Skocz do zawartości

george

Pasjonat
  • Postów

    797
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

217

2 obserwujących

O george

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

10748 wyświetleń profilu
  1. Tam znajduje się opcja dotycząca ciągłego włączenia RDSu.
  2. Ustawiłem jako maksymalne ciśnienie doładowania 2500 mbar, chociaż w sofcie jest maksymalne 1100 mbar, lecz taki zapas skali pozwala wykryć potencjalne przeładowanie. Druga wartość to poziom odniesienia.
  3. Poszukam zakładki w której musisz podać skalę ciśnienia doładowania (absolutnego) i napiszę Ci, bo z pamięci nie dam rady.
  4. 310 KM na K03 można wsadzić sobie między bajki. 300 KM w dosłownie pojedynczych przypadkach i to na jeden przejazd, bo zrobi się cieplej i moc dół. Na K03 270-280 KM to maksimum, a realnie 26x KM. Pamiętajmy, że silniki są w różnej kondycji, więc mogą być różne wyniki.
  5. Przede wszystkim trzeba zmienić kodowanie i wypada dołożyć ręczną regulację wysokości z kabiny.
  6. Zaznacz fragment i cytuj, niepotrzebnie rozwlekają temat nowe posty. Zostawiłbym to osobie, która zajmuje się przeróbką turbiny tj. dobór rdzenia. K04-064 jest większą turbosprężarką i dostosowaną do innej budowy. To prawda, jest niestety dużo przeróbek. Ważniejszy jest moment obrotowy i to jak tuner go poprowadzi. Tak.
  7. Przy sprawnej pompie paliwa zrobi spokojnie te 250-260 KM. Co do turba, to 250-260 KM to taka granica opłacalności hybrydy K03, powyżej tego przedziału oryginalne K04-064. Wtryski na pewno do zmiany na 440 cc z Volvo 2,5 T.
  8. W jaką moc celujesz?
  9. Czekam na feedback. PS. Lewy tłumik siedział niżej, bo pręt nie trzymał wieszaki są ok. Rozmawialiśmy o tym, gdy byłeś przejazdem w Gdansku.
  10. george

    B6 DIVISION

    Polecajka kolegi @kkam odnośnie modułów składanych lusterek, moduły mają dożywotnią gwarancję. W pierwszej wersji (bez obsługi CLH) jak i drugiej wersji sprawdził moduły i wymienił bezpieczniki w ramach gwarancji.
  11. george

    B8 TrOOOOp

    Te, które mam w awatarze to 8x18j et30 z BMW 66,6 5x112. Można trafić do 2k i są dość lekkie, bo 9,5 kg sztuka
  12. Słyszałem, że zamienniki mają tendencje do wykrecenia się.
  13. Miałem 8x18J ET43 i te 13 mm na stronę wnosi na plus.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...