MASA81 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 napiszę i zapytam się czy daje zniżki dla klubowiczów a4-klub.pl w twarz mi nie da najwyżej wyśmieje ha ha ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radeksc 0 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Bawiłem sie dzisiaj u siebie. Sprawa wygląda tak, że seryjny katalizator się oberwał i co jakiś czas wyskakiwał check. Żeby wyjąc katalizator zdjąłem obudowe przegubu przy skrzyni ( lepszy dostęp do śrub ) i rure wydechową do pierwszego łącznika ( bez problemu wychodzi katalizator, nie trzeba szukać miejsca ). Co do tłumika od gruchota, niestety ani uszczelka, ani on sam nie pasował przy turbinie, uszczelke podpiłowałem, tłumika mi się nie chciało, trzeba leciutko rozwiercić, by weszły szpilki ( źle wymierzone odległości ), zrobie to pod koniec tygodnia i zdam relacje jak samochód chodzi bez kata. Może się czepiam, ale twardość śrub, które dokłada gruchot ( chyba M8 )to 4.8, gdzie oryginał ma 8.8, jak komuś zależy może kupić twardsze. Za katalizatorem jest jakiś łącznik elastyczny, u mnie wygląda on tak, więc pewnie niedługo będzie do wymiany. EDIT: Kilka dni pojeździłem, nie zauważyłem różnicy w głośności, jedynie ładnie turbina świszczy. W jeździe na plus, samochód jakby odżył. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez Radeksc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Miałem coś podobnego u siebie, też oberwał się środek. Wycięcie tego co zostało i wstawienie DP dało się odczuć. Co do wycinania kata w silnikach bez turbo to uprzedzam, że efekt może być odwrotny do zamierzonego. Spadek kompresji przy wylocie spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigori 1 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) bez turbo wycięcie kata zwiększy zazwyczaj moc, ale uwaga, moc tylko maksymalną czyli blisko maksymalnych obrotów silnika, natomiast dosyć odczuwalnie spadnie moment obrotowy w całej partii obrotów, poprzez brak fali rezonansowej która dopręża komorę spalania. Zatem auto będzie jeździło dużo gorzej. W turbo wywalenie kata aż się prosi, czym wolniejszy wydech tym lepiej Edytowane 14 Marca 2015 przez Grigori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MasterCX 6 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Czy ktoś wstawiał taki zamiennik katalizatora ?? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5143447001&ref=last-visitedJak z dzwiękiem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigori 1 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 w wolnossących po wywaleniu kata, dźwięk się robi lekko metaliczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 U mnie pomoglo na + .jest jedno ale metaliczny dzwiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
needspoon 0 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 JA wywaliłem od siebie , auto dużo żwawsze , i za swójego kata dostałem 150 zł jak zbadał spektometrem zawartość platyny. chopin, puszke zostawiales od kata tylko z niego bebechy wyprules i zaspawales?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek 1 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Powiedzcie mi czy w 2.0 ALT mozna smiało wycinac i wstawiac rurke? Nie bedzie skutków ubocznych ze wzgledu na sondy? Bo moja ma juz 270000 i niestety wali błędem. I jaki emulator katowy czy zwykly zastosowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 W 2.0 bez kata może być głośniej a sonda i tak bedzie sypać błędami. Emulator nie zawsze się sprawdza, najlepiej wyłączyć w sofcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Tylko wiesz ilr mi powiedzieli za softa? 400zl To lepiej strumienice wrzucic zamiast rury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Ale i tak bedziesz miał błędy czy to strumiennica czy rura. Trzeba by szukać kata oryginału to pewnie 500-600 zł używka 400zł może dużo może mało. Znajomy musiał wyłączyć w sofcie DPF-a w mazdzie 6 to zapłacił 1200zł Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Za 500 zł masz zamiennik kata ceramiczny a za 550 metalowy euro4 i problem z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 No ale gdybym sie zdecydowal na usuniecie z rura i emulatorem to moga byc jakies skutki uboczne szczegolnie pod silnik alt? Czy raczej nonormalne typu metaliczny dzwiek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambo 2 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Jestem po wycięciu Ogólnie na + Dźwięk turbinki jest super, autko jest trochę bardziej żwawe. Emulator drugiej sondy działa tak, że nie wywala checka. Jedyne co zauważyłem na "-" to jak odpalę rano auto to puki jest na wyskokach obrotach to coś mi dzwoni w wydechu na wysokości drzwi pasażera z przodu, pod maską cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Wrzuć logi po wycince... ciekaw jestem jaka jest różnica i czy warta zawrotu głowy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambo 2 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Logi są w moim temacie. "Jakby zmulony Bex.." Niestety auto jeszcze nie chodzi tak jak bym chciał. Czekam na nowy przepływomierz. Mój katalizator był uszkodzony. Wkład latał i uszkodził 2 sondę... Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Widzę tam logi przed wycinką, ciekawią mnie te po wycięciu kata :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambo 2 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Po wycince tez są http://vaglog.pl/log_231027.htmlhttp://vaglog.pl/log_230838.htmlhttp://vaglog.pl/log_230839.htmlPytanie do osób, które wycinały kata.. Co zrobiliście z pompa SAI ? Docelowo chce ją wyciąć w sofcie, ale na razie po prostu odłączyłem wtyczkę przy pompie.. Edytowane 8 Września 2015 przez sambo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukone 0 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) czy ten uniwersalny tłumik przelotowy (link) również mogę zapodać do 2.5 TDI w miejsce katalizatora po jego wycięciu? Jeżeli tak, to czy fi 55mm będzie ok? Edytowane 13 Września 2015 przez lukone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się