Skocz do zawartości

Ranking

  1. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      10230


  2. liquid8p

    liquid8p

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      98


  3. wrclaguna

    wrclaguna

    Moderator


    • Punkty

      1

    • Postów

      18697


  4. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      5973


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/21/23 w Odpowiedzi

  1. Zeby coś zrobić to najpierw musi byc sprawne w logach, a narazie to jest dramatycznie zle w tych logach. Wgrać serie, sprawdzić co z ta przepływka i katalizatorem, bo znajać zycie mechanik nic nie sprawdził.
    1 punkt
  2. Seria to nie jest. Turbo nie osiąga zadanego doładowania, przeplywka zaniża i stuki na niebezpiecznym poziomie.
    1 punkt
  3. gratuluje autka, bardzo fajne... pierwszy mod jaki powinieneś wykonać to ściągniecie plastików i szmatek w nadkolach i skontrolowanie oraz ewentualne doprowadzenie do porządku wnęk nadkoli... nie, dla czego... ja stare auta bardzo doceniam bo takich aut już nigdy nie będzie... a4 b6/b7 już trochę odstaje jakościowo od ostatniego prawdziwego audi jakim jest a4 b5 jednak mimo tego na tych modelach a4 b6/b7 definitywnie zakończyła się pewna epoka motoryzacji.... dbajmy o te auta...
    1 punkt
  4. Wywal ten emblemat s-line z grilla i te naklejki s z dekielków. Czekam na więcej zdjęć auta.
    1 punkt
  5. KODY USTEREK VAG : VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
    1 punkt
  6. KODY USTEREK VAG : https://www.dropbox.com/s/ptsz07wsmtx3taz/Kody%20usterek.pdf VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics OBD-II Check Engine Light Trouble Codes
    1 punkt
  7. Aktualizacja tematu bo wziął i umarł. B7 zostaje ze mną do końca swych dni, w związku z tym przez ostatni rok w miarę możliwości po trochu odchwaszczałem mechanicznie dziada. Były jakieś tam rozrządy, serwis napędów, wymiana oleju w skrzyni, nowy osprzęt z każdej strony silnika, itp. itd. Mechanicznie doprowadzony do ładu to była chęć powkładać jakieś pierdoły. Strzelił przebieg, przy którym w Polsce samochód nie jest już sprzedawalny. Przy tegorocznym serwisie olejowym wróciłem do lepkości 5W40, tym razem coś mało popularnego na Polskim rynku, za to z wyjątkowo dobrymi ocenami pod kątem jakości. Do tego magnetyczny korek spustowy oleju Fmic Performance. Oraz sucha wkładka filtra powietrza hiflow AEM. Wyebauem downpipe, stary już jestem i drażnił mnie smród z wydechu. Trafił się przypadkiem i w dobrym hajsie sportowy katalizator Milltek 200cpsi. Downpipe jest wystawiony na sprzedaż w odpowiednim dziale. Produkcja BM-Performance i sprzedawany niegdyś na forum przez kolegę bartez80. nieaktualne Z ciekawości, czy odczuję jakąkolwiek różnicę, zamontowałem rozpórkę kielichów od Bensona. Wymaga relokacji zbiorniczka wyrównawczego, dorobione blaszki w miejsce ori mocowań oraz dystans przy przedniej śrubie. Wyebauem też PCV delete kit. Widać na powyższym zdjęciu odmę. Dzięki temu wynalazkowi może i owszem, nie brudzimy bezpośrednio kanałów dolotowych oparami olejowymi z odmy ale za to walimy olej z pokrywy klawiatury prosto na dolot turbiny. Powoduje to powolną degradację membrany gruszki, może ulec uszkodzeniu - temat poruszany na forach i grupach przez Geremiego. Nie wspominając ofc, że ten olej pchany jest dalej do dolotu i intercoolerów. Wolę jednak co kilkadziesiąt kkm wyczyścić kolektor i kanały dolotowe z ewentualnych oparów z odmy, a mieć spokój z wymywaniem wszystkich rur i icków z oleju. Zamontowana najnowsza rewizja odmy dla EA113 z końcówką R. I na koniec truskawka na torcie, mod z kategorii grubasów. Korek-lejek zbiornika płynu spryskiwaczy Simply Clever ze Skody. Dalsze plany? Cieszyć się z jazdy i nie zapuścić samochodu tak, jak przez ostatnie trzy lata (jebanyj C-19).
    0 punktów
  8. Poszedłem sobie dzisiaj poodkurzać i taka sytuacja wynikła ... Wpadł karbonik z RS a , Wypolerowane przed założeniem - Jaram się mega efektem
    0 punktów
  9. Siema Jakiś czas temu auto wróciło od lakiernika bo przedni zderzak postanowiłem pomalować z uwagi na dużą ilość odprysków, chwile poczekałem i czas był na pełna korektę lakieru. Przy aucie spędzony bity tydzień, ale udało się ogarnąć wszystko i wrzucić powłoki na całe auto: Gyeon Syncro Evo na lakier CarpPro Dłux na tworzywa Gyeon View na szyby Trochę fotek: Trochę zaprawek Powłoki I tak to wygląda na gotowo Pozdr
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...