Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. No to myslcie cos . Organizujcie
  3. Wiązki się różnią multi ma więcej pinów,lecz samą wiązkę idzie przełożyć
  4. wszystkie przewody są wygięte jednakowo no chyba że Anglik 8E2 to jest wygięty w inną stronę różnią się tylko zakończeniem przy wysprzęgliku (metalowe lub plastik)
  5. Numer OEM części ze zdjęcia :Ztad703l
  6. Dzisiaj
  7. Witam, Czy ktoś wie jak wymusić załączenie klimatyzacji w Audi A4 B5 z rocznika 1996? Dlaczego nie można włączyć jej manualnie???
  8. Rzeczoznawca też człowiek. Problem w tym, że zwykle są na etatach ubezpieczyciela, a to rodzi pewne obawy, co do rzetelności wyceny szkód. Dla Ciebie istotne jest jednak, by wszystkie uszkodzenia zostały ujęte w protokole szkody, a sporządzony na jego podstawie kosztorys zawierał wszystkie czynności związane z naprawą, lub wymianą uszkodzonych elementów. Przyjęta w kosztorysie stawka, bądź ceny części zamiennych (oryginały czy zamienniki) nie stanowią już takiego problemu. Ważny jest zakres prac. Poszkodowany ma bowiem prawo dokonać naprawy w dowolnym warsztacie i jeśli zakres robót nie wykracza poza ten określony przez likwidatora szkody, to koszt takiej naprawy musi zostać zwrócony. Warunek; stawki i ceny nie mogą przekraczać tych stosowanych w ASO, a sam koszt naprawy nie może być większy niż wartość pojazdu przed szkodą.
  9. Zrób procedurę ustawienia linki ręcznego i ustaw tłoczek , powinno być lepiej. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
  10. Panowie do skrzyni HCK jaki jest nr poduszki (bez łapy) firmy lemforder? W pierwszym poście uwzglednione są tylko do B6, a w ekatalogu inter cars nie ma żadnego info o lemie. Po swapie skrzyni na HCK jest kilka problemów: - gdy auto powoli toczy się na niskich biegach i dodaję oraz puszczam szybko, pulsacyjnie gaz to slychać lekkie stukanie w okolicach popielniczki, lewarka (domyślam się że to poduszka). - spory luz boczny lewarka (ok 3 cm) na biegu jałowym oraz podczas jazdy. Luzu przod-tył brak. - czasem w czasie jazdy jest problem z trafieniem drugiego biegu, rzadziej szóstego. Nie pojawia się wtedy zgrzyt. Ogólnie skrzynia działa w czasie jazdy sporo mniej precyzyjnie niż ta z awx... co dziwne podczas postoju skrzynia działa jak należy, biegi wchodzą precyzyjnie. Kwestia doregulowania ciegien, czy problem leży gdzie indziej? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  11. 80zl+kw
  12. Witam, Bawilem sie wczoraj VAG CAN Pro i niechcacy wcisnalem przycisk "wykasowanie adaptacji" dla modulu BCM (09) w moim Audi A4 B8 lift z xenonami. Obecnie mam w BCM dwa ponizsze bledy i zakladam ze musze ponownie zrobic kalibracje/adaptacje swiatel. Moj BCM 8K0907063DH 02895 - Supply Voltage for LED Module for DRL and Parking Light; Left 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 02897 - Supply Voltage for LED Module for DRL and Parking Light; Right 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Zanim cos popsuje dalej, czy ktos moze mi podpowiedziec, ktora opcje dla swiatel powinienem wybrac przy parametryzacji?
  13. Jak dla mnie Belfer 2 znacznie lepszy od Watahy 2. Zbyt krótka seria
  14. Czemu nie zainwestowałeś w 320mm? Wydałeś na te obydwa zestawy około 1k zł. Za te pieniądze miałbyś świeżutki zestaw 320mm zregenerowany i wymalowany w odpowiedni kolor.
  15. do 2,5 tez pasuje?
  16. Przecież handlarz tak czy siak musi mieć pieniądze żeby zakupić pojazd, zaliczka, a raczej zadatek jest po to żeby jedna strona się nie wycofała. Ja wymagam całości z góry i ludzie na to idą. Zadatek to normalna forma zabezpieczenia transakcji - osobną kwestią jest sprawdzenie danej firmy, najlepiej osobiście, w miejscu siedziby. Tylko czujność Cię ratuje. Naiwni idą na dno.
  17. Ja zamówiłem takie jak na foto, stal nierdzewka z taśmą 3m. Są ładnie profilowane pod te "łezki" w grillu. Sądząc po komentarzach, gdzie nawet są fotki po montażu klientów to naprawdę spoko wygląda. Zobaczymy 12pcs-Front-Middle-Grill-Grids-Trim-Strips-Car-Styling-Bumper-Sticker-Exterior-Modification-Accessories-For-Audi.jpg_640x640.jpg_.webp 12pcs-Stainless-steel-Car-Front-Grill-Grille-Decorative-Cover-Trim-Strips-For-Audi-A4-B8-2013.jpg_640x640.jpg_.webp
  18. dzięki nie ma aż takiej tragedii
  19. Wczoraj
  20. A ciepły / zimny silnik jest jakaś różnica ? może wystarczy wyregulować obroty.. choć to raczej tylko zamaskuje problem.
  21. Na biegu jałowym silnik generuje około 150-200nm (na silniku !) więc niuta jest tyle co nic, dodatkowo ECU paliwem (stabilizuje) wspomaga sprzęgło by oszczędzać 2mas. Już sam ten fakt w 100% obala Twoją teorię. Sam piszesz że intensywność jest różna więc z czegoś to wynika, musi być jakaś zależność. Była zasłyszana teoria, teraz jest fakt a ja na forach nie widzę by każdy posiadacz v6 tdi miał ten problem. Ja kiedyś miałem drgania i "warczenie" "od tyłu" ale pod butem, na dwóch forach wszyscy twierdzili że wielu tak ma i jest to normalne, mam olać temat. Pech chciał że kilka auta 4x4 różnych marek mam do dyspozycji i żadne (w tymi audi) tak nie robiło, wystarczyło zrobić geometrię. Odpowiadając na twoje pytanie 2,7 tdi od 3.0 wiele się nie różni, zwłaszcza moje (Turbo CCWA, pompa wsp CCWA, wtryski CAPA, Skrzynia i dyfer BMK), 2mas seria, sprzęgło luk B-8090 S. Mocy mam zdecydowanie więcej niż CAPA w serii i po za rozwaloną poduszką skrzyni nie mam żadnych drgań nawet na pedale sprzęgła a ono samo chodzi bardzo dobrze. Ponadto przez 3 lata korzystałem z prawie 400 konnego CCWA, znajomy ma 360+ w B7, jeździłem kilkoma innymi i żadne nie miało takich drgań. Zdarzały się inne drgania ale nigdy nie spotkałem tak mocnych drgań przy ruszaniu. To jest audi, nie trabant...
  22. Też już rozłożyłem ręce po 2 dniach walki z tym, wymieniłem dmuchawę na nową, bo stara miała już problem ze szczotkami i czasem trzeba było walnąć w deskę, żeby zaczęła kręcić. Możesz coś podpowiedzieć z tym parownikiem, gdzie go szukać i jak to najszybciej zdiagnozować? Auto mojej drugiej połówki i strach ją na droge wypuszczać - tak szyby parują.
  23. Mieszalnik powietrza w którym są klapy jest tak zbudowany że nie ma możliwości żeby zamknąć wszystkie przepływy powietrza naraz czyli góra-kratki-nogi Jak wentylator działa to niedrożność jest między wentylatorem a mieszalnikiem... czyżby przez te 2 tygodnie parownik tak obrósł grzybkiem że nie ma przelotu? Wysłane z OP3T
  24. Jaki stan mogę foto na maila [email protected]
  25. Mam na imię Grzesiek i jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B5 1.8T. Mieszkam w Krośnie woj. podkarpackie. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów
  26. Też mam mieszane uczucia co do Nokianów.
  27. Neste Oil 10W40 CITY STANDARD olej mało popularny i niedoceniany przez użytkowników. A jak chcesz wydać więcej kasy to Neste Oil 5W40 CITY STANDARD lub Neste Oil 5W40 CITY PRO / ten zwykle stosuję /. Płukankę opakowanie co najmniej 0,4-0,5 litra FORTE lub LIQUI MOLY.
  28. Podasz kodowanie? Dodam, że mam przedlifta a u mnie po zapięciu pasöw ręczny się nie odblokowuje sam..
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Tematy