Możesz w OCT wyłapać większość mgły olejowej + pary wodnej przedostającej się przez separator odmy ale wszystkiego na pewno nie wyłapiesz
Zastanawiam się tylko po co , jak to wszystko silnik może przerobić w cylindrach bez żadnego problemu, odzyskując w dodatku energię i zmniejszając zanieczyszczenie środowiska ?
To ustrojstwo w zimie potrafi zamarznąć blokując odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika i doprowadzić do uszkodzenia uszczelnień w silniku.
Puszczenie wyjścia z OCT w atmosferę to przy sprzyjających okolicznościach piękny zapach w kabinie i niepotrzebne zatruwanie środowiska .
A przy jego podłączeniu z powrotem do dolotu zapomniana zawartość zawartość OCT też może być tylko przyczyną problemów, podczas mocniejszego przypałowania silnik może siorpnąć z napełnionego OCT jego zawartość i uszkodzić turbinę
Z karierą wszelkiej maści OCT jest jak z filtrami do wody , sprzedawca najpierw specjalnie wytwarza zanieczyszczenia w wodzie by kupującego przekonać o słuszności zakupu
Tak samo tutaj, nieświadomy użytkownik zobaczy gdzieś na zdjęciu brunatną śmietankę z wodą która się w OCT wytworzyła i jest przekonany że po jego zamontowaniu uchroni silnik przed zassaniem tego do cylindrów
A jak OCT nie ma, to para wodna w odmie na rozgrzanym silniku się nie kondensuje i ta mazia w ogóle nie powstaje ( no poza niewielką ilością czystego oleju która się w dolocie osadzi , ale w niczym nie przeszkadza )