Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamol_b7

    kamol_b7

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      30


  2. innotic

    innotic

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      38


  3. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1396

    • Postów

      22896


  4. bombelm7

    bombelm7

    Pasjonat


    • Punkty

      10

    • Postów

      131


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/12/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jest szybka. Elegancko. Można działać dalej. ?
    0 punktów
  2. dokładka zderzaka 8K0 807 521 L poszycie zderzaka 8K5 807 067 C tłumiki końcowe 8K0 253 609 CF (strona prawa)
    0 punktów
  3. Cześć i czołem, kluski z rosołem Może nie taki świeży na forum bo trochę już tu siedzę, ale poprzednie konta zapomniane, brak czasu na komputer i inne sprawy Tak to jest, jak się grzebie w furach w piasku, wodzie i deszczu... Ale to każdy z was wie jak to jest. Ja mam na imię Kamil, a to mój niebieski smerf potocznie zwanym A4 B7 DTM. Skromne 2.0T pod maską, napęd Quattro i 6 biegowy manual, delikatnie podkręcony bo zaledwie 306km oraz 411nm. Wszystkich pozdrawiam oraz życzę spotkania na drodze i wspólnego papieroska
    0 punktów
  4. Tak jak @Muskel1 - nie jest to ciężka robota dla lakiernika
    0 punktów
  5. Czujniki, które są w B7 lakieruje się na całej powierzchni bardzo cieńką warstwą.
    0 punktów
  6. Dzisiaj i ja rzeźbiłem. Nie mam zdjęć, ale postaram się wszystko wytłumaczyć możliwie najlepiej. Ja zabrałem się za wersję z tempomatem i obsługą fisa. Różnica taka, że jest dodatkowy kabelek pomiędzy dwoma ze zdjęć manetki z A3. Chciałem po prostu przylutować kable od A4, ale przez zawijas który trzeba zrobić na białym plastiku są za krótkie. Najlepiej przeciąć w połowie i polutować w ramieniu manetki. Co do tempomatu to sytuacja jest analogiczna jak przy manetce wycieraczek - trzeba przełożyć plastik na ramieniu z A4 do A3. Różni się sposób w jaki manetka wchodzi w obudowę (dwa bolce - z góry i z dołu) oraz też ten bolec, jest lekko przesunięty względem tego z A4. Warto dodać, że plastik do przełożenia w tempomacie jest delikatniejszy oraz ma jedną ściankę cieńszą - warto właśnie tam go przeciąć. Przewody idą tą samą drogą w A4 i A4, więc nie trzeba nic przedłużać, ale trzeba lutować z powodu kostki. Połączenie elektryczne manetki wycieraczek (3 przewody) i tempomatu (2 przewody) jest dla mnie zagadką, na razie połączyłem to na skręcane kostki, aby metodą prób i błędów dojść co z czym powinno być połączone.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...