Skocz do zawartości

Jaro666

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Jaro666

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Tychy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Też proszę o zdjęcia gdzie to trzeba pospawac. Pozdrawiam Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  2. Ja mam jakies fedry na przód dwa kpl mozesz sobie wybrac
  3. A jak zakopci lekko na biało? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  4. noo chyba bede
  5. Ja tez chętny jestem:) ja plus 3 pasażerów
  6. Nieee widzialem Cie :-D
  7. Widze kolega z Żywca Piekna a4 musimy sie kiedys umowić i pogadać ja jeżdże do Milówki co tydzień takze jakis mini spocik
  8. ale nawet jeżeli włożysz z 2,0 tdi to powinno chodzic i miec dobre korekcje.... tu jest winne moim zdanie ustawienie luzów i czy uszczelnienie pompek jest nowe.... nie wiem gdzie Wy takich mechaników znajdujecie
  9. Dokładnie... z dziurawym IC daleko nie pojeździsz
  10. No to jeżeli przepływka jest ok to sprawdź wszystkie logi turbiny, czy podcisnienia masz wszyskie ok
  11. Dokładnie uszczelka pokrywy zaworów. potrafi tak cieknąć że nie zauważysz
  12. Pewnie pompi sie kończą ale to by trzeba logi zrobic
  13. ja zalawałem do b7 czerwony taki jak do skrzyni ale jechałem tym autem od "siwytychy" i powiem ze ma straszny luz, trzeszczy i wogóle dzieją sie cuda i wydaje mi sie ze magiel do d*py..... znowu ta robota
  14. Wymien filtr paliwa i tankujcie lepsze paliwko np verva i nie bedzie problemu... taki sam problem mialem :-) rozwiazal sie jak zatankowalem lepszego dieslaaaa :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...