Skocz do zawartości

george

Pasjonat
  • Postów

    783
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

217

1 obserwujący

O george

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

10309 wyświetleń profilu
  1. Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 | custom-hoffman.pl WWW.CUSTOM-HOFFMAN.PL Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 Przedmiotem aukcji jest katalizator sportowy AWG przystosowany do montażu P&P w miejsce oryginalnego... Wariant EURO 3 jest tańszy o 50 zł Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 3 | custom-hoffman.pl WWW.CUSTOM-HOFFMAN.PL Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 3 Przedmiotem aukcji jest katalizator sportowy AWG przystosowany do montażu P&P w miejsce oryginalnego... Wariant z izolacją Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 Termoizolowany | custom-hoffman.pl WWW.CUSTOM-HOFFMAN.PL Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 Termoizolowany Przedmiotem aukcji jest katalizator sportowy AWG przystosowany do montażu P&P w miejsce... Z izolacją jest wyraźnie chłodniej pod maską.
  2. Koncepcja zderzaka S4 jak najbardziej pasuje. Ile osób, tyle koncepcji na auto. Grill od S4 ma dodatkowe pionowe ożebrowania i są powiększone w stosunku do poziomych. Najlepiej szukać całych lusterek od Ski, bardzo często mają fotochrom i składanie. Jeżeli masz fotele z pamięcią to wersja z 14 pin zapamiętuje również ustawienie lusterek i prawe szkło opuszcza się po wbiciu wstecznego.
  3. Zapewne zestrzałem się i to dawno (mentalnie), ale zderzak od S4 na tyle wnosi, że dokładki są już zbędne. Grill od eSki uzupełniłby fajnie zderzak.
  4. Przy takim stanie to tylko drugi piec. Kto stroił nowy silnik? Gratuluję wyniku!
  5. Co się stało z pierwszym? Teraz pewnie pękło 500+ KM?
  6. Oczka ściemniały temu misiu.
  7. Tylko i wyłącznie wymiana na oryginalną. Sprawna odma to podstawa w TFSI.
  8. To LM w tańszym przebraniu na rynek niemiecki. Również zalewam go od jakiegoś czasu.
  9. Jedynie jarzmo. Szukaj raczej nowego, u mnie akurat nie dało się zdjąć bez palnika, ale i tak szło na straty, bo wleciały 288.
  10. Popularny wzór w A4 B6/B7, ale też i A6 C5.. Parametry felgi: 8Jx18" ET 43. BMW 6861224 / Styling 619 8Jx18" ET 30.
  11. @ulisses, zdecydowanie polecam Adama! Widziałem, że wyżej pojawił się temat o wykodowaniu SAI... porządny soft od @Łukasz13, prawidłowe strojenie gazu i będzie inne auto. Jeżeli soft nie domaga, to niestety nie da się sensownie ogarnąć gazu.
  12. U mnie właśnie ograniczyło pobór oleju i zmniejszyło cofanie zapłonu. Teraz planuję kolejną dawkę Xado z wymianą oleju.
  13. W Gdańsku był maksymalny stan, w Grudziądzu minimum. Motor jak nowy! To nawet nie miarka, bo miarka ma 700 ml.
  14. Podejrzewam, że padł uszczelniacz na stronie gorącej (chlapie olejem). Pozostaje sprawdzenie turbo na stole.
  15. Nie ma znacznych różnic pomiędzy cylindrami, a to jest najważniejsze. Jeżeli jest mokro przy intercoolerze, to sprawca zamieszania jest prawdopodobnie namierzony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...