Skocz do zawartości

Ranking

  1. jacek70

    jacek70

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      8307


  2. musiek

    musiek

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      88


  3. daniell-gda

    daniell-gda

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      443


  4. domjenick

    domjenick

    VIP


    • Punkty

      1

    • Postów

      9782


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/02/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. W mmi 2g musi byc z tuner tv wpinasz obraz z mirolink pod av 2 bez tunera tv nie da rady Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  2. 2G HIGH to juz stary system ale tu gosc dał przyklad na A8 2G HIGH http://www.dognmonkey.com/audi/how-to-install-analog-tv-tuner-4e0-919-146-on-audi-mmi-2g.html
    1 punkt
  3. Co sie moze dziac.... za duzo to nie... DPF w 3.0 jest bardzo pojemny.. mechanizm wypalania dziala spoko, ja przynamniej nie mialem problemow.. co moze sie ewentualnie wydarzyc, to zawalona chlodnica EGRu.. co jest kosztowne jak robisz w ASO, jak wszystko hehe, ale mozna sobie ja wyjac i przeczyscic.. jak ktos ma czas/umiejetnosci/warunki. U mnie jest nowa, po 130kkm wleciala.. razem z zaworem. No i to wszystko... bedzie duzo palil przy takich przebiegach.. w sensie wiekszosc trasy bedzie na ssaniu.. wiec pewnie kolo 9 bedzie wciagac.. ja robie 6km ale nie mam zadnych swiatel praktycznie.. moze 1-2...
    1 punkt
  4. Panowie ktoś chętny aby jutro o 20-50 iść na Botoks do Cienema City w GK ?
    1 punkt
  5. Połącz się Vagiem z centralnym, może pokaże jakieś błędy. Jeżeli pompka pracuje zbyt długo gdzieś jest nieszczelność. Otwieraj i zamykaj samochód z pilota i nasłuc**j którędy ucieka powietrze. Sprawdźw szczególności wiązkę elektryczną i wężyki od centralnego na łączeniu drzwi z karoserią.
    1 punkt
  6. Podnosisz dywan, odchylasz prawy boczek i zaraz na dole po prawej stronie zobaczysz fragmenty instalacji elektrycznej oraz pompke centralnego w takiej gąbkowej osłonie.
    1 punkt
  7. Tak na szybko fota z netu. Zaznaczyłem gdzie masz szukać. Odczuwasz ten pojemnik ( jest na rzepach) i pod wykładziną jest pompka . We wnęce nadkola . W takiej styropianowe obudowie . No .☺☺☺
    1 punkt
  8. Pod okrągłym dekielkiem jest pompka paliwa. -- Daj jej spokój. Pompka centralnego jest w bagażniku po prawej stronie. Podnieś dywan i zaglądnij w nadkole - znajdziesz.
    1 punkt
  9. Pompka centralnego jest za prawym boczkiem w bagażniku. Musisz go odciągnąć delikatnie i odpiąć kostkę od oświetlenia.
    1 punkt
  10. Pompa paliwa jest w zbiorniku a tam właśnie w gąbkowej obudowie jest pompka centralnego.
    1 punkt
  11. W bagażniku pod wykładziną po prawej stronie. Sprawdź czy nie.jest zawilgocona i czy piny w kostkach nie są zaśniedziałe.
    1 punkt
  12. Sprawdź pompkę centralnego. Może zalana ?
    1 punkt
  13. Np tu https://ford.sklep.pl/product-pol-18200-dysza-spryskiwacza-nieogrzewana-przod-1708796.html?utm_source=okazje.info&utm_medium=referral&utm_campaign=okazje.info Ja kupiłem na olx za 30 zł,używane ok miesiąca,bo gość sprzedał samochód i wsadził poprzednie spryski.Na allegro też znajdziesz. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  14. jak już pisałem w kilku wątkach do praktycznie -40 mm obniżenia można sotosować seryjne amortyzatory, pod warunkiem, że producent sprężyn obniżających nie zaleci inaczej, jest to dokument ABE. Bzdurą jest, że seryjne amorki szybciej się "skończą", byłem kiedyś regionalnym dealerem H&R na wielkopolskę, sprzedałem mnóstwo sprężyn i nigdy nie było reklamacji, sam miałem kiedyś zestaw Pro Kit + Monroe Reflex w Corsie B i przejechałem chyba 90 tkm bez żadnych problemów,co do gwintów H&R zdarzyły się 2 na wyciek amorka. Spokojnie możesz wykorzystać te Bilsteiny co masz, Pro Kit po założeniu powinien obniżyć o zadaną wartość ale często jest tak, że się zawias układa i zejdzie kilka mm niżej, nawet w gwinice, wiem to z doświadczenia z TEINem
    1 punkt
  15. ...czujnikow jest kilka nie tylko z przodu i nie sa zalezne tylko od pasow-pewnie sa jakos uruchamiane poduszki boczne,kurtyny itp...
    1 punkt
  16. Witam koledzy, montowany przezemnie podłokietnik (zapewne taki sam montował marinero) nie odbiega w żaden sposób od oryginału jeśli chodzi o jego długość, jest bardzo wygodny w użytkowaniu. Jeśli chodzi o montaż, to naprawde bardzo prosta sprawa i faktycznie w moim audi było wszystko przystosowane już pod montaż, więc wyglądało to jak składanie "klocków lego". Należy pamiętać, że w większości elementów wyposażenia dodatkowego wszystko w autach już jest przystosowane, tylko kiedyś kupujący nie dopłacił za zamontowanie (takie jak: podłokietnik, wyświetlacz temperatury w zegarach czy nawet parktronik - wiem bo wszystko to już zamontowałem w swej audi). Mam wiele fotek z moich dokładek "fabrycznych niedociągnięć" , więc jeśli ktoś potrzebuje dodatkowego foto story z powyższych udoskonaleń - podać maila i już wysyłam. Pozdrawiam.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...