb lamp zapalić. W dzień zaświeca tylko paski do jazdy dziennej (100%), po zmroku zapala xenony i postojówki, czyli paski LED z 50% ich jasności.
-
Jeżeli się nie mylę, to kodowania w BCM1 są takie jakie powinny być. Możesz na próbę w bajcie 14 zaznaczyć dodatkowo bit 4.
-
rafal_sz85 obserwuje zawartość Spinki Tapicerki a4 b6 b7
-
Zobacz ogłoszenie Spinki Tapicerki a4 b6 b7 A4 b6 b7 Użytkownik rafal_sz85 Data 05/03/24 Cena 30.00 PLN Kategoria A4 B6/B7
-
Tematy