-
Postów
783 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
217O george

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Gdynia
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
10309 wyświetleń profilu
-
Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 | custom-hoffman.pl WWW.CUSTOM-HOFFMAN.PL Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 Przedmiotem aukcji jest katalizator sportowy AWG przystosowany do montażu P&P w miejsce oryginalnego... Wariant EURO 3 jest tańszy o 50 zł Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 3 | custom-hoffman.pl WWW.CUSTOM-HOFFMAN.PL Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 3 Przedmiotem aukcji jest katalizator sportowy AWG przystosowany do montażu P&P w miejsce oryginalnego... Wariant z izolacją Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 Termoizolowany | custom-hoffman.pl WWW.CUSTOM-HOFFMAN.PL Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 Termoizolowany Przedmiotem aukcji jest katalizator sportowy AWG przystosowany do montażu P&P w miejsce... Z izolacją jest wyraźnie chłodniej pod maską.
-
Black heban - czyli LZ9W! *FMIC*SOFT*BBS*EXHAUST*SLINE
george odpowiedział(a) na Koziar993 temat w Audi A4/S4 B6
Koncepcja zderzaka S4 jak najbardziej pasuje. Ile osób, tyle koncepcji na auto. Grill od S4 ma dodatkowe pionowe ożebrowania i są powiększone w stosunku do poziomych. Najlepiej szukać całych lusterek od Ski, bardzo często mają fotochrom i składanie. Jeżeli masz fotele z pamięcią to wersja z 14 pin zapamiętuje również ustawienie lusterek i prawe szkło opuszcza się po wbiciu wstecznego. -
Black heban - czyli LZ9W! *FMIC*SOFT*BBS*EXHAUST*SLINE
george odpowiedział(a) na Koziar993 temat w Audi A4/S4 B6
Zapewne zestrzałem się i to dawno (mentalnie), ale zderzak od S4 na tyle wnosi, że dokładki są już zbędne. Grill od eSki uzupełniłby fajnie zderzak. -
Audi A4 B6 Avant 2.7 BiT / S-Line Plus/ Quattro/Recaro/Rotor 19"/Big Brakes 345/300
george odpowiedział(a) na MichałA4 temat w Audi A4/S4 B6
Przy takim stanie to tylko drugi piec. Kto stroił nowy silnik? Gratuluję wyniku! -
Audi A4 B6 Avant 2.7 BiT / S-Line Plus/ Quattro/Recaro/Rotor 19"/Big Brakes 345/300
george odpowiedział(a) na MichałA4 temat w Audi A4/S4 B6
Co się stało z pierwszym? Teraz pewnie pękło 500+ KM? -
Oczka ściemniały temu misiu.
-
Check engine i błędy P017200 oraz P042000 w Audi A4 B8 1.8 TFSI
george odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4 B8
Tylko i wyłącznie wymiana na oryginalną. Sprawna odma to podstawa w TFSI. -
A4 B7 1.8T Q/ S4 look/249KM 365Nm/ Vfiz/ Gwint/ Recaro/ Kiera MF zB8 lift/ Hamulce 345/300
george odpowiedział(a) na Rob@k temat w Audi A4/S4/RS4 B7
To LM w tańszym przebraniu na rynek niemiecki. Również zalewam go od jakiegoś czasu. -
Jedynie jarzmo. Szukaj raczej nowego, u mnie akurat nie dało się zdjąć bez palnika, ale i tak szło na straty, bo wleciały 288.
-
Popularny wzór w A4 B6/B7, ale też i A6 C5.. Parametry felgi: 8Jx18" ET 43. BMW 6861224 / Styling 619 8Jx18" ET 30.
-
@ulisses, zdecydowanie polecam Adama! Widziałem, że wyżej pojawił się temat o wykodowaniu SAI... porządny soft od @Łukasz13, prawidłowe strojenie gazu i będzie inne auto. Jeżeli soft nie domaga, to niestety nie da się sensownie ogarnąć gazu.
-
U mnie właśnie ograniczyło pobór oleju i zmniejszyło cofanie zapłonu. Teraz planuję kolejną dawkę Xado z wymianą oleju.
-
W Gdańsku był maksymalny stan, w Grudziądzu minimum. Motor jak nowy! To nawet nie miarka, bo miarka ma 700 ml.
-
Podejrzewam, że padł uszczelniacz na stronie gorącej (chlapie olejem). Pozostaje sprawdzenie turbo na stole.
-
Nie ma znacznych różnic pomiędzy cylindrami, a to jest najważniejsze. Jeżeli jest mokro przy intercoolerze, to sprawca zamieszania jest prawdopodobnie namierzony.