Właśnie zapomniałem Adam ?
Lusterka wyszły extra,jestem bardzo zadowolony a kolor mi pasuj bardzo ? Lakier szedł aż z Norwegi więc dzięki Adam za ogarnięcie.
Zdjęć postaram się zrobić lepszych w następnym tyg. Bo ta fota jedna aby przy odebraniu auta i nie było czasu ?
siemka
sporo sie naczytalem i zaczynam miec watpliwosci co do zakupu T z AWXa pozniej miala byc hybryda AWX/ARL ale coraz wiecej czytam ze BRD bedzie o wiele lepsza
co myslicie ktora zapodac do swojego ATJa i do kazdego innego 1.9TDI ??
jak z montazem pasi P&P jak ta z AWXa czy potrzebny kolek wydechowy conajmniej z AWXa?
ktora bedzie wczesniej wstawac, ktora lepsza pod mody fmic i soft??
w BRD widac jakas kosci kilku-pinowa wiadomo jak to ogarnac w B5
dzieki
Klucz jest potrzebny do nałożenia łańcucha a ściąga się łańcuch odkręcając wariator... instrukcja tak po skrócie, sklejona przeze mnie. >>> http://xcxc.vot.pl/a4klub/camshaft.pdf
Odkopie trochę temat...
Przy wymianie pompy wystarczy zapełnić układ czy trzeba w jakiś sposób płukać?
Był też poruszany temat węża że po zmianie na nie ori są jakieś problemy. Prawda?
wysłane z Commodore 64