Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22824


  2. greg2505

    greg2505

    Pasjonat


    • Punkty

      145

    • Postów

      3722


  3. piti82

    piti82

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      458


  4. sahipp

    sahipp

    Pasjonat


    • Punkty

      17

    • Postów

      707


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/18/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Producent nie gra wielkiej roli. Najważniejszy jest typ akumulatora i tam masz prawidłową wartość.
    1 punkt
  2. Czytałem tematy bardzo ładnie opisane ale brak zdjęć już. Ja to robiłem właśnie. U mnie było RNS-D. Po podłączeniu RNS-E nie działało podświetlenie, nie wyłączało się po kluczyku i wyłączało się po 30 minutach. Działały wszystkie głośniki razem z subwooferem i łączył się z VCDS. Napisze jak ja zrobiłem, może ktoś poprawi jak powinno być lepiej. Myślałem, że piny 19 i 20 w niebieskiej kostce przy liczniku będą wolne, u mnie były zajęte- nie wiem czy to normalne. Może ktoś wyjaśni. Musisz przeciągnąć kabelki od radia do niebieskiej kostki w liczniku. Bierzesz sobie dwa cienkie kabelki długości około 30-50cm. I robisz z nich taki warkoczyk, żeby nie było zakłóceń. przy niebieskiej kostce przy liczniku odsłaniasz trochę izolację, usuwasz osłonki na kabelkach i wlutowujesz kabelki odpowiednio nr 19 pomarańczowo- brązowy (19 - Infotainment CAN Low) łączysz z pintem nr 10 (CAN-L) w Radiu RNS-E kostka D. Ja przylutowałem do kabla w przejściówce. Nie umiałem odblokować kostki aby wyjąć PIN oraz 20 pomarańczowo fioletowy (20 - Infotainment CAN High) łączysz z pinem nr 9 (CAN-H) Radiu RNS-E kostka D. po złożeniu podłączeniu radia i wpisaniu kodu podswietlenie zadziałało. Działa po kluczyku, na FIS się wyświetla. Muszę jeszcze sprawdzić kodowanie. Zaraz wrzucę zdjęcia. mój pierwszy taki poradnik ale chyba w miarę czytelny
    0 punktów
  3. tzn wiesz gdyby to było na zasadzie wymieniam i spokój to spoko... ?jednak problem może powrócić i tu jest problem... a boczki z racji wieku będą w coraz w gorszym stanie do kupienia, pomijam znalezienie odpowiedniego do posiadanej tapicerki... ja fartem dorwałem, na necie był tylko jeden... Facet miał cały komplet bagażnika, który chciał sprzedać jako całość. Ja dosłownie wyżebrałem sam boczek... Kupiłem z uwagi na to że chwilowo kuleje z wolnym czasem, jednak nadal coś myślę nad stworzeniem alternatywnych zaczepów, lub dodatkowym jakimś wzmocnieniem puki co istniejących sprawnych zaczepów... coś na zasadzie jak w b5... Mam parę pomysłów ale nie mam kiedy aby chociaż porobić przymiarki... Na razie boczek wymieniony, do tego zestaw naprawczy ale nie jestem przekonany czy to rozwiązanie jest na zawsze... Jednocześnie jestem ciekaw koncepcji kolegi @Langista...
    0 punktów
  4. Lato felga 8j x 18 et43 Dębica presto uhp2 225/40/18 zima felga audi a5 7,5j x 17 et28 Dębica frigo hp2 225/45/17
    0 punktów
  5. FLAT FIVE 4B0601025M 18" 225/40 Yokohama Advan Fleva + Nokian Powerproof zima OEM A4 B5 16" 205/55 Nokian WR D4
    0 punktów
  6. Witam po dłuższej przerwie, Udało się odebrać autko od lakiernika w zeszłym miesiącu, niestety nie było czasu na jakieś sesje zdjęciowe, wrzucę po prostu to co mam ... Ogólnie jestem zadowolony z prac blacharsko / lakierniczych , generalnie auto całe wymalowane, wycinane były szyby (czołowa oraz 2 boczne tylne te od bagażnika), nowe uszczelki szyb. Auto teraz na przyszły sezon pojedzie na pełną polerkę ( widać hologramy na lakierze) oraz na zabezpieczenie bezbarwną folia PPF. W między czasie udało się dorwać fajny fancik - Gwint KW V2 w inoxie - w bardzo dobrym stanie. Gwint został od razu wysłany do firmy Mxprofi Suspension z Mirska gdzie przeszedł pełen przegląd, wymianę uszczelnień oraz zalanie nowego oleju + dobicie gazem i regulację twardość na 1/3 wartości. Dzisiaj auto będzie już stało na nowym gwincie, wczoraj zostało odstawione na montaż. Generalnie powoli do przodu - ale plany są grube i trzeba trochę czasu na ich realizację. Szukam powoli jakiegoś dawcy na SWAPa silnika oraz zespołu napędowego (skrzynia, dyfer, półośki) ... Jak sami się domyślacie, nie jest łatwo - ale damy rade ! Pozdrawiam i do usłyszenia nie długo ?
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...