
sendilkem
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O sendilkem

Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Poddębice
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
574 wyświetleń profilu
-
Witam wszystkich, Ostatnio po odpaleniu auta zauważyłem że pojawiła się duża plama sadzy na posadzce w garażu. Po rozgrzaniu i przejechaniu kilku kilometrów po mocniejszym przegazowaniu na postoju na asfalt znów wydostała się duża ilość sadzy i tak jakby trochę wody/mokrej sadzy. Następnego dnia po odpaleniu znów auto zrobiło dużą plamę w garażu, robiłem testy jeszcze pare razy i nie za każdym razem wydostaje się ta sadza. Płynu chłodniczego nie bierze, olej też w normie. Czym to może być spowodowane? Silnik to 1.9 TDI AFN rok 1999
-
Kontrolka od hamulca podczas uruchomienia pojazdu
sendilkem odpowiedział(a) na Rampage temat w Audi A4 B5
A może złapał gdzieś wody na stykach i teraz głupieje? U mnie w passacie jest tak że się świeci kontrolka od absu a jak złapie wody i przymarznie to gaśnie. U ciebie może na odwrót? -
Delikatnie zablokowane wszystkie koła (tłoczek nie odbija). Uszkodzenie pompy?
sendilkem odpowiedział(a) na mobopx temat w Audi A4 B5
U mnie był taki problem z tylnymi kołami. Winą były zapieczone tłoczki parę razy je wypchnąłem i wkręciłem i jest juz git. -
Według mnie wina leży w zaciskach. Kupiłeś jakiś markowy ten zestaw naprawczy? One często są cieńsze od oryginałów i szybko wracają do stanu sprzed regeneracji. Trzeba naprawdę dobrze trafić żeby kupić coś porządnego.
-
A widziałeś jakieś dokumenty potwierdzające wymianę sprzęgła? W Polsce ludzie sprzedający samochód/motocykl zawsze piszą że to wymienione to wymienione a jak zapytasz o jakiś dowód na to to od razu zaczynają kręcić.
-
Podjedź na szrot i sobie porównaj może akurat będzie któryś z tych silników. Mi osobiście się wydaje że między 1.6 a 1.8 może być różnica.
-
Ten pierwszy sobie odpuść. Najlepiej kupić coś markowego. Dać trochę więcej ale i więcej posłuży. Poczytaj w internecie jakie są dobre firmy prostowników. Chociaż ten polski wydaje się być solidny 4 lata gwarancji to już coś.
-
Według mnie najlepszy sposób to zalać pod korek, zresetować licznik zrobić x kilometrów, zalać pod korek i obliczyć. Dokładniej nigdy się nie zrobi. Rezerwa czasem też może się zapalić z różnym stanem paliwa.
-
Ale jakby zaśniedziały styki to nawet jak ciepło by nie otworzyły się. A z tematu rozumie że tylko jak zimno się nie otwiera. Może jak masz nieszczelność to trochę przymarza i pompka nie ma siły tego otworzyć?
-
A nie masz gdzieś przebicia na wężach? Jakiejś dziury łapiącej lewe powietrze?
-
Audi a4 b5 słabo hamuje lewe przednie koło
sendilkem odpowiedział(a) na Mariusz2090 temat w Audi A4 B5
Może coś jest nie tak z przewodem? Może coś jest nie tak z przewodem? -
Nie mam pojęcia, ale dla elektryka obeznanego w temacie to raczej nie będzie wielki problem.
-
Poczytaj ten temat
-
Może zapowietrzył ci się układ kierowniczy? Przekręć parę razy do pozycji krańcowych na odpalonym silniku
-
Pompa wspomagania Zamiennik BOSH czy lepiej jakąś używkę
sendilkem odpowiedział(a) na Mattteusz temat w Audi A4 B5
Na twoim miejscu również bym rozważył opcje, wysyłki pompy do regenerowania nie musisz wieźć jej osobiście. I nadal masz oryginał i wiesz co masz, bo jak kupisz używkę to nie wiadomo w jakim jest stanie i jak długo ci pociągnie. A jak nie to bierz tego boscha, tak jak kolega wyżej napisał warto spytać sprzedawców z forum bo mają naprawdę dobre ceny, osobiście polecam Wandeja przesyłka ekspresowa i ceny super. Powodzenia