Skocz do zawartości

george

Pasjonat
  • Postów

    775
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

216

1 obserwujący

O george

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

9593 wyświetleń profilu
  1. Dwa lata temu chciałem wstawić właśnie od Seata, teoretycznie była, ale w praktyce nie było już na stanie. I to temat ogarniany przez magika w temacie części @_małyTM_. Też tak zrobiłem... skończyło się na regeneracji tej od Exeo. Regenerację robiłem tutaj Regeneracja Przekładni Kierowniczych Firma Usługowa Mariusz... WWW.FACEBOOK.COM Regeneracja Przekładni Kierowniczych Firma Usługowa Mariusz Białkowski, Radzyń Chełmiński gmina. 135 likes. Machine Shop Jak na razie od dwóch lat zero problemów. Wcześniejsza regeneracja tj. oryginalnej wystarczyła na rok.
  2. Ciekawy egzemplarz. Będę śledził temat.
  3. Sprawdź przewody od pompy. Co do hałasu pod kolektorem to zaworek zwrotny. Warto wymienić go ze zwrotnym u góry (odma), separator i śrubę odpowietrzającą.
  4. Czy sterownik zgłasza błędy?
  5. george

    B7 Crew

    Filtron OP 526/6.
  6. Pozazdrościłeś nowym Actrosom?
  7. george

    C7 Resident

    Zapytaj w Custom Hoffman, jeżeli nie mają na półce to na pewno wyspawają.
  8. george

    B7 Crew

    Oryginał
  9. Będzie jakieś podejście do mocy po usprawnieniach, czy zostajesz na wcześniejszym sofcie?
  10. Przy niedociążonym tyle może zarzucać tyłem (słyszałem o zestawie 320 przód z B7 i 300 na tyle, ale zacisku S4 - ma większy tłoczek niż T5). Poza tym lepsza opcją jest najpierw dotarcie przodu, a potem tyłu.
  11. W gratisie popękane kolanka odmy. Jeżeli nikt nie zaglądał tam od nowości to nic dziwnego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...