Skocz do zawartości

Mario

Pasjonat
  • Postów

    541
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O Mario

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    EPI

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. CGLC z problemem utrzymania 90 stopni przy wolnej jeździe takie same odczyty
  2. Daj mi VIN na pw, sprawdzę Ci jutro
  3. Jako użytkownik obu powiem tak... nie żałuje przesiadki z jednego na drugi i z przyjemnością zamieniłbym jeden na drugi, wyłącznie dlatego, że to są świetne bezproblemowe silniki.
  4. Mario

    termostat 1.8T

    Jak spada temp podczas jazdy a rośnie po zatrzymaniu, to na 99.9% pęknięte mocowanie termostatu w środku obudowy.
  5. Mario

    Śruby do głowicy

    BFB 06A103385A - M10x1.5x115 AEB 058103385B - M11x1.5x96 Szukaj głowicy o numerze 06A103351L, takiej jaką masz czyli np AVV, AWT, AWM etc...
  6. Pompka paliwowa ma mieć numer 8E0 albo 22451702 z innych marek. Tej pompki 22451702 są już chyba nowe wersje z końcówką 04 lub 06 o ile dobrze pamiętam. Jeśli masz zrobioną wiązkę, to podpinając ją pod can i gniazdo diagnostyczne uruchomisz piec. Piece benzynowe nie są podatne na uszkodzenia rozpylacza, nigdy się z takim nie spotkałem.
  7. Wyciek może być spod termostatu, w miejscu łączenia termostatu i z górnej rurki do niego wchodzącej...
  8. Wydech jest oryginalny. Co do kapania to ten piec jest tak zbudowany, że nie ma w płaszczu wodnym żadnych uszczelnień, a benzyna ani płyn nie przedostaną się do swoich układów. Pozostaje rozszczelnienie na spawie lub rdza.
  9. Uniwersalnym króćcem webasto do pobierania paliwa przez pompę paliwa
  10. Z przodu silnika masz na metalowej rurce wodnej śrubę na imbus, musisz ją wykręcić i zobaczyć czy leci płyn, jeśli nie to lej aż wypłynie. Śruba jest w okolicy kolektora ssącego. Węża nie ściągaj z nagrzewnicy, trzymaj 2tys obrotów, klimatronik na HI aż ciepłe poleci...
  11. Miałem 60 ale ta jajowata osłona już nie schodziła się równo w korytkiem...
  12. Miałeś silnik 2.0TDI 8V 103KW -140KM BPW wymieniony pewno z powodu przypadłości tych silników, silnik włożony z tego co widzę, to tez silnik BPW. Kierownica i gałka są od kompletu, jak sobie ktoś zamówił takie zestawienie, to tak mu wyprodukowali W kombi naklejka jest pod kanapą, a w sedanie we wnęce Jeżeli sterownik silnika nie był wymieniany w Niemczech podczas wymiany silnika i siedzi tam od początku, to przebieg odczytasz kablem VCDS, czy chińskim nie wiem, bo mam ori. Z licznika odczytasz to co widzisz... Historię serwisową z naprawami i zanotowanym przy tej okazji przebiegiem otrzymasz na forum od kolegi stanley
  13. Może klapka zacina się w turbinie? Poruszaj drutem idącym od gruszki przy turbinie i sprawdź czy cały czas chodzi w takim samym zakresie. Robiłem to ostatnio w samochodzie znajomego
  14. Sprawdź resztę układu podciśnienia, trójnik przy pokrywie głowicy zaworów i rolkę alternatora czy działa w jedną stronę
  15. Mario

    Łomża ?

    Ja Łomża ale wyłącznie niepasteryzowane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...