Skocz do zawartości

george

Pasjonat
  • Postów

    791
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

217

1 obserwujący

O george

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

10546 wyświetleń profilu
  1. @Exmi
  2. Czy musi diesel? 1,4 TSI w Golfie i pokrewnych potrafią naprawdę oszczędne. Z minusów to suche sprzęgło, które nie przyjmie znacznie większego momentu obrotowego, ale zawsze można zmienić punkty zmiany biegów.
  3. Decydując się na zakup trzeba przygotować się na naprawę. Mocniejsze silniki miały już mokre sprzęgła. Warto też zmienić punkty zmiany biegów (w górę i w dół).
  4. Na spocie obczaimy efekty napraw.
  5. Czy błąd pozwala się skasować?
  6. +1, dołożyłbym do tego Golfa 7, ale to będą egzemplarze z początku produkcji.
  7. Tylko koszty chyba te same jak w 3,2. Czy dokładałbyś quattro?
  8. Gdyby przestawić auta, to byłaby oś czasu - od B6 do B8. Dzięki za spotkanie.
  9. @Wandej ma zestawy S4 od SKV.
  10. Wygląda jakby zareagowały na ruszenie. Pozostaje sprawdzić wiązki.
  11. U nas minimum 3 osoby. Pewnego razu byłem ja i @DaveLove. Może @NervaR i @lewiatan1989 mieli dwuosobowy spot.
  12. Zazwyczaj zgadujemy się na około 2 godzin przed wyjazdem. Od dłuższego czasu jest to nasz punkt zborny. Mapy Google MAPS.APP.GOO.GL Parking .
  13. W 1,8 T w ciepłe dni temperatura oleju mieści się w przedziale 110-120°C bez przesadnego upalania i to z obniżonym set pointem. Każde zmodyfikowane auto chyba cierpi na tą przypadłosć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...