Skocz do zawartości

Bodek66

Pasjonat
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bodek66

Informacje

  • Imię
    Bogdan
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

641 wyświetleń profilu
  1. Typowy efekt "SURGE" wiele silników doładowanych generuje ten efekt ( rezonuje powietrze ,fala zwrotna,zbyt wydajna turbina w zakresie obrotów ) ,czy to szkodliwe ? są różne opinie ,jedni z tym walczą inni nie ,poczytaj o tym i sam wyciągnij wnioski .
  2. Podaj Vin , może mój program go przeczyta bo nie wiem dlaczego nie wszystkie czyta . Nie doczytałem ale mamy ten sam napęd : poduszka lewa 8E0199379AB
  3. Nie , nie mam czujnika jakości powietrza , coś czuję,że tak jak kolega wyżej pisze odłączę ramię od klap górnych . Wydaje się,że logika sterowania jeżeli już zamyka dopływ zew. to jednocześnie powinna otworzyć obieg wew może tu jest problem ? zobaczymy może podmiana panelu ? , Na razie dziękuję za zainteresowanie tematem .
  4. Odświeżam, ten sam objaw , klimatyzacja działa (ogrzewanie i schładzanie ) , bez błędów ,adaptacja przyjęta , a od 140 spada drastycznie siła nawiewu , po zwolnieniu w okolice 100 wszystko wraca do normy , jest w necie film na którym ktoś filmuje działanie V71 podczas jazdy i widać jak wraz ze wzrostem prędkości v71 przymyka górne klapy wlotowe , zamykanie po spryskiwaczu działa prawidłowo to tak na marginesie , Jakieś porady co z tym zrobić ?
  5. Nie , uszczelnienia PD przeciwdziałają ( między innymi) przedostaniu się paliwa do oleju .
  6. Witam serdecznie koleżanki i kolegów , po dwuletniej przerwie wróciłem do Audi , można powiedzieć,że cofnąłem się w roczniku ( 2003) ale nie mogłem się oprzeć stanowi autka i kupiłem A4B6 S-line AVF 6b kolor LZ9W. Pozdrawiam
  7. Co do "wydruku " sprawdzenia wtryskiwaczy , to jakiś wydruk ze stodoły ? daj do sprawdzenia na stole EPS 715/815 Boscha a zobaczysz jak powinien wyglądać wydruk sprawdzenia wtryskiwacza i jakie tam są prezentowane parametry . Pracowałem w serwisie Bosch-a więc wiem jak to powinno wyglądać zwłaszcza jeśli chodzi o wtryski piezo ale i nie tylko no i będą tam podane wartości wzorcowe dla danego typu-numeru wtryskiwacza .
  8. AJM licznik 246 tys wymiana co 10 tys lub częściej ,olej Total 5w30 C3 nie widać zużycia na bagnecie ,nic nie dolewam .
  9. podaj adres mam jakieś materiały do AJM
  10. Bulgot ,,,, bo pompa ma słabe ciśnienie regenerowana ? nie znaczy ,że sprawna , masz na nią gwarancje ? ale może być i tak ,że zaworki w maglownicy są zatarte ,zatkane ale to jest mało prawdopodobne jak na poprzednie pompie było ok .
  11. W poprzednim A4 miałem takie same objawy , nie diagnozowałem, od razu wymieniłem pompkę i wszystko wróciło do normy Pompka ma numer na obudowie a tu masz opisane rodzaje pompek i ich funkcje : http://www.digakom.com/details.php?TYP_SORT=A&row=8D0 862 257
  12. NA oleju 10w ciśnienie jest wyższe bo jak wiadomo jest gęstszy od 5w ale na obu ciśnienia oleju są można powiedzieć dobre no i trzeba brać pod uwagę zużycie wału korbowego ,pompy oleju itd. Moim zdaniem dobry będzie i 5w i 10w zależy od warunków eksploatacji .
  13. Bodek66

    Brak biegow co jest?

    Zamelduj problemy do szklanej kuli bez profilu tylko to Ci pozostaje
  14. Pękło prowadzenie bagnetu to pękło i już , wymień na nowe i już po co kombinować . Nie nie mogło pęknąć od zapchanej odmy ( wypchnęło by bagnet najwyżej ) "Planuje wyczyscic caly dolot od egr do turbiny, wymienic wszystkie uszczelnienia, wymienic egr, wymienic wezyki od podcisnienia, wymienic olej z filtrami, czy to wystarczy aby uniknac kolejnej takiej sytuacji ?" Te elementy nie miały wpływu na rozpad "rurki" bagnetu ale możesz to zrobić co planujesz nie zaszkodzi . 5/30 czy 5/40 bez znaczenia ważne by norma się zgadzała .
  15. Bodek66

    Kopci i Trzesie A4 B7

    "pompowtryski sprawdzone " jak ? były wyciągane i sprawdzane na stole ? pewnie tylko vag ............. hm jakieś stuki słychać bo niebieski dym na zimno to może być olej a może lejący wtryski a na gorąco batory dolot szczelny ? przy takich objawach jazda to ryzyko ,nawet nie będę zgadywał co mogło się stać .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...