Skocz do zawartości

Ranking

  1. Wandej

    Wandej

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      4009


  2. george

    george

    Pasjonat


    • Punkty

      216

    • Postów

      783


  3. Kirpo

    Kirpo

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      41


  4. WojtekRS5

    WojtekRS5

    Klubowicze


    • Punkty

      224

    • Postów

      22


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/27/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Z 1.8T tylko AVJ ma heble 288/245mm. Reszta 312/255
    1 punkt
  2. Cześć! Jestem Kamil, na forum znajduje się od kilku dobrych lat, głównie obserwując tematy oraz szukając pomocy wśród bardziej doświadczonych użytkowników. Z Audi jestem związany od początku mojej przygody z autami. Na forum zawitałem z A4 B5, które bardzo ciepło wspominam. Foto Czas ucieka, trzeba się rozwijać. Wymagań co do nowego auta nie miałem dużych, ale ilość takich aut na polskim rynku była skromna. I tak fakt faktem po niedługim poszukiwaniu, trafiła się ona W skrócie: 2.0 TDI BPW Pełen S-line Sedan Xenon LZ9Y Auto od 1 właściciela w Polsce zadbane wizualnie, ale jak później się okazało, nie do końca ogarnięte mechanicznie. Pierwsze 3 miesiące mało co się działo z autem. Lało się ropę i odpychało do przodu. W międzyczasie @Prezes_ATNT sprzedawał swoje koło po sezonie. Była przymiarka, ale niestety nie udało się zakupić (żałuje do dzisiaj ) Pierwszym modem, który zrealizowałem były sprężyny obniżające firmy Waitec, a siadło to tak: Kolejny mały mod to przyciemnione lampy tył. Małe porównanie jak było, a co wyszło: Sezon się zbliżał, a jeździć na 17" trochę słabo. Udało się dostać nie w idealnym stanie, ale w dobrej kasie 19" oryginalne felgi Audi Speedline 8.5j et48. Do tego nowa opona Falken 225/35 Niestety, ale po przyjemnych rzeczach przyszło to co prawdopodobnie, czeka każda A4 z tym silnikiem Wyrobione gniazda PD Wyrobiony wałek rozrządu Auto pojechało do mechanika, przy okazji został wymieniony napęd pompy olejowej 100mm Ciężki okres to był, niemiło go wspominam. Poszło kupę $$ oraz czasu. Po 2 miesiącach i różnych problemach związanych z naprawą A4, wróciła do żywych i ruszyłem dalej z modami I znowu dzięki @Prezes_ATNT wleciała kierownica MF z B8 Kolejne miesiące mijały bez modów. A4 jeździła znowu i cieszyła Doposażone wewnątrz oznaczało wyjście znowu na zewnątrz. Udało się dostać praktycznie na wymianę za grill s-line ori dostać grill RS + Z czasem znalazłem blendę pod tablicę i oto rezultat A4 nawet po zastosowaniu sprężyn stała dość wysoko (moim zdaniem). W takim przypadku zacząłem szukać dokładek. Wleciały boczne z popularnego portalu aukcyjnego. Oraz dokładka przedniego zderzaka klasycznie cupra w lakier. W październiku z racji urodzin doszły kolejne zmiany miedzy innymi: Przyciemnione szyby Zmieniarka cyfrowa Yatoor Dochodzimy do końca sezonu 2k21 Na autko zostały założone koła zimowe i przez zimę nic się nie działo Przyszła zima i niestety zabrakło regulacji wysokości. Skutkiem tego było zbieraniem śniegu podczas jazdy, zakończone zerwaniem osłon. To wszystko w 1 dzień świąt. Było co wyciągać. Sezon 2k22 zacząłem od tego, co najbardziej kuło w oczy: Felgi Nowego koła szukałem bardzo długo, niestety nic mi nie przypasowało. Zrodził się wtedy pomysł, aby zrobić coś indywidualnego. Padł wybór koloru do koła Na aucie prezentuje się to tak: Myślę, że wygląda dość ciekawie. Kolor w zależności jak pada światło zmienia się. Raz jest czekolada, raz tofi, a w cieniu potrafią wyglądać na czarne. W kwietniu 2022 czyli równo rok po wielkiej naprawie, A4 znowu zaczęła rzucać fochy. Po raz kolejny: problem z odpalaniem.... Winowajcą była pompa paliwa w zbiorniku, a dokładniej syf, jaki w niej się znajdował. Wpadła cała, nowa pompa + czyszczenie zbiornika z brudu. Z racji tego, że już wydech stary wyleciał, a udało się dostać z 2.0TFSI w dobrej kasie, to długo się nie zastanawiałem i tak: Po zmianie wydechu mogłem dołożyć dokładkę custom Leżała przez prawie rok + oczywiście końcówki 100mm Po odbiorze udało się odwiedzić zlot razem z @Gandzior_B5 oraz @Prezes_ATNT Auto dostało charakteru z tyłu, ale coś zaczęło nie pasować do tej układanki. Pewnej niedzieli przyszedł plan... Jak pewnie zauważyli znawcy tematu Udało się kupić zderzak DTM (rarytas) Zderzak bardzo rzadki, a co najlepsze w kolorze auta Małe porównanie S-line vs DTM 2h roboty i na aucie Na tą chwilę to tyle. Plany na dalsze mody są, wątek będzie aktualizowany na bieżąco Na chwilę obecną nie chce ich zdradzać. Coming Soon!!
    0 punktów
  3. 0 punktów
  4. Co do zakupu to zdecydowanie całość. RTS to średnia półka cenowa.
    0 punktów
  5. Są lakierowane , brązowe/złote wychodziły tylko w et22 z Rs5
    0 punktów
  6. Witam. Jestem posiadaczem a4 b9 od kilku lat i trafiam tu po wiedzę i wskazówki. pozdro audi pasjonaci
    0 punktów
  7. Mam to samo i to samo ma mój znajomy. Ja mam z lewą tylną szybą, drugie auto ma z prawą tylną. Próby przyuczania itp nic nie dają. Stało się to z dnia na dzień. Szyba tak jakby za bardzo 'pręży' przy zamknięciu, jakby te pozycje krańcowe były przejeżdżane albo w ogóle się nie zapisywały. Nic do tej pory ani mi ani jemu nie pomogło. Zamykam stopniowo tak żeby była zamknięta ale nie 'prężyła', nie mogę używać 'auto'. Pozycje krańcowe przyuczają się same po jakimś czasie, nie trzeba nawet tej procedury robić. To jakby nie tutaj problem. Jak ktoś zna przyczynę to będzie to pomocne też dla mnie.
    0 punktów
  8. No i dobra bo cisza u mnie….. coś się dzieje….. wpadły takie graty ?? kiera sline listwy sline
    0 punktów
  9. 0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...