insane69 0 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Witam, Przeglądałem trochę topiców na temat intercoolerów jednak nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi na mój problem. Mianowicie niedawno podczas wymiany rozrządu zauważyłem, że w intelcoolerze znajduje się jakiś syf, a sam cooler ubabrany jak na zdjęciu poniżej tak więc muszę sobie sprawić nowy/sprawny intercooler i tutaj pojawia się mój problem. Z racji tego, że zamierzam podnieść moc troszku, prawdopodobnie sprawię sobie turbo CAHA to może i intercooler z 3.0 TDI by pasował? (8K0145805E) ***************************************************************https://www.drive2.ru/l/471652831116394674/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus90 0 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Ten IC o ktorym mowisz to kawal skurczybyka i moze byc ciezko go zmiescic ale wydajnosc jest ogromna. Ewentualnie 8K0 145 805 G jest to mniejszy blizniak a bedziesz mial zapas juz spokojnie na GTB a nie tylko na CAHA. Mozesz poszukac czegos z mercedesow 6cylindrowych diesli tez beda wydajne a powinno sie udac je upchac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Wchodzi bez problemu , mocowania sa te same co w 2.0 . Jedynie trzeba redukcje silikonowe bo sa inne srednice w icku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus90 0 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 w 3.0tdi ick ma wejsciaa 62mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigjasiu 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam forumowiczów.Czy któryś z was wymieniał intelcooler na większy/ wydajniejszy.. np: z 3.0 tdi ( jak w ogóle podejdzie) do 2.0 tdi. Czy jest jakiś sens, czy będzie jakikolwiek efekt...Proszę o info. pozdro P.S. Dla kolegów którzy będą chcieli mi doradzić wirusa, to na chwilę obecną nie wchodzi w grę! 3.0 TDI BITURBO2.0 TDI vs 3.0 TDIhttp://www.audizine.com/forum/showthread.php/426556-B8-A4-intercooler-comparison-thread?s=e2d77bedb90923b6c103afeb122f9b81&p=9717413&viewfull=1#post9717413 Edytowane 14 Czerwca 2015 przez wrclaguna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Jak ma byc wiecznie seryjny program to mie ma sensu i nie bedzie efektu , jak w przyszlosci ma byc soft to zakladaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy193 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Wybaczcie moje pytanie laika - co daje wiekszy intercooler przy założeniu że robimy program? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Większy lepiej chłodzi powietrze przez co więcej się go dostaje do komory spalania. Zalecany przy programie gdzie są potrzebne większe ilości powietrza. Sama większa. chłodnica bez innych gratów i bez programu jest zbyteczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy193 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Dzięki kolego A powiedz mi jeszcze to się montuje bezproblemowo do 2.0? I co miałeś na myśli pisząc o innych gratach? Co jeszcze warto zmienić? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez cichy193 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Proponuję poczytaj tematy o podnoszeniu mocy w autach. Zależy jaki masz silnik, jeśli wolnossak to pole popisu niewielkie, wręcz znikome ale przy uturbieńcu - to jest pole pracy bardzo duże. Inne graty to: downpipe,sztywny dolot,większe turbo,większe wtryski,zmiana przepływki,przeróbka wydechu i oczywiście f-mic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy193 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Jeszcze nie mam Tzn mam b6 z 1.9 tdi, ale przymierzam sie do zakupu b8 CAHA z Q planuje na pewno swap wydechu na ten od 3.0, wirus i mysle co jeszcze Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez cichy193 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 sama wymiana ic daje parę koni, najlepiej można to spr. w upały gdy masz dużo gorącego powietrza to komp. potrafi zmniejszyć dawkowanie paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasg1 0 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) gdzie kupić te silikonowe redukcje pod 8K0145805E? jakie dł i średnice? Edytowane 8 Września 2014 przez bartasg1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 tu masz kontakt http://s4sid.pl/Kontakt/index.php , poszukaj na ALLEGRO jego stronki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasg1 0 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 ok dzięki czy IC (8K0145805H) jest taki sam jak (8K0145805E)? podejdzie do 2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Da się założyć bez tych redukcji tylko trzeba troszeczkę "powalczyć" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Dokładnie nie trzeba żadnych redukcji wszystko wchodzi na stare weze. Trzeba tylko trochę powalczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 U mnie nie ma tzw. tłumika drgań dlatego jest inna srednica wezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwura 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Tez chce wymienic ic na ten z 3.0tdi i nie rozumiem co to jest tlumik drgań i co on ma do srednicy rur? Jaka jest roznica w srednicy ic 2.0 i 3.0tdi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Tez chce wymienic ic na ten z 3.0tdi i nie rozumiem co to jest tlumik drgań i co on ma do srednicy rur? Jaka jest roznica w srednicy ic 2.0 i 3.0tdi? Różnica jest na tyle niewielka że da się wcisnąć rurę z 2.0 do IC z 3.0 podgrzewając ja tak słyszałem sam tego nie robilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się