Skocz do zawartości

Ranking

  1. SIEKIERA

    SIEKIERA

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      6


  2. Patrox

    Patrox

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      427


  3. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      5816


  4. piotrsob1

    piotrsob1

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      7364


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/17/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. A w ogóle to co się dzieje, że chcesz pompki regenerować ? W dzisiejszych czasach to loteria i o solidną firmę ciężko, jak w totolotku, łatwiej umoczyć niż wygrać Pomijając przypadki ich oczywistych uszkodzeń to jest problem z postawieniem prawidłowej diagnozy przez mechaników, wystarczą wysokie korekcję i wysyłają pompki do regeneracji , zamiast zacząć od wymiany ich uszczelnień i zamiany pompek miejscami, dopiero po takim ruchu można coś powiedzieć o stanie pompowtryskiwaczy . Dla tego większość forumowiczów oddaje do regeneracji sprawne pompki , z racji wieku wiadomo że ich parametry muszą odbiegać od fabrycznych, ale to nie znaczy że nie mogą jeszcze długo i bezproblemowo pracować . Założę się o kratkę piwa, że jakby wyjął pompki z dziesięciu jeżdżących i nie sprawiających problemów aut , a następnie wysłał je do firm zajmujących się regeneracją, to przynajmniej dziewięć kompletów według nich będzie się nadawało do regeneracji A jak będziesz miał pecha to prawdziwe problemy się dopiero zaczynają jak pompki wrócą "naprawione " Pompki w PD-kach z dwoma zaworami na cylinder są na prawdę trudne do zabicia i jak nikt nie sikał do zbiornika, wymieniał filtr paliwa zgodnie z zaleceniami to potrafią spokojnie zrobić w aucie pół miliona km Problemem w tych silnikach jest sposób mocowania pompek w głowicy, który nie zapewnia stabilnego ich unieruchomienia w gniazdach, a kiwając się powodują zużycie uszczelnień jak i gniazd w głowicy , same ich obudowy też w wyniku tego się zużywają . To tutaj trzeba w większości przypadków szukać przyczyny problemów
    1 punkt
  2. Ja mam taki problem że kolor idzie dobrać ale po lakierowanie nie widać perły... Zaczyna mi rdza wychodzic na blotnikach przebieg 390 całe auto jest ori misano.. Malowałem klapę tył i brakperły kolor pasuje... Proszę o radę podpowiedź
    1 punkt
  3. Ori idzie smar polimocznikowy - sylikonowy jest za rzadki do takich rzeczy...
    1 punkt
  4. Średnio w capa raz na 100-150 tys wymienia sie EGR
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...