Skocz do zawartości

Ranking

  1. Bruuuum

    Bruuuum

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      521


  2. D4NTE

    D4NTE

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      117


  3. piotrsob1

    piotrsob1

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      7364


  4. xsebo1

    xsebo1

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1085


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/26/17 w Odpowiedzi

  1. Czysta zdrowa blacha. Jeśli mogę Ci coś podpowiedzieć. Często korodują klapy w wersji avant. Jeśli takową namierzasz, to sprawdź tuż przy świetle stopu pod lotką. Aby to dobrze zrobić, trzeba wycinać szybę i drzeć do zdrowej blachy.
    1 punkt
  2. Myslę ze troche sie zagalopowałeś Ekspert to Ty jesteś i Twoje jak widać "przemyślane" wypowiedzi, nie znając człowieka już wiesz czy ma wiedze na dany temat czy nie, jasnowidz normalnie, i nie wściekaj się tak tylko dlatego Bruuuum neguje Twoje jeżdzenie szmatą z masłem po lakierze które jest poprostu durnym pomysłem dla każdego kto dba o lakier i chce mieć go w jak najlepszym stanie a nie tylko pozbyć się zanieczyszczeń...... Masz, żebys nie szukał za długo......bez odbioru....
    1 punkt
  3. Jeśli już to 1.1 bara może mieć. Zrób log dynamiczny 2+33 i 115+118 na PB i się zobaczy jakie doładowanie i mniej więcej moc po przepływie
    1 punkt
  4. tu masz o SAI zapewne on daje checka. A co do wibracji budy to u mnie był to "tylko" efekt jazdy na 3 cylindrach
    1 punkt
  5. Plukanka ma bardzo łagodne działanie, nafta jest bardziej agresywna. Zżera nagar jak reksio szynkę Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  6. Możesz w OCT wyłapać większość mgły olejowej + pary wodnej przedostającej się przez separator odmy ale wszystkiego na pewno nie wyłapiesz Zastanawiam się tylko po co , jak to wszystko silnik może przerobić w cylindrach bez żadnego problemu, odzyskując w dodatku energię i zmniejszając zanieczyszczenie środowiska ? To ustrojstwo w zimie potrafi zamarznąć blokując odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika i doprowadzić do uszkodzenia uszczelnień w silniku. Puszczenie wyjścia z OCT w atmosferę to przy sprzyjających okolicznościach piękny zapach w kabinie i niepotrzebne zatruwanie środowiska . A przy jego podłączeniu z powrotem do dolotu zapomniana zawartość zawartość OCT też może być tylko przyczyną problemów, podczas mocniejszego przypałowania silnik może siorpnąć z napełnionego OCT jego zawartość i uszkodzić turbinę Z karierą wszelkiej maści OCT jest jak z filtrami do wody , sprzedawca najpierw specjalnie wytwarza zanieczyszczenia w wodzie by kupującego przekonać o słuszności zakupu Tak samo tutaj, nieświadomy użytkownik zobaczy gdzieś na zdjęciu brunatną śmietankę z wodą która się w OCT wytworzyła i jest przekonany że po jego zamontowaniu uchroni silnik przed zassaniem tego do cylindrów A jak OCT nie ma, to para wodna w odmie na rozgrzanym silniku się nie kondensuje i ta mazia w ogóle nie powstaje ( no poza niewielką ilością czystego oleju która się w dolocie osadzi , ale w niczym nie przeszkadza )
    1 punkt
  7. PIM http://www.pimautoserwis.pl/ ...o BMW wiedzą wszystko
    1 punkt
  8. Ok, SZMATKĄ nie ręcznikiem (jeszcze lepiej) zdejmując smołę z lakieru pocierasz ją o lakier. Może zrób to kiedyś w mocnym oświetleniu i zobacz co się dzieje dokładnie na lakierze przy takiej partyzantce. Wszystkie ziarniste zabrudzenia filmu drogowego ściąga się bezpiecznie możliwie bez bezpośredniego fizycznego kontaktu, a chemią do tego odpowiednią + ciśnieniówką, nie tarciem szmatką z masłem, a potem "no coś porysował się ten lakier, nie wiem skąd"...
    1 punkt
  9. Tak, tak i pocierać drobinki asflatu ręcznikiem po lakierze, gienialny pomysł, ale co tam, u dołu auta, to nie widać, można drapać
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...