Skocz do zawartości

george

Pasjonat
  • Postów

    782
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

216

1 obserwujący

O george

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

9694 wyświetleń profilu
  1. Jedynie jarzmo. Szukaj raczej nowego, u mnie akurat nie dało się zdjąć bez palnika, ale i tak szło na straty, bo wleciały 288.
  2. Popularny wzór w A4 B6/B7, ale też i A6 C5.. Parametry felgi: 8Jx18" ET 43. BMW 6861224 / Styling 619 8Jx18" ET 30.
  3. @ulisses, zdecydowanie polecam Adama! Widziałem, że wyżej pojawił się temat o wykodowaniu SAI... porządny soft od @Łukasz13, prawidłowe strojenie gazu i będzie inne auto. Jeżeli soft nie domaga, to niestety nie da się sensownie ogarnąć gazu.
  4. U mnie właśnie ograniczyło pobór oleju i zmniejszyło cofanie zapłonu. Teraz planuję kolejną dawkę Xado z wymianą oleju.
  5. W Gdańsku był maksymalny stan, w Grudziądzu minimum. Motor jak nowy! To nawet nie miarka, bo miarka ma 700 ml.
  6. Podejrzewam, że padł uszczelniacz na stronie gorącej (chlapie olejem). Pozostaje sprawdzenie turbo na stole.
  7. Nie ma znacznych różnic pomiędzy cylindrami, a to jest najważniejsze. Jeżeli jest mokro przy intercoolerze, to sprawca zamieszania jest prawdopodobnie namierzony.
  8. Przyzwoicie. Jeżeli byłoby 4 x 12 bar to super. Czy zmieniałeś odmę? Sprawna odma to podstawa. @BartoszSoldier, w ostatni stadium życia potrafił zużyć 700 ml na trasie 130 km, ale właśnie nie dymił. Mógł to maskować kat?
  9. Najlepiej zdemontować i ocenić wzorokowo. Co do błędu mieszanki może być spowodowany błędem od katalizatora. Korekty lecą w górę i pojawia się błąd. Jeżeli wkład nie będzie stopiony czy też luźny, to problem może leżeć w drugiej sondzie.
  10. Pierwszy prawdopodobnie wynika z drugiego błędu. Wkład katalizatora się stopił, stąd błąd numer 2. Komputer widzi błędny odczyt z sondy numer 2, stąd podlewa. Po wymianie katalizatora (w przypadku zamiennika może wystąpić błąd drugiej sondy, jeżeli będzie miał mniej komórek) skasuj błędy i obserwuj. W pierwszej kolejności sprawdź szczelność dolotu i odczyt z przepływomierza (może zaniżać).
  11. Trzyma klocek.
  12. W aucie były welury, ale wiedziałem, że jesienią i zimą błoto będzie wdeptywać się, stąd przesiadłem się gumowe. Początkowo chciałem mieć tylko na jesień i zimę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...