Skocz do zawartości

george

Pasjonat
  • Postów

    768
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

216

1 obserwujący

O george

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

9383 wyświetleń profilu
  1. Przód: zacisk od A6 C6/A4 B7/A8 D3/Exeo, tarcza i klocek od B7. Tył: Całość od B7/Exeo, czyli tarcza, klocki, zacisk i osłony.
  2. Left side is unavailable. I asked during ordering right side.
  3. Zapytaj @kosik25 czy ma gotowe blendy z diodami. Widziałem, że trochę osób na FB kupiło od niego blendy. Nie chcę przechwalić, ale blendy od C6 3 lata działają bez zarzutu...
  4. Standardowo pobiera sygnał z ECU. Rozszerzona wersja ma dodatkowe wejścia, na czujnik doładowania chyba jedno. W ustawieniach wybierz coś przedziału 990-1010 hPa, wtedy będzie pokazywał nadciśnienie.
  5. Pamiętaj, żeby ustawieniach zmienić zakres wyświetlania i sprawdzić ciśnienie odniesienia.
  6. Jeszcze dochodzi składowa w postaci poprzedników, a sam soft jest na ubogo w serii.
  7. Bardzo fajna konfiguracja. Duuże wtryski, skoro 800 cc.
  8. Już miałem pisać o wadliwej pompie INA, ale widzę, że jest DOLZ. Moja padła po 17 kkm (rok z małym hakiem) i zastąpił właśnie DOLZ.
  9. Weź pod uwagę jakość akumulatora, trochę zmieniło się. Obecnie Tople podobno wytrzymają 2-3 lata. Moja Varta wytrzymała niecałe 5 lat, a Topla Energy była użytkowana w Golfie 3 1,9 D przez prawie rok, następnie od 6 lat śmiga w AVF, gdzie odcinki 25 km to maksimum. PS. 3,0 TDI ma seryjnie hamulce 320/288 (nazwa tematu).
  10. Jak wyżej.. próba olejowa plus zmiana odmy. Ściągaliście turbosprężarkę? Pokroicie pacjenta bez konieczności robienia tego...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...