Witam wszystkich, po powrocie z Bukowiny oraz jako, że posiadam konto na forum od dłuższego czasu, postanowiłem założyć swój pierwszy wątek dotyczący Audi. Marką zaraził mnie znajomy, który swojego czasu posiadał b6 1.8t avant. W tym samym czasie córka już była w drodze, więc szukałem czegoś rodzinnego z nutką sportowego zacięcia
Po około pół roku szukania trafiła się na olx b7 1.8t avant quattro w kolorze czerwonym. Szybki telefon, rezerwacja i auto przyjechało do mnie pod dom z Szwecji, ponieważ były właściciel był z moich stron, mieszka i żyje w Szwecji ale akurat przyjechał na urlop i chciał sprzedać auto. Oględziny, weryfikacja i pod koniec dnia zostałem szczęśliwym posiadaczem Audi
Biedna wersja ale stan techniczny był idealny. Nie można mieć wszystkiego ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc na spokojnie robię auto „pod siebie” ?
Audi w moim posiadaniu od ponad 6 lat, parę rzeczy zmieniłem, poprawiłem i na chwilę obecną spełnia moje oczekiwania dotyczące auta … ale lista modyfikacji jeszcze spora przed mną ?
Postaram się na bieżąco aktualizować temat auta ?
Poniżej lista wyposażenia i modyfikacji jakie poczyniłem:
- silnik 1.8T oznaczenie BFB - 163 km/ obecnie około 230 km (mierzone po logach)
- quattro
- avant kolor nadwozia LY3J - Brillant Red
- ori sline zewnętrzny
- dokładka cupra
- 2007 rok produkcji
- instalacja LPG Stag Q-NEXT Plus/ reduktor Magic III Power/ wtryskiwacze lpg-tech yeti +
- turbo hybryda k03
- wtryskiwacze benzynowe 420cc
- wyrzucona cała ekologia eżektory, pompy sai, n-ki, evap i cały zbędny makaron
- centralny intercooler 550x230x63
- dolot 63 mm, tip z kwasówki
- downpipe 2,75 -> 2,5 długi kwasówka
- maglownica servotronic z chłodniczka wspomagania 4 -rzędowa.
- wydech 2,5 -> 2 x tłumik środkowy przelotowy RM Motors -> 2,25 -> 2 x tłumik końcowy przelotowy RM Motors -> końcówki buzzer 100 mm.
- hamulce przód Brembo z18 tarcza 350 mm z mercedesa w176 amg
- hamulce tył 321 mm jarzmo rs6 c5
- zawieszenie 1be zmienione na gwint DTS Line
- przód zawieszenia cały w poliuretanach łącznie z ławą silnika o różnych twardościach.
- przedni odbij silnika, skrzynia biegów i dyfer poliuretan.
- tylny stabilizator gumy poliuretan.
-podłoga zakonserwowana Cobrą
- dach, klapa bagażnika i część bagażnika wyklejone matami bitumicznymi
- podsufitka czarna alcantara z elementami czarnymi sline
- kierownica trójramienna sline zmienioną na okrągła z ściętym dołem skóra/alcantara z żółtą nicią.
- rnse z kamerą cofania.
- mieszek od drążka skrzyni biegów i ręczny w alcantarze z żółtą nicią
- pasy bezpieczeństwa żółte
- elektryczne składane lusterka z pilota oraz prawe opuszczane na wstecznym.
- wsteczne lusterko z kompasem i fotochromatyczne łącznie z bocznymi zewnętrznymi.
- usunięta tylna wycieraczka
- lotka na klapie bagażnika z golfa 7r
- lampy przednie bixenon przerobione na biled 3,0” z czarnym środkiem.
- przednie szyby w prądzie, tył korbotronik przerobiony na 4 w prądzie.
- felgi wheelworld wh37 czarne 8,5 x 19 et 40 + dystans 10 mm + opona 225/35/19
- listwy chrom wokół szyb w czarny połysk - folia.
- grzane fotele przednie sline
- tempomat
Pewnie o czymś zapomniałem ale to też nie koniec tego Audi …
Stay tuned ??