Skocz do zawartości

Ranking

  1. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      8619


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      34523


  3. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      161


  4. Kowi87

    Kowi87

    Pasjonat


    • Punkty

      163

    • Postów

      26028


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/26/22 w Odpowiedzi

  1. Nacięcie jest po to, aby lepiej odprowadzać pył z klocków i zapewne zmniejszenie wibracji, które w efekcie dają piszczenie.
    1 punkt
  2. Szczerze to niewiem jak kontakt ze sprzedajacym, ponieważ kupiłem je jako 'uzywki' Na FB sprzedawał je chłopak, bo sprzedawał auto na zwykłych. Te były jeszcze na samochodzie dla sprawdzenia czy wszystko ok. Podejrzewam, że chciał poprostu troszkę odzyskać. Wziąłem je za ponad połowę ceny tych co są obecnie wystawiane. Jak się dowiedziałem, to faktycznie kontakt jest krótko mówiąc, straszny Wykonanie? Jak sie dobrze przyjrzysz to widać jakieś tam niedociągniecia typu klej no i te ledy. Najbardziej w tym kierunkowskazie. Bo tam gdzie są pozycyjne i stop jest ok. Teraz nie mam na nich żadnej folii, więc może dlatego. Miałem przez 2 dni ciemną, ale było za ciemno, więc będzie jaśniejsza. Pierwsza fota.. Z ciemną folią (w klapie też świeci, ale nie złapał tego aparat) Druga fota.. Po zerwaniu folii, czyli oryginał Trzecia fota.. Porównanie ciemnej folii którą kupiłem z tym co miałem na aucie ( teoretycznie też miała być ciemna, od innego sprzedawcy. Pewnie poprostu wysłał jasną )
    1 punkt
  3. Witam wszystkich! Po sprzedaży b8, szybko kupiłem wymarzoną benzynę w 6 garach, wybór padł na model a7, końcówka 2011r, pod uwagę brałem tylko wersję z stanów, kanady. Tak trafiła się biała sztuka w odcieniu bianco nevada, uderzona od strony kierowcy, zrobiona na oryginalnych częściach, na wszystko mam rachunki. Auto kupiłem trochę na wariata, bez sprawdzenia i nie zauważyłem paru rzeczy ale wszystko można naprawić. Wyposażenie trochę bieda jak na a7 ale nie miałem jakiś dużych wymagań, szukałem z podgrzewanymi siedzeniami p+t, klima 4 strefy, szyber, oświetlenie ambiente i dekory w piano. Auto na liczniku przy zakupie 214 tys. km, zrobiony rozrząd przy 200 tys. Na tą chwilę w aucie porobione pierdoły jak uzupełnienie głośnika w podszybiu, naprawa brzęczka w klapie, wymiana pasów bezpieczeństwa bo od kierowcy walił błędem, spolszczenie menu, wgranie nowych map i aktualizacja skrzyni przez Hammera oraz serwis olejowy. Co do planów, jest ich dużo ale wszystko zależy od wielkości worka z pieniędzmi, na pewno wpadnie koło (21), jakiś większy hebel i gwint bo strasznie sterczy. Dodatkowo pomyślę nad wydechem, bo strasznie cicho na serii. A tak to tylko dbać i jeździć ? Najpierw zdjęcia z aukcji: Zdjęcia z otomoto: Pozdrawiam!
    0 punktów
  4. te ostatnie 4 bity służą do określenia prawidłowego ciśnienia w kołach. Jeśli ustawisz w kodowaniu na 2.8 a jeździsz na 2.2 to wtedy sterownik może wywalać błąd od czapy. tak samo jak jeździsz na ciśnieniu 2.8 a ustawisz w blokach 2.2, to zanim wykryje ubytek może być już za późno. aha po ustawieniu kodowania z poziomu licznika przeprowadź procedurę zmiany kół.
    0 punktów
  5. Tu brakuje Ci MASY, dajesz ją na PIN 2 Zasilanie po stacyjce możesz też zabrać ze skrzynki bezpieczników (np. z bezpieczników S5 czy S7, dochodzi do nich przewód 4,0mm2 i do niego możesz się wpiąć z modułem haka. Ten PIN obsadzasz tylko jeśli potrzebujesz zasilanie z aku w przyczepce (np. campingowej itp.) Z PINu 3 prowadzisz tylko przewód do sterownika przyczepy na pin 12 kostki 14pinowej bo masz instalację w wersji HIGH.
    0 punktów
  6. EDIT. Nie było pytania - to wchodzi zamiast koła. Sorky za zamieszanie.
    0 punktów
  7. Blachy nie będzie bo ona jest tylko jako łapa podłokietnika, jak nie dostałeś wraz z podłokietnikiem blachy to sprzedający zrobił Cię w wała.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...