Skocz do zawartości

Ranking

  1. trepek

    trepek

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      1480


  2. trepkowa

    trepkowa

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      7


  3. shocknage

    shocknage

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      25


  4. Dandusiek

    Dandusiek

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      58


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/17/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dziś w nocy zrealizowało się nasze zamówienie na malowanie proszkowe dachu na biało
    2 punkty
  2. Dzięki Panowie ? jest kilka rzeczy zaplanowanych na ten rok myślę że będzie ciekawie zwłaszcza właśnie z mocą !!?
    1 punkt
  3. Jak na razie kosmetyczne zmiany Aktualizacja #1 - Strojenie silnika w DYNOSOFT Katowice - Spryskiwacze mgiełkowe podgrzewane - Mocniejsze żarówki wstecznego LED AGLINT T15 W16W 22 pcs - Montaż, a dokładniej schowanie za lusterkiem kamerki samochodowej i podłączenie za pomocą bajpasa pod jeden z bezpieczników. Kamerka uruchamia się teraz po zapłonie. - Serwis ( olej - filtry - wycieraczki - odgrzybienie i nabicie klimy ) - poza tym udało się wymienić dwumasę w ramach gwarancji
    1 punkt
  4. Hula aż miło, w końcu poczułem te 170 KM i jeździ tak jak być powinno. Wtryski i pompa vacum wymienione, w tym samym czasie doszedł rozrząd wymiana no i nie dawno imbusik - pompa oleju. + wymiana oleju i filtrów. Operacje te dały po kieszeni aż miło Wstępnie klepie termin i zawitam jak nic nie wypadnie
    1 punkt
  5. Kupuje się interfejs za ~ 30 zł, byle jaki laptop i się uczy... Jest tyle info na forum i w internetach... Każdy zaczynał od 0. Jeśli nie mamy laptopa,wchodzimy w temat regionalny forum, szukamy naszego województwa i pytamy czy ktoś za flaszkę ma ochotę pomoc z logami... Ostatecznie nie robimy logów, płacimy w ciemno za części, za mechanika itd...
    1 punkt
  6. Witaj Arku i serdecznie pozdrawiam!
    1 punkt
  7. Tez upolowalem panel menu lacznie z sterowaniem navi ale po kolei.
    1 punkt
  8. Taaa, Na razie inne mody realizuję , kiera ścięta b8 jest pucowana , malowanko przodu , gwint , czipsik , panel MENU, może odświeżę tylną belkę z gratami , nowe fele letnie ....
    1 punkt
  9. Przy module napędzanym łańcuchem czyli blb,bna sam zabierak to nie problem-dochodzi również sprawdzenie zębatki na wale korbowym,napinacza,łańcuszka oraz ŚRDKA POMPY OLEJOWEJ!!!(wirnika).To że ktoś wymieni z "inter carsu"zestaw naprawczy za śmieszne pieniądze niech nie łudzi się tym że długo pojeździ...
    1 punkt
  10. turbo ogarniete, dmucha jak powinno ale nie ma czasu jechac na korekte.... ogolnie auto ma sie dobrze 20191026 180626 — Postimage.org POSTIMG.CC co sie zmienilo.... w sumie to nie duzo, naprawilem radio bo byl problem z procesorem dzwieku zrobilem dostawke do cup holdera bo nie szlo w niego wstawic malych puszek wygluszylem tylna polke bo czasami cos potrafilo zadzwonic.... i udalo sie wyrzezbic monitorek do kamery cofania w daszku wylecial tez na moment air z przodu, bo po 5 latach przyszedl czas na wymiane uszczelnienia
    1 punkt
  11. Kraina wiecznej szczęśliwości i cudownych wahaczy Miałem tyle aut, że ciężko choćby marki spamiętać. Obecnie mam trzy. I powiem tak -zawias na setki tysięcy SPRAWNEJ jazdy to klasyczne Mercedesy w201/124/123/126. Wielowahacz w naszych obecnych boleściach jest SŁYNNĄ KOPALNIĄ LUZÓW. Już Niemcy na to narzekali, wiele lat temu ostro krytykowano VW za ten wielopatyczek w kontekście jakości -padał na ich drogach niewspółmiernie szybko. Taa, po autostradzie zrobi więcej. A na rolkach w garażu jeszcze więcej Może nawet 500 000... Odkąd to wprowadzono każdy wszędzie pisał czy mówił "pieprzona przednia zawiecha, dobra dopóki zdrowa, a to długo nie trwa". Znajomy, uznany w mieście spec od zawieszeń "patrz k...a, kolejny Passat(B5) jedzie. I szukaj znowu gdzie mu puka jak tam co chwila coś...". 500 000 i minimalne luzy?! Ja pierniczę... Paść można. Zapewne w aucie co ma licznikowe 180 000, a realne 350 000 hyhy. OSOBIŚCIE odbierałem auto po naprawie takiego wahacza w DE. Dla szwaba. Nomen omen -A4 B5. Miało mniej niż 200 000. Potem ja je na zmianę kół prowadziłem. Zerknąłem jak oni te wahusie zmienili. Z ciekawości. No i proszę. Znaczki Audi na nowych były. Potem ktoś kupi i... TADAM! Najtrwalsza zawiecha w świecie hahaha. A to może trzeci komplet. NIE MA szans, żeby tak skomplikowane, a zarazem tak delikatnie wykonane(małe główki, mocno perforowane elementy gumowe) zawieszenie było wzorem trwałości! A pisanie o pół milionie na jednym zawieszeniu, że jest niemal jak nowe to żenada. Zwłaszcza, że auta z takim wskazaniem licznika w Polsce to białe kruki No chyba, że "jakoś się trzyma" oznacza to co widzę w autach ludzi -"co mówiłeś? nie słyszę, bo cholera zawiecha stuka". Ja na SKV zrobiłbym pewnie jeszcze w ciula kilometrów. Można jeździć aż gałki wylecą. Można z luzami jechać na Chorwację i wrócić. Bez problemu. Ta zawiecha mimo luzów pozwala na wiele, wybacza sporo -bo to dobry zawias, acz 100% trwałości w nim nie jest zbyt długim okresem. Lemforder sklepowy... A może być ze sklepu co wystawia też na Allegro? SKV -sprawdziłem dokładnie i jest LEPIEJ niż myślałem. Banany oba do wymiany. Górny wahacz jeden miał linię wyglądającą na pęknięcie ale to chyba blizna po bójce, bo powierzchowna ryska. Pochodzi jeszcze niemniej uszkodzony banan spowodował(chyba on), że gałka tego wahacza jest minimalnie luźniejsza niż reszta. Jak pisałem jeżdżę naprawdę dynamicznie, na łukach zostawiam mądrali z "kolorowymi zawiechami", żona jest świetnym kierowcą i jeździ naprawdę szybko i z wyobraźnią. To wszystko musi mieć wpływ na stan zawieszenia i dlatego sprawdzam je(oraz hamulce) troskliwie i często. W Górach Świętokrzyskich zakrętów nie brakuje... na szczęście Gałki ok, gumy na nich ok -nie wyglądają nawet na zmęczone co mnie zdziwiło. Ale muszę też wspomnieć o zaskakującej postawie dystrybutora. Skontaktował się ze mną i mam nowe wahacze, których markę/czas zakupu/uszkodzenia udało mi się udokumentować. Nie miałem dowodu zakupu ani rachunku za montaż. Mimo to bez ceregieli mi je wymieniono(plus kilka gadżetów dostałem, krówki bardzo lubię zresztą). Miałem zmieniać całość, jednak ciężko się przyczepić do czegoś poza bananami, a te mam nowe i na dniach wpakuję. Druga szansa -jak auto zostanie(bo rzygam już tym nijakim ale niezawodnym a4) napiszę za jakiś czas co i jak. Łączniki stabilizatora nawet zdrowe. Na uwadze mam tylko jeden wspomniany wahacz, który będę sprawdzał co jakiś czas(mam gdzie więc...). Zdecydowanie bije to na głowę, zwłaszcza w kontekście ceny, FEBI. Pamiętam jak FEBI było konkretną, solidną firmą. Zakładać i zapomnieć. Wieki temu. Obecnie to kupa. Gałki składane bez smarowania, luźno prasowane. Wkładki w nich jak do rowerka dziecięcego(zrobiłem sekcję z ciekawości kiedyś). Wolę SKV od Febi, jednak założyłbym chętnie Meyle czy Lemfordera. Pozostaje kwestia ceny. Uznam optymistycznie, że miałem pecha z bananami i jeżeli te wytrzymają więcej(biorąc pod uwagę, że auto często na łukach aż dupinę wyrzuca -takie uroki belki skrętnej) napiszę i pochwalę. Rouville to pakowacz -loteria, jak ktoś lubi losowania całkiem dobrze się będzie bawił hyhy. Dwa łożyska na tył kupione razem w tym samym sklepie. W jednym Kyo, a w drugim Koyo. Chińskie się dosłownie rozleciało. Rolki popękały i to szybko. Koszty niewielkie, a ubaw po pachy. Rżeliśmy w garażu. Wsadzaliśmy ludziom na wyraźnie życzenie jakieś Kamoki i podobne. 45 tysięcy na takich? Nawet na rolkach byłoby chyba ciężko. Ja wiem, że niektórzy ledwo się toczą swoimi "wypasami" i każdy dołek omijają ku uciesze jadących z przeciwka ale przestańcie ludzie chrzanić jakie to nie trwałe, na setki tysięcy, zawieszenie. Bo wręcz nie wypada, bo inni też znają ludzi i auta. I realia, a nie marzenia z myślenia życzeniowego. Dla mnie jeżeli SKV wytrzyma łącznie (po zmianie bananów) 45 000 za tą kasę... kupię następne. Wytrzyma to nie znaczy, że wymieniam jak rów zaliczę, bo się rozepnie. Niektórzy to nawet pojęcia nie mają co to znaczy niesprawne zawieszenie... Gdyby u nas przeglądy wyglądały jak w Szwecji czy Japonii to by się zaraz skończyły opowieści o "300 000 i zawiecha ok" Heh -niemal cały wolny czas wykorzystałem z dzisiejszego dnia na ten post
    1 punkt
  12. Tu masz małe info co do demontazu . AKU jaki chcesz kupić to twoj wybor (tanszy vs. drozszy) , musisz załozyć o tych samych parametrach . Nic nie kodujesz Zestawienie montażowe akumulatora - Limousine 1 - Akumulator W bagażniku we wnęce na koło zapasowe 2 - Śruba 3 - Nakrętka 4 - Uchwyt bezpieczników A 5 - Osłona bieguna dodatniego 6 - Jarzmo mocujące Osłony kompletu narzędzi 7 - Śruba 8 - Mocowanie Kompletu narzędzi 9 - Osłona Kompletu narzędzi 10 - Nakrętka Osłony kompletu narzędzi 11 - Śruba 12- Osłona ujemnego bieguna 13 - Nakrętka 14 - Przewód masy ze sterownikiem układu kontroli akumulatora 15 - Śruba 16 - Nakrętka 17 - Wąż układu centralnego odprowadzania gazów 18 - Śruba 19 - Jarzmo mocujące Zestawienie montażowe akumulatora - Avant 1 - Subwoofer 2 - Jarzmo mocujące 3 - Akumulator W bagażniku we wnęce na koło zapasowe 4 - Śruba 5 - Nakrętka 6 - Uchwyt bezpieczników A 7 - Osłona bieguna dodatniego 8 - Śruba 9 - Mocowanie 10 - Koło awaryjne 11 - Nakrętka 12 - Jarzmo mocujące 13 - Śruba 14 - Osłona ujemnego bieguna 15 - Nakrętka 16 - Przewód masy ze sterownikiem układu kontroli akumulatora 17- Śruba 18 - Nakrętka 19- Wąż układu centralnego odprowadzania gazów 20 - Śruba Wymontowanie i zamontowanie przewodu masy ze sterownikiem układu kontroli akumulatora Osłona ujemnego bieguna - wersja I: – Pociągnąć osłonę 2 nad ujemnym biegunem nieco w górę -> . – Poluzować nakrętkę o kilka obrotów i zdjąć zacisk 1 przewodu masy akumulatora z bieguna akumulatora. – Odłączyć elektryczne złącze wtykowe 3. – Wykręcić nakrętkę 6 i wyjąć przewód masy 5 ze sterownikiem układu kontroli akumulatora . Osłona ujemnego bieguna - wersja II: – Otworzyć osłonę 2 nad ujemnym biegunem akumulatora. – Poluzować nakrętkę o kilka obrotów i zdjąć zacisk 1 przewodu masy akumulatora z bieguna akumulatora. – Odłączyć elektryczne złącze wtykowe 3. – Wykręcić nakrętkę 6 i wyjąć przewód masy 5 ze sterownikiem układu kontroli akumulatora . Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów: – Podłączyć akumulator – Jeśli jest, zamontować subwoofer .
    1 punkt
  13. Tutaj znalazłem coś na ten temat ale z tego co widzę to niestety języka pol nie ma... http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t71522.0.html;highlight=sds Poczytaj uważnie bo może cos przeoczyłem.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...