
Bodek66
Pasjonat-
Postów
65 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Typowy efekt "SURGE" wiele silników doładowanych generuje ten efekt ( rezonuje powietrze ,fala zwrotna,zbyt wydajna turbina w zakresie obrotów ) ,czy to szkodliwe ? są różne opinie ,jedni z tym walczą inni nie ,poczytaj o tym i sam wyciągnij wnioski .
-
Podaj Vin , może mój program go przeczyta bo nie wiem dlaczego nie wszystkie czyta . Nie doczytałem ale mamy ten sam napęd : poduszka lewa 8E0199379AB
-
Przy szybkiej jeździe zamyka dopływ świeżego powietrza
Bodek66 odpowiedział(a) na Szymon.Bogacz temat w Audi A4 B6/B7
Nie , nie mam czujnika jakości powietrza , coś czuję,że tak jak kolega wyżej pisze odłączę ramię od klap górnych . Wydaje się,że logika sterowania jeżeli już zamyka dopływ zew. to jednocześnie powinna otworzyć obieg wew może tu jest problem ? zobaczymy może podmiana panelu ? , Na razie dziękuję za zainteresowanie tematem . -
Przy szybkiej jeździe zamyka dopływ świeżego powietrza
Bodek66 odpowiedział(a) na Szymon.Bogacz temat w Audi A4 B6/B7
Odświeżam, ten sam objaw , klimatyzacja działa (ogrzewanie i schładzanie ) , bez błędów ,adaptacja przyjęta , a od 140 spada drastycznie siła nawiewu , po zwolnieniu w okolice 100 wszystko wraca do normy , jest w necie film na którym ktoś filmuje działanie V71 podczas jazdy i widać jak wraz ze wzrostem prędkości v71 przymyka górne klapy wlotowe , zamykanie po spryskiwaczu działa prawidłowo to tak na marginesie , Jakieś porady co z tym zrobić ? -
Nie , uszczelnienia PD przeciwdziałają ( między innymi) przedostaniu się paliwa do oleju .
-
Witam serdecznie koleżanki i kolegów , po dwuletniej przerwie wróciłem do Audi , można powiedzieć,że cofnąłem się w roczniku ( 2003) ale nie mogłem się oprzeć stanowi autka i kupiłem A4B6 S-line AVF 6b kolor LZ9W. Pozdrawiam
-
[Chip Tuning] Odszkodowanie/Pozew ktoś coś?
Bodek66 odpowiedział(a) na Virnik temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Co do "wydruku " sprawdzenia wtryskiwaczy , to jakiś wydruk ze stodoły ? daj do sprawdzenia na stole EPS 715/815 Boscha a zobaczysz jak powinien wyglądać wydruk sprawdzenia wtryskiwacza i jakie tam są prezentowane parametry . Pracowałem w serwisie Bosch-a więc wiem jak to powinno wyglądać zwłaszcza jeśli chodzi o wtryski piezo ale i nie tylko no i będą tam podane wartości wzorcowe dla danego typu-numeru wtryskiwacza . -
AJM licznik 246 tys wymiana co 10 tys lub częściej ,olej Total 5w30 C3 nie widać zużycia na bagnecie ,nic nie dolewam .
-
podaj adres mam jakieś materiały do AJM
-
Bulgot ,,,, bo pompa ma słabe ciśnienie regenerowana ? nie znaczy ,że sprawna , masz na nią gwarancje ? ale może być i tak ,że zaworki w maglownicy są zatarte ,zatkane ale to jest mało prawdopodobne jak na poprzednie pompie było ok .
-
W poprzednim A4 miałem takie same objawy , nie diagnozowałem, od razu wymieniłem pompkę i wszystko wróciło do normy Pompka ma numer na obudowie a tu masz opisane rodzaje pompek i ich funkcje : http://www.digakom.com/details.php?TYP_SORT=A&row=8D0 862 257
-
NA oleju 10w ciśnienie jest wyższe bo jak wiadomo jest gęstszy od 5w ale na obu ciśnienia oleju są można powiedzieć dobre no i trzeba brać pod uwagę zużycie wału korbowego ,pompy oleju itd. Moim zdaniem dobry będzie i 5w i 10w zależy od warunków eksploatacji .
-
Zamelduj problemy do szklanej kuli bez profilu tylko to Ci pozostaje
-
Pękło prowadzenie bagnetu to pękło i już , wymień na nowe i już po co kombinować . Nie nie mogło pęknąć od zapchanej odmy ( wypchnęło by bagnet najwyżej ) "Planuje wyczyscic caly dolot od egr do turbiny, wymienic wszystkie uszczelnienia, wymienic egr, wymienic wezyki od podcisnienia, wymienic olej z filtrami, czy to wystarczy aby uniknac kolejnej takiej sytuacji ?" Te elementy nie miały wpływu na rozpad "rurki" bagnetu ale możesz to zrobić co planujesz nie zaszkodzi . 5/30 czy 5/40 bez znaczenia ważne by norma się zgadzała .
-
"pompowtryski sprawdzone " jak ? były wyciągane i sprawdzane na stole ? pewnie tylko vag ............. hm jakieś stuki słychać bo niebieski dym na zimno to może być olej a może lejący wtryski a na gorąco batory dolot szczelny ? przy takich objawach jazda to ryzyko ,nawet nie będę zgadywał co mogło się stać .