Skocz do zawartości

Ranking

  1. xcentriq

    xcentriq

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      169


  2. bjoern

    bjoern

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      263


  3. olovski

    olovski

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      664


  4. Mizur138

    Mizur138

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      258


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/18/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Właśnie zapomniałem Adam ? Lusterka wyszły extra,jestem bardzo zadowolony a kolor mi pasuj bardzo ? Lakier szedł aż z Norwegi więc dzięki Adam za ogarnięcie. Zdjęć postaram się zrobić lepszych w następnym tyg. Bo ta fota jedna aby przy odebraniu auta i nie było czasu ?
    1 punkt
  2. Miałem to samo i powiedziałem lakiernikowi, że ja wszystko porozbieram sam, on miał tylko dobrze pomalować - co myślę, że mu się udało
    1 punkt
  3. aha kodowanie bluetooth powinienieś zmienić na 0011802 - masz diagnozę po linii K
    1 punkt
  4. siemka sporo sie naczytalem i zaczynam miec watpliwosci co do zakupu T z AWXa pozniej miala byc hybryda AWX/ARL ale coraz wiecej czytam ze BRD bedzie o wiele lepsza co myslicie ktora zapodac do swojego ATJa i do kazdego innego 1.9TDI ?? jak z montazem pasi P&P jak ta z AWXa czy potrzebny kolek wydechowy conajmniej z AWXa? ktora bedzie wczesniej wstawac, ktora lepsza pod mody fmic i soft?? w BRD widac jakas kosci kilku-pinowa wiadomo jak to ogarnac w B5 dzieki
    1 punkt
  5. Klucz jest potrzebny do nałożenia łańcucha a ściąga się łańcuch odkręcając wariator... instrukcja tak po skrócie, sklejona przeze mnie. >>> http://xcxc.vot.pl/a4klub/camshaft.pdf
    1 punkt
  6. Odkopie trochę temat... Przy wymianie pompy wystarczy zapełnić układ czy trzeba w jakiś sposób płukać? Był też poruszany temat węża że po zmianie na nie ori są jakieś problemy. Prawda? wysłane z Commodore 64
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...