Skocz do zawartości

Ranking

  1. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      282

    • Postów

      2177


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1396

    • Postów

      22857


  3. tymon373

    tymon373

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      46


  4. mmarkiew

    mmarkiew

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      0

    • Postów

      3


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/08/25 w Odpowiedzi

  1. Cześć chciałem tutaj w oddzielnym temacie streścić wymianę oleju w skrzyni DL382. Wszystkie wyżej wymienione skrzynie mają dokładnie taką samą procedurę wymiany i takie same części potrzebne do jej wykonania. A więc do wymiany będziecie potrzebować: W części hydraulicznej: 4x G055529A2 - olej ATF 4l (do wymiany potrzebne 3.5l) 2x 0CK321439A - korek spustowy i wlewowy (są takie same) 1x 0CK325107F - rurka do chłodniczki 1x 0CK321371A - uszczelka miski olejowej 1x 0CK325149D - filtr 1x 0CK325421A - filtr 1x 0CK325121D - filtr 2x 0CK927523- uszczelka sterownika (ta przy kostce, założona jest jedna aczkolwiek lepiej wymienić na dwie żeby wyeliminować ewentualny przeciek który dosyć często się w tym miejscu pojawia) 1x 0CK325443 - uszczelka mechatroniki 1x 0CK325446 - uszczelka mechatroniki 1x 0CK325445 - uszczelka mechatroniki 1x 0CK325444 - uszczelka mechatroniki 1x N91084501 - uszczelka pokrywy filtra 1x WHT005499A - uszczelka pokrywy filtra w części mechanicznej (sprzęgłowej): 4x G055549A2 - olej MTF 4l (do wymiany potrzebne 3.8l) 1x WHT005623A - korek Instrukcję wymiany krok po kroku wrzucę w najbliższym czasie
    0 punktów
  2. Ja w adaptacjach uruchomiłem sobie automatyczne zaciąganie ręcznego przy gaszeniu silnika. Postępuję następująco: po zatrzymaniu pojazdu trzymam cały czas wciśnięty pedał hamulca, dźwignię biegów przełączam w tryb P, następnie dopiero gaszę silnik a ręczny zaciąga się wtedy automatycznie. Po zaciągnięciu ręcznego zdejmuję nogę z hamulca.
    0 punktów
  3. Ta opcja to tylko na równym. Jak tak zrobisz parkując na wzniesieniu, to całe obciążenie pójdzie na skrzynia biegów.
    0 punktów
  4. zatrzymać/P - potem reczny - choc zapewne jak otworzysz drzwi to i tak reczny Ci sie sam zaciagnie.
    0 punktów
  5. Szukajka się koledze zepsuła? https://a4-klub.pl/topic/6986-montaż-i-kodowanie-nawigacji-rns-e-w-audi-a4-b6b7-od-a-do-z/
    0 punktów
  6. Tak jak napisałem w temacie zmiany kodowań po przekładce tarcz hamulcowych. W sterowniku ABS występują tzw. mirror bytes, czyli bajty, które są odbiciem lustrzanym i przy kodowaniu TPMS właśnie bajty odpowiedzialne za TPMS, czyli 14 i 26 do nich należą. Mirror bytes muszą być zmienione jednocześnie przed zatwierdzeniem kodowania.
    0 punktów
  7. Moje akurat obydwa są, nie pomyślałbym, że byli nawet tu gdzie C6 stoi. Robili jakąś aktualizację bo dużo wcześniej gdzie stoi B7 był mój poprzedni Golf IV. @kosik25 jak zaśmiecamy Ci temat to pisz do moderatora, niech usunie te posty.
    0 punktów
  8. No tu wygląda u Ciebie, że bardziej słychać i tak właśnie jakby coś obrotowego - niesie się, gorzej jak od pasażera bo to inaczej niż u mnie akurat, Ten twój dźwięk to tak jakby taka lokomtywa co tak po obrotach parę wyrzuca, ale tu jakby karteczke przyczepić do czegoś obrotowego i by tak po obrocie uderzała w coś - też tak to słyszałem z rok temu u siebie, ale dużo delikatniej, Wgl. jak to czytam i myślę to szukałem też w internecie co robić i chciałem sprawdzać też 'rocker arm' czyli bodajże dźwignie popychaczy na wtryskach -> tu jeden gość z tego filmu angielskiego tak napiasł, że u niego to to hałasowało https://www.youtube.com/watch?v=zPshxx-zxcQ&lc=UgzUN5jxBrpyAO0h6ix4AaABAg ale u mnie tego już nie obczajałem Ja miałem na postoju takie szuranie - https://youtu.be/l2pgcqWGXKg - ale to konkretne ustawienie potem w jeździe niekoniecznie tak hałasowało, inne tak, no i pod obciążeniem bardziej. Jak kręciłem kierownicą to niektóre położenia obrotu kierownicy powodowały hałas - https://youtu.be/UF1he8-Q9cc Finalnie byłem w poniedziałek (2024-10-21) w ASO (Krotoski Radzymińska) i znaleźli w końcu, że to jakaś uszczelka - jakieś TPI (oznaczenia w ich systemach) na to też znaleźli że mieli i zamówili część, Dziś (2024-10-25) wymienili ostatecznie wałek pośredni kolumny kierowniczej - on ma tam uszczelkę i nieszczelność była przez wyrobioną chyba no i hałas z silnika leciał zapewne. Generalnie jak się baaaardzo wsłuchać to minimalne tamte szmery słychać ale to już jest u mnie na dziś ok bo przyśpiesza i nie ma szurania. U mnie jednak to było od strony lewej słychać, aczkolwiek warto też sprawdzić - dostęp do tego jest dobry podobno bo nawet nie rozbierali u mnie żeby stwierdzić że to tamto do wymiany, a sama wymiana mniej niż godzinę.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...