-
Postów
81 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Luqe12

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Zielona Góra
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
2.4 V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
796 wyświetleń profilu
-
Łukasz13 Dokładnie tak jak napisałeś, okazało się, że klapka od WG odpadła całkiem i leży w katalizatorze Dziękuję wszystkim za pomoc
-
Wirnik się kręci bez żadnych oporów. Ok, czyli N75 wykluczony, a zawór DV? Może jakieś dodatkowe logi, które pokażą jego prace? Auto nie bierze oleju, nie kopci. Silnik chodzi równo, ładnie wchodzi na obroty, nie szarpie, nie przerywa, kręci do samego końca. Tylko po prostu jedzie jak 1.8 125KM
-
Jest szansa, że to wina N75, zaworu DV? Liczę się z wymianą turbiny tylko wolałbym mieć pewność, że słusznie coś wymieniam. Tylko dlaczego na VCDS żaden błąd nie wyskakuje? Np zbyt niskiego doładowania
-
Witam, mam problem z moim 1.8T 150KM APU 1999r , które niedawno kupiłem, mianowicie auto nie ma mocy, jedzie po prostu jak zwykłe 1.8 Turbina się nie załącza, wszystkie podciśnienia wydają się być ok, wirnik ma już lekkie luzy ale kręci się swobodnie. Najgorsze jest to, że VCDS pokazuje zero błędów w sterowniku ECU co jest dla mnie bardzo dziwne. Poniżej linki do logów dynamicznych, grupy 002+033, 003+020, 115+118 oraz statyczne 001+003, 002+033. Są to moje pierwsze wykonane logi więc proszę o wyrozumiałość :) od czego zacząć, żeby uniknąć wymian na oślep? Z góry dziękuję za pomoc. http://vaglogi.pl/log-115_118_s2te2IB.html http://vaglogi.pl/log-001_003_Yelmt.html http://vaglogi.pl/log-002_033_SQh8aBz.html http://vaglogi.pl/log-002_033_jGZoi.html http://vaglogi.pl/log-003_020_va63x.html
-
Odkopię. Jaka jest zasadnicza różnica między tymi urządzeniami? Super Vag k+can 4.8 kosztuje niecałe 400zł Super Vag k+can 2.0 kosztuje 900zł Co sprawia że ten drugi jest ponad 2x droższy?
-
Witam, sprawa co prawda dotyczy A3 ale chodzi o silnik 1.8T 150KM. Mógłby ktoś ocenić czy jest to odgłos napinacza / hałasującego łańcuszka czy to coś bardziej grubego? Hałas zaczyna się na mocno rozgrzanym silniku, ustępuje przy lekkim dodaniu gazu, filmik poniżej:
-
podepnę się, od razu przejdę do konkretów. Posiadam A3 8L przed liftem bez klimatyzacji oraz dawcę, z kompletną działającą klimą. Czy da się to w ogóle przełożyć, jaki ewentualnie największy problem mnie czeka w trakcie?
-
nie jest głośniejszy z tej strony po prostu przez stożek? Wtryski od gazu też cykać będą dość głośno, na filmiku stukania żadnego z silnika raczej nie słychać
-
No tak w ciemno raczej nikt Ci nic nie wywróży. Podepnij vaga i sprawdź czy jakieś błędy są. Zlokalizuj dokładnie skąd dobiega hałas, nagraj jakiś filmik, wrzuć, posłuchamy jeśli z silnika z jednej strony to być może łańcuch hałasuje.
-
U mnie (2.4 quattro sedan) średnie spalanie wynosi jakieś 13 litrów LPG. W trasie na tempomacie 100km/h najniżej zszedłem do 11. Rekord po mieście zimą 16l/100km.
-
Tak jak dopisałem w temacie, po skasowaniu tego błędu: 17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich P1129 - 35-10 - - - Intermittent objawy zimnego silnika i mocnego dławienia ustały, pozostał jedynie problem falowania obrotów na biegu jałowym i przy ruszaniu...Objawy oczywiście zarówno na gazie jak i na benzynie takie same więc pompka odpada.
-
Ktoś miał styczność z regenerowanym? Ile to pojeździ, żeby później drugi raz wszystkiego nie robić? Bartek, przy jakim przebiegu Ci padło sprzęgło i skąd pewność, że koło dwumasowe też do wymiany?
-
ilość postów sobie nabijasz? Podmieniłbym przepustnicę ze sprawnego auta dla pewności, ale dostęp do niej w V6 jest po prostu tragiczny...czyszczenie robiłem bez wyciągania, szmatka z preparatem do czyszczenia i lusterko. Temat z falowaniem obrotów w 2.4 2.8 jest dość powszechny, nie rozwiązał nikt go ?
-
za komplet erlinga coś około 160zł (na dwie strony, plus uszczelki okrągłe przy świecach). Wymianę polecam wykonać samodzielnie, robiłem wg instrukcji z tego linku: http://a6c5.blogspot.com/2013/02/uszczelka-pokrywy-zaworow-uszczelka.html
-
przy zmianie oleju z półsyntetyku na pełen bez płukanki zawsze trochę zostaje oleju "w obiegu" bo wymieniamy samą zawartość w misce olejowej. Tylko czy to ma jakiś wpływ na późniejszą pracę silnika?