Musisz je wyłowić z głębi wnętrza szyberdachu. To jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe rozwiązanie - w prowadnicach są rynienki pod trzpienie blachy a mimo to wsadzili kawałek plastiku na wcisk między nie, jaką to ma funkcje - nie mam pojęcia. Wyskakuje plastik z biegiem czasu i się chłopie wnerwiaj na brzęczącą osłonę..
Z aktualności wyczyściłem zegary bo było trochę kurzu, miałem wymieniać je kompletnie bo zawiesiła mi się wskazówka obrotomierza i myślałem ze po jabłkach, ale po wyciągnięciu i chwili grzebania wróciła do życia
Zakupiłem tez dwa mody, miało nic nie być ale surfowanie po Allegro w bezsenne noce nie pomaga w tym postanowieniu...
Nie wszystkie decyzje w życiu bywają łatwe, ale tłumacze sobie to w ten sposób, że zawsze po burzy kiedyś znów przychodzi słońce ... żegnaj przyjacielu ...
Wiem, że będzie miała dobrze, ale napewno nie tak dobrze jak ze mną
Pojechała do @FroS-t -zboczeńca detailingowego, który po ostatnim czarnym aucie zarzekał się, że już nigdy więcej czarnego auta, a napewno nie UNI !!! Nooo...zarzekał sie i tyle z tego
Hej Andy!
Kope lat!
Ale mamy podobne auta, felgi, hebel. No dobra tyle ;D (Aha, felga nie wymaga dystansu, trzeba szlifierką spiłować 1mm rogu zacisku :D)
Miło się patrzy na Twoje auto.
Kurczaki ciekawe jak to audio gra, muszę posłuchać bo ja też mocno pomodziłem, ale nie B&O...
Jeżeli wycieka Ci olej to na początek sprawdź turbine. Prawdopodobnie skończyła żywot. Nie uruchamiaj już auta bo rozwalisz silnik. Sprawdź wirnik w turbo Nie, jeżeli luz jest duży to turbina do roboty.
Na początek to sprawdź szczelność dolotu. Z masłem pod korkiem to wina raczej jazdy na krótkich odcinkach,po prostu się nie dogrzewa. A jak sprawa z termostatem?
Witam po dłuższej przerwie, motywacja wróciła do dalszego robienia autka
A więc ostatnio zauważyłem olej na posadzce w garażu szybkie ustawienie się do znajomego mechanika i ogarnianie co się stało okazało się, że padły uszczelniacze na wale Mało tego został także znaleziony drugi wyciek tym razem ropy, a dokładnie lało się z nastawnika, także była ustawiona zła dawka paliwa była zaniżona niż powinna być oryginalnie, po wszystkim silnik został umyty bo był cały w oleju.
Co z lepszych wiadomości:
- Zostały zrobione kierunkowskazy świecące jak w usa
- Zderzak na tył jest już w trakcie malowania
- Został zamówiony centralny fmic (140)
- Jestem w trakcie oklejania dekorów w carbon 5d
- W następnym miesiącu wlatują wtryski 216 i jak już wszystko będę miał skompletowane, składamy wszytko i jedziemy na strojenie, jako że biłem się z myślami czy robić samego chipa czy jednak dać mu trochę więcej koksu zdecydowałem się że jednak zakładam turbo co już z rok leży na półce a mowa o gtc1549vz
Parę fotek z jesiennej sesji:
Masz racje, ale gdy auto ma 500-700kM albo i więcej, omawiany egzemplarz ma służyć do normalnego uzytkowania na codzien.
Miałem AJLa 250kM z ta skrzynią, temat idealny na trasy, obroty niskie, spalanie tez. Pojexdzilem moze ze 4 miesiace, ale wqurwialo mnie jezdzenie po miescie no i wrzucilem skrzynie z A6 C5 2.7BiT. Od razu poczułem ze żyję
Fajnie że A4 trafiła w kolejne dobre ręce, oby służyła i cieszyła jak najdłużej. Dopóki jeździła po DG to jakoś żal po sprzedaży dało się ogarnąć ale.... kujawsko-pomorskie???
Wnętrze
Kompleksowe czyszczenie i zabezpieczenie wnętrza środkami od Adam's i Gtechniq która we współpracy z firmą BioCote specjalizuje się w opracowywaniu technologii antybakteryjnych.
Gtechniq I2 Tri-Clean
Gtechniq I1 Smart Fabric
Gtechniq L1 Leather Guard
Adam's Interior Detailer
I tak to wygląda na gotowo