-
Postów
541 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
6O Mario
Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
EPI
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.4 V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wskaźnik temperatury silnika w Audi A4 B8 2.0 TDI, nie pokazuje 90*C
Mario odpowiedział(a) na marek241 temat w Audi A4 B8
CGLC z problemem utrzymania 90 stopni przy wolnej jeździe takie same odczyty -
Daj mi VIN na pw, sprawdzę Ci jutro
-
Jako użytkownik obu powiem tak... nie żałuje przesiadki z jednego na drugi i z przyjemnością zamieniłbym jeden na drugi, wyłącznie dlatego, że to są świetne bezproblemowe silniki.
-
Jak spada temp podczas jazdy a rośnie po zatrzymaniu, to na 99.9% pęknięte mocowanie termostatu w środku obudowy.
-
BFB 06A103385A - M10x1.5x115 AEB 058103385B - M11x1.5x96 Szukaj głowicy o numerze 06A103351L, takiej jaką masz czyli np AVV, AWT, AWM etc...
-
Montaż Webasto benzyna + update wersja pionowa w nadkole
Mario odpowiedział(a) na Mario temat w Audi A4 B6/B7
Pompka paliwowa ma mieć numer 8E0 albo 22451702 z innych marek. Tej pompki 22451702 są już chyba nowe wersje z końcówką 04 lub 06 o ile dobrze pamiętam. Jeśli masz zrobioną wiązkę, to podpinając ją pod can i gniazdo diagnostyczne uruchomisz piec. Piece benzynowe nie są podatne na uszkodzenia rozpylacza, nigdy się z takim nie spotkałem. -
Wyciek może być spod termostatu, w miejscu łączenia termostatu i z górnej rurki do niego wchodzącej...
-
Webasto cieknące paliwo+płyn chłodzenia
Mario odpowiedział(a) na Michał Jędrusik temat w Audi A4 B6/B7
Wydech jest oryginalny. Co do kapania to ten piec jest tak zbudowany, że nie ma w płaszczu wodnym żadnych uszczelnień, a benzyna ani płyn nie przedostaną się do swoich układów. Pozostaje rozszczelnienie na spawie lub rdza. -
Uniwersalnym króćcem webasto do pobierania paliwa przez pompę paliwa
-
Z przodu silnika masz na metalowej rurce wodnej śrubę na imbus, musisz ją wykręcić i zobaczyć czy leci płyn, jeśli nie to lej aż wypłynie. Śruba jest w okolicy kolektora ssącego. Węża nie ściągaj z nagrzewnicy, trzymaj 2tys obrotów, klimatronik na HI aż ciepłe poleci...
-
Miałem 60 ale ta jajowata osłona już nie schodziła się równo w korytkiem...
-
Audi A4 B6 rok produkcji silnika oraz przebieg
Mario odpowiedział(a) na nevermind123 temat w Audi A4 B6/B7
Miałeś silnik 2.0TDI 8V 103KW -140KM BPW wymieniony pewno z powodu przypadłości tych silników, silnik włożony z tego co widzę, to tez silnik BPW. Kierownica i gałka są od kompletu, jak sobie ktoś zamówił takie zestawienie, to tak mu wyprodukowali W kombi naklejka jest pod kanapą, a w sedanie we wnęce Jeżeli sterownik silnika nie był wymieniany w Niemczech podczas wymiany silnika i siedzi tam od początku, to przebieg odczytasz kablem VCDS, czy chińskim nie wiem, bo mam ori. Z licznika odczytasz to co widzisz... Historię serwisową z naprawami i zanotowanym przy tej okazji przebiegiem otrzymasz na forum od kolegi stanley -
Może klapka zacina się w turbinie? Poruszaj drutem idącym od gruszki przy turbinie i sprawdź czy cały czas chodzi w takim samym zakresie. Robiłem to ostatnio w samochodzie znajomego
-
Sprawdź resztę układu podciśnienia, trójnik przy pokrywie głowicy zaworów i rolkę alternatora czy działa w jedną stronę
-
Ja Łomża ale wyłącznie niepasteryzowane