Skocz do zawartości

Ranking

  1. Pieterb

    Pieterb

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      1083


  2. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      2

    • Postów

      5679


  3. ko-lega

    ko-lega

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      47


  4. Jack0

    Jack0

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      90


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/04/22 w Odpowiedzi

  1. Przykro mi bardzo, ale nie jesteśmy w stanie wyprodukować kalendarzy na rok 2022r. Zbyt mało zgłoszeń ze zdjęciami, które nadawałyby się do druku. Dlatego też po konsultacji z grafikiem, nie robiliśmy na siłę czegoś, co wyszłoby kiepsko. Mam nadzieję, że przez najbliższy rok pójdzie lepiej.
    2 punkty
  2. TERMIN ZLOTU: 08-10.04.2022r. Regulamin zlotu Audi A4 Klub Polska: Zlot jest imprezą niekomercyjną o charakterze towarzyskim, mający na celu spotkanie i integracje użytkowników i miłośników Audi A4. 1. Ilekroć w dalszej części niniejszego Regulaminu jest mowa o: Organizatorze - należy rozumieć przez to Audi A4 Klub Polska, w imieniu którego w sprawach organizacyjnych zlotu działają Cuber, Jarko, ThemOn, Hugo Uczestnikach zlotu - należy rozumieć przez to osoby biorące udział w zlocie, które dokonały zapłaty za zlot zgodnie z pkt 8 niniejszego Regulaminu. 2. Zlot odbędzie się w Bukowinie Tatrzańskiej w ośrodku Grand Stasinda w dniach 08-10.04.2022r. 3. Szczegółowy plan zlotu: PIĄTEK 19.00 - POCZĄTEK ZLOTU (Wszyscy przyjeżdżający na zlot proszeni są o zgłoszenie się do organizatorów czekających na Was koło recepcji w godz. 18:00-19:00) 20.00 - Grill i ognisko w szałasie + DJ i zabawa do białego rana MENU: tak bogate, że ciężko wszystko wymienić. Na pewno nikt głodny nie będzie 21.00 - Pokaz sztucznych ogni SOBOTA 9.00-10.30 - Śniadanie 11:00 -15.00 - Czas relaksu 15.30-16.30 – Obiadokolacja MENU: tak bogate, że ciężko wszystko wymienić. Na pewno nikt głodny nie będzie 15:30-19:00 - Sprzedaż gadżetów klubowych 20:00 - Uroczysta kolacja MENU: tak bogate, że ciężko wszystko wymienić. Na pewno nikt głodny nie będzie oraz tradycyjnie prosiak 20.00 - Tradycyjny tort urodzinowy NIEDZIELA 9.00-10.30 - Śniadanie 14.00 - KONIEC ZLOTU 4. Uczestnictwo w zlocie jest dobrowolne i odbywa się na własną odpowiedzialność. 5. Zakwaterowanie na zlocie przewidziane jest w pokojach 2, 3, 4, 5 i 6 osobowych. O przydziałach do pokoi uczestnicy zostaną poinformowani nie później jak 5 dni przed rozpoczęciem zlotu. Informacja ta będzie opublikowana w niniejszym wątku. 6. Organizator nie gwarantuje żadnemu z uczestników zakwaterowania w pokoju 2 osobowym. 7. Odpłatność za zlot wynosi: 500zł - osoba 400zł - dzieci od 3 do 10 roku życia 0zł - dzieci do 3 roku życia, urodzone po 01.03.2019r. UWAGA: Osoby chcące przedłużyć pobyt w ośrodku w Bukowinie, proszone są o kontakt z właścicielem. Tutaj są namiary: STASINDA. Po ustaleniu dodatkowego pobytu, prosimy o informację na PW, abyśmy mogli przypisać Wam ten sam pokój na cały zlot. Opłacamy każdemu wstęp na baseny, sauny oraz jacuzzi. Macie wszystko bez limitów przez cały zlot. 8. Uczestnik zlotu zobowiązuje się wpłacić zadatek w kwocie 100zł za siebie oraz po 100zł za każdą osobę towarzyszącą do dnia 07.02.2022r. na pokrycie początkowych kosztów organizacji zlotu. Brak terminowo uiszczonej opłaty będzie skutkował natychmiastowym usunięciem z listy osób chętnych do pobytu na zlocie. Płatności należy dokonywać na poniższe konto: Numer rachunku: 90 1140 2004 0000 3602 3402 9767 Numer rachunku IBAN: PL90 1140 2004 0000 3602 3402 9767 Numer BIC: BREXPLPWMBK Posiadacz rachunku: Jarosław Matys W tytule: nick klubowy i rodzaj opłaty, np. jarko zadatek lub jarko zlot Uwaga! Lista wpłat aktualizowana jest dwa razy w tygodniu: poniedziałek/wtorek oraz czwartek/piątek. W sprawach rozliczeniowych bardzo proszę kontaktować się z kolegą @jarko 9. Zapłata zadatku przez uczestnika traktowana jest jako oświadczenie woli zgodnie z art. 60 Kodeksu Cywilnego. Skutkuje również wpisaniem uczestnika na listę osób chętnych do pobytu na zlocie. 10. Do dnia 07.03.2022r. roku organizator może odwołać zlot, a uczestnik może zrezygnować z pobytu na zlocie – w tym przypadku zadatek zostanie zwrócony uczestnikowi w pełnej wysokości w terminie 7 dni od daty rezygnacji ze zlotu 11. W przypadku odwołania zlotu z przyczyn niezależnych od organizatora zadatek zostanie zwrócony uczestnikowi w pełnej wysokości. 12. W przypadku odwołania zlotu po dniu 07.03.2022r. z przyczyn leżących po stronie organizatora, zadatek zostanie zwrócony uczestnikowi w podwójnej wysokości. 13. W przypadku rezygnacji uczestnika z pobytu na zlocie po terminie 07.03.2022r. zadatek nie zostanie zwrócony uczestnikowi i przepada na rzecz organizatora. Uczestnik ma prawo wskazać osobę w zastępstwie. Osoba w zastępstwie musi poinformować organizatora o tym, za kogo jedzie. Do rozliczenia zadatku na zlot dochodzi pomiędzy zainteresowanymi osobami bez udziału organizatorów zlotu. 14. Całość opłaty za zlot płatna jest do dnia 7.03.2022r. i po tym terminie nie zostanie zwrócona uczestnikowi w przypadku rezygnacji. Uczestnik może wskazać osobę w zastępstwie. Do rozliczenia zapłaty za zlot, dochodzi pomiędzy zainteresowanymi osobami bez udziału organizatorów zlotu. 15. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany planu zlotu z przyczyn od niego niezależnych. 16. Za akceptację niniejszego regulaminu uważa się wpłatę na konto organizatora kwoty zadatku wymienionego w punkcie 8 niniejszego Regulaminu. 17. Każdy uczestnik zlotu zobowiązany jest do zachowania czystości w ośrodku oraz kultury podczas zlotu. 18. Nie stosowanie się do Regulaminu skutkować może zakazem wyjazdu na kolejne zloty. 19. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyzję podejmować będzie Zarząd Klubu. 20. Każdy uczestnik zlotu jest zobowiązany do noszenia identyfikatora, jaki otrzyma od organizatorów. Do czasu zakończenia zlotu niedopuszczalne są wymiany, jak również używanie nie swojego identyfikatora. OSOBY CHCĄCE ZAPISAĆ SIĘ NA ZLOT, PROSIMY O WPISYWANIE SIĘ W TYM WĄTKU. Przy imionach dzieci proszę dopisywać wiek, jeżeli są niepełnoletnie. Lista uczestników: Cuber Dorota Mateusz (9l) Lena (4,5r) Jarko Agnieszka Amelka (15l) Leon (5l) Liwia (15l) Themon Justyna Pola (2,5r) Natan (8l) Alan (4,5r) Hugo Olek (16l) Magdalenah Igor (17l) Kuba Jarek Tomek Michał Michał Marcelina Bartek Mariusz Marzena Martka Mateusz Piotrek Edyta Viki + 1 Claudi + 1 Tomasz Ewa Krystian Lila Szymeniu Justyna Kosmita Lidziejka Gwerty Enkeli Tomek (2) Kasjan Emilla Rob@k Gosia Michał Nikola Wihu Gosia Marcin K Agata Janek (12) Mikołaj (9) Łukasz F Klaudia G Marcin K Flinston95 Verkaa9696 Maciej J Ola Ż Hubert Jola + Adam (4) + Marysia (9) Sylwia P Wiktor B Mariusz F Iza F Adam87 Dominika M0Z4RT Oliwia Kinga Krzysztof Krzysiek99 + Justyna Sabina Daniel Seba Paula Natalka Michał Sz + 1 + 1 mariusz-jagi Beatka Lucyna Tomek Michu1996 Misiek671 H4mm3R Kasia Hania (1,5m) Łukasz Justyna Franek (7)Antek S1NNER Emilia Janusz Ania Zieluu + Mila Edyta Mateusz Bart + Karolcia + Amelia (10l) michal_g84 Ania Poziek Pat 44 Aga Nadia (9l) Oskar Hornet + 1 Moskal Kolkov Slawek Prymusik Marzena Samuel (16) Noemi (14) wrclaguna Slaweq + Łukasz K4rol81 Iwona Filip (8l) chudineze Wiola Rajmund ebek93 marla Lena (6m) Suli Angelaa black4 Grisza79 Pablo Mania + 1 Łukasz Kinga Lennox Ania Wojtek (12) Ala (10) Zuzia (3) pawloo7 M@rcin + Kasia Ponton_2004 Anita Krystian (14) Kacper (10) Darek Anna Musti Mustisia Gabrysia (1,5) Jola Tomek trybus1819 + Grzanka Papuga Lele Kaju Paulina + Mateusz + Paulina mykenzie Magda Agnieszka Marcin Leon (4) Nina (1) Joanna Paweł Olga (4) Magda Tomek Zuzanna (7) Sokolnh + Ewelina + Bartek (7) + Oliwia (6m) Jola Tomek + 1 + 1 Wypsiu Krysia Seba Emi Mati Domin Monia Dave Ola Kondzio Ania ĆWIKŁA Ania Miron Dorota Dawid (14) Blacha Agnieszka Hania (9) MAJKI EWCIA Mijaga Żaneta Nataniel (6) Fabian (2) Pajda Dorota Laura (6) Nikoś (2) Tomi_81 Zosia A4-Tomek Róża Mario22 Ola Ucho.77 Sylwia Sebola4 Monika Tomaszu Agnieszka Polko_V Ewka Paula (4) Gabryś (2) Adaś Wypyszka Laura (2m)Paula Radzio Tymon (4l) Julek (7m) Grzesiek Asia PIXI Oranżadka S5_WSZ Ola Pklima Monika Ebek95 Paula Joookeer69 koala Reikeb Dorcia S3ns Emilia Bercik95 Pauli Maniek Paulina heniog1 Adam Robert Marcin Kazek 07_yeti krystian3769 tomekhxc Madzia Deniro Elizka89 Huzio00 Marteczka Marysia (4) Hołowczyc20 + Renata + Monika + Konrad lysy24 + Agnieszka + Hania (3) Łukasz880310 + Paulina + Franio (3) xXPiotrekXx19 + Ewelina + Barbara + Norbert (1,5) Patryk + Anita Niestandardowy + Asia + Nadia (13l) Kamil + Sara + Tobiasz (1,5r) (Musti) Piotr + Ania + Lila (3l) Krzysztof + Małgorzata + Oliwier (5l) + Antek (3l) Tomek Klaudia Lena (9m) Janek Milena Hotel - >> Grand Stasinda << Poniżej kilka wybranych zdjęć, a wszystkie zdjęcia znajdziecie w galerii (https://www.grandstasinda.pl/moduly,galeria_foto.html) 25. Mapa dojazdu: GPS N 49o19'21.86" E 20o06'23.29" Mapy Google GOO.GL ★★★★★ · Noclegi ze śniadaniem KAMERY ONLINE - http://www.grandstasinda.pl/strony,kamery.html
    1 punkt
  3. No jest, weź mnie Adam nie podpuszczaj ???
    1 punkt
  4. zobacz w mmi opcja car czy widzisz ciśnienie w oponach, jeśli tam nie masz opcji to nie pokaże
    1 punkt
  5. nie mój błąd, temp powinna być w gr 3 blok 3
    1 punkt
  6. Oleju możesz dolać do górnego stanu, z minimum do maks będzie ok. 300-400 ml. ale czasami nawet i 1l. Jak masz czujniki w kołach i odpowiednie kodowanie licznika + moduł to będziesz miał powiadomienia o niskim ciśnieniu. Od B8 już pokazuje na konkretne koło, w B7 jeszcze chyba była jedna ogólna kontrolka i samemu trzeba było sprawdzić o które kolo chodzi.
    1 punkt
  7. To przewód łączący cewkę z aparatem. I obstawiam że to jest powodem tego co masz, po prostu słaba iskra na świecach i przez to zalewa silnik. Na pamięć nie pamiętam gdzie tam pokazuje temperaturę ale na pewno jest. ps powinno być chyba gr 1 blok 2 a jeśli nie to szukaj tam w blokach to dość łatwo namierzyć.
    1 punkt
  8. Proszę bardzo https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b5-1994-2001-mieszek-zmiany-biegow-skora-11187899240
    1 punkt
  9. nie no robiąc dziennie 3-5km to A6 3.0 TFSI to dobry wybór ale szpan jest
    1 punkt
  10. Uszkodzeń czujnika może być sporo A co za tym idzie to i objawy mogą być różne.
    1 punkt
  11. A czujnik temperatury?? Też kiedyś miałem przygodę z nim w 1.6. Jak było -15 to auto odpalało. A jak było w granicy 0 to mogłem iść na autobus bo samochód nie odpalał.
    1 punkt
  12. a dlaczego nie? swoim jeździłem 4,5 roku i mam zgoła odmienne zdanie. teraz Q7 też jeżdżę i bez problemu parkuję w mieście... wcześniej e klasą dokładnie tak samo
    1 punkt
  13. Widzę, że masz podtlenek-LPG, spróbuj więc odpalić w trybie awaryjnym. U mnie to zadziałało w ten sposób, kluczyk w poz. "0" naciskam przycisk do przełączania (lpg/pb) i trzymam, wówczas można przekręcić stacyjką w celu zapuszczenia silnika (tak działa przy lpg tech).
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. Na razie zostaje moje front to lampy dostały spa . Klosze rozklejone by je wyczyścić od środka i na zewnątrz nowy bezbarwny.
    1 punkt
  16. Cześć, dzisiaj wymieniałem cieknący, a w zasadzie sączący się króciec wody. Część to 06B121132E + o-ring czujnika temperatury, może to być 12409 FEBI. Przydadzą się też nowe opaski zaciskowe, takie zakręcane, w miejsce tych usuniętych (2 małe i 2 większe). Zajęło mi to cały dzień. Jeśli masz dużo narzędzi, chęci to i tak nic z tego. Potrzebujesz jeszcze beczkę przekleństw i filigranowych rączek z magnesami o sile Pudziana. Przygotuj się na spadające śrubki i nurkowanie pod auto w celu ściągnięcia dolnej osłony... Tak prezentuje się nowy, oryginalny króciec. Co myślicie o takiej technologii? Koszt ~80zł. Zaczynamy. Jeśli masz urządzenie do odsysania płynów, to możesz odessać ze zbiornika chłodziwa tyle płynu ile się da. Jeśli nie masz, to nic. Odkręcamy zbiornik, jedna śrubka i dwa mocowania z tyłu, wystarczy podnieść zbiornik od przodu. Przestawiamy go na bok i tak zostawiamy aż do końca pracy. Poniżej zrobiła nam się wnęka prowadząca do filtra oleju. Nad nim znajduje się wpięty wąż (są tam dwa, ale interesuje nas ten lepiej dostępny), w którym płynie nasz różowy płyn. Zaciskamy obejmę i przesuwamy w górę. Ściągamy wąż, CHWILA. Zaraz poleje się dużo płynu, więc lepiej podłożyć np. przeciętą butelkę. Kiedy się zapełni, masz problem, więc przygotuj kolejną, lub tak jak ja, odlewaj do większego pojemnika. Lub po prostu lej do wiadra. Jeśli słabo leci to odkręć kurek od zbiornika. Po wszystkim wetknij wąż na miejsce i zabezpiecz zaciskiem. Ściągamy osłonę silnika i odkręcamy tak jak na zdjęciu. Opaski zaciskowe z prawej tylko luzujemy, te z niebieską strzałką musimy popsuć (usunąć). To będzie nasza pierwsza opaska, którą później wymienimy na nową + trytka. Ściągamy zatrzaski. Ja połamałem dwie, są bardzo delikatne (numer części oryginalnej 4b0973724, zamiennik z troszkę węższymi pinami 1J0973724). Najlepiej wsadzić śrubokręt w otwór i jednocześnie nacisnąć od góry zapadkę. Śrubkę wkręcamy na miejsce, aby nie zgubić. Ściągamy trójnik. Tak, mocno siedzą. Zaczekaj, będzie ciekawiej. Odkręcamy osłonę aluminiową, 4 śrubki. Usuwamy opaski zaciskowe. Na czerwono, tej przy grzybku już nie ma, została niebieska. To będą już kolejne dwie opaski do wymiany na nowe. Robi się luźniej. Została jeszcze osłona alu i ta srebrna rurka przykręcona na 2 śruby imbus. Czas na grzybka. Jest przykręcony na 3 długie śruby imbus, rozmiar chyba 6. Wyciągając go, może nam wypaść, lub zostanie przyklejona do bloku silnika płaska podkładka. Jest duża i w kształcie łączenia naszego grzybka. Teraz trzeba wyciągnąć czujnik. Grzybek odpoczywa na dole. Wysuwamy plastikową zasuwkę w stronę grodzi/podszybia. Dolna część króćca przymocowana jest przy pomocy takiego drucika w kształcie literki "U" po paru kielichach. Mając mały śrubokręt, wciskamy go od dołu tego ledwo widocznego drucika i też przesuwamy w kierunku grodzi. "U" już w drodze. Teraz przechodzimy kilkanaście centymetrów na prawo. Niestety nie da się ściągnąć samego króćca, trzeba go ściągnąć wraz z kawałkiem węża w kształcie litery "L". Usuwamy opaskę (to już czwarta) i teraz zaczyna się przygoda o przetrwanie, no chyba że masz specjalny przyrząd do obejm zaciskowych. Musimy przesunąć tę obejmę w górę, ale tak aby znalazła się na tym wystającym cypelku. W taki sposób. Widać cypelek. Zsuwamy wąż i wyciągamy wraz z króćcem. Śruby na których trzyma się sam króciec. Niemiecka myśl techniczna. Jak widać stary o-ring nie nadaje się do użytku. Nowy smarujemy delikatnie olejem i wkładamy na miejsce. Tutaj widać przykręcony już króciec. Dolne śruby są tak jak być powinny. Górne, hmm tutaj miałem niezłą rozkmine, bo nie wiedziałem w jaki sposób ten zaznaczony element był zamocowany. Jednak tak ładnie siadło. Tutaj niestety nie jest to pokazane. Po montażu zalewamy płyn i odpowietrzamy. I tak minął cały dzień.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...