Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamelus_

    kamelus_

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      116


  2. Banan

    Banan

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      3103


  3. duzy616

    duzy616

    Pasjonat


    • Punkty

      9

    • Postów

      320


  4. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      405

    • Postów

      5675


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/24/24 w Odpowiedzi

  1. Jak jest wykropkowany vin to trzeba uznać ze jest immo2 i go zgrasz ( oprócz tego wyjątku z AJL ) , liczniki immo3 w 99.99% są wsteczne kompatybilne z immo2/immo1
    1 punkt
  2. W moim przypadku problem był w przycisku, po jego wymianie, zgodnie z krokami powyżej wszystko zadziałało. Sprzedawca przysłał mi lustrzany przycisk od anglika, bez problemu udało mi się przełożyć górny klawisz z wadliwego przycisku. Całkowity koszt naprawy 45zł. @Muskel1 bardzo dziękuje za pomoc!
    0 punktów
  3. Czy ASO czy porządny ale podkreślam porządny, wyspecjalizowany w VAG serwis (nie Kaziki i Waldeczki z komputerem!!!) wypadną podobnie. Mowa o diagnostyce komputerowej, sprawdzeniu wtrysków (na kompie tak pobieżnie ale zawsze coś), zapełnieniu DPF, sterowniki Airbag itd. W ASO dodatkowo wydrukują historię. SKP - zdecydowanie za mało. Dowiesz się, jak z zawieszeniem i wyciekami, w zasadzie to tyle. O tym co siedzi pod maską na SKP się nie dowiesz. W ASO i jakimś dobrym VAGu ogarną też podobnie elementy z SKP.
    0 punktów
  4. 0 punktów
  5. Z usług ASO Poznań korzystałem w 2017 r. podczas zakupu A4B8 allroad. Wiadomo sprawdzenie X punktów, zawieszenia, grubości lakieru, historii serwisowej. Nie pamiętam czy była jazda próbna ale raczej tak. Serwis nie wykrył znanej usterki ,,lewej półosi'' a luz był bardzo duży. Po oględzinach, nie było rozmowy w cztery oczy, powiedzieli dwa zdania o aucie przy sprzedającym. Nic nie doradzili czy warto kupić czy warte swoich pieniędzy. Ogólnie nie polecam. Jedyny plus to papierek, który może się przydać przy późniejszej sprzedaży.
    0 punktów
  6. Nie napisales jaki rok, ale domyslam sie ze cena kolo 100 tys zl... i zastanawiasz sie nad 1 tys zl czyli 1% wartosci na sprawdzenie? Oczywiscie ze warto! Inna sytuacja jezeli jest to I wlasciciel, ktory kupil auto wlasnie w PL Salonie, ma pelna historie, serwisowany caly czas w ASO, ksiazka serwisowa. Wtedy mozna ogolnie sprawdzic auto, SKP + czujnik lakieru + wywiad z wlascicielem.
    0 punktów
  7. Masz rację bez sensu , poszukaj mlodszych aut , niekoniecznie Audi , maks 10 letnie , za rogiem już 2025 . 2015 to jest już 10 letnie auto. Ludzie obudźcie się.
    0 punktów
  8. Na pewno sprawdza grubość powłoki lakierniczej , historię w ASO , stan płynów , czy są wycieki , ogumienie , stan zawieszenia , podłączą pod komputer , zczytaja ewentualne błędy, ogolnie wszystko to co w każdym innym ogarniętym warsztacie. A cena wysoka bo to ASO , ale cudów tam nie wymyślą.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...