Skocz do zawartości

ppatryk

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

1 obserwujący

O ppatryk

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

900 wyświetleń profilu
  1. ppatryk

    zmiana licznika

    Każdy Zależy jak dużo masz umiejętności i chęci na przeróbki. Oczywiście jakbyś zamontował licznik z przedlifta byłoby Ci łatwiej, bo przeróbek jest najmniej i najszybciej będziesz mógł się cieszyć FISem?
  2. ppatryk

    b5 widebody

    Na razie ryjek wygląda jakby śnieg Ci się przylepił do zderzaka
  3. Mistrzu... ale jakieś konkrety: schemat, jaki masz sterownik itp. itd.
  4. Chyba już pół auta wymieniłeś Ile Cię to już wszystko kosztowało?
  5. Mówisz o roku 98, który już immo powinien mieć w zegarach. Sama zmiana cewki przy stacyjce nic nie da. Podejdź do gościa, który dorabia klucze i zapytaj tylko czy uda mu się zczytać kod immo z Twojego transpondera. Jak on będzie miał problem to już będziesz miał 100% pewności, że to kluczyk i trzeba wyciągnąć PIN i zakodować nowy.
  6. Nie jest normalne. Musisz pochwalić się konkretnie co podpiąłeś. Gdzie podpiąłeś itd.
  7. To jest Twój jedyny kluczyk? Sprawdź na innym jak odpala. Ale tak jak kolega wyżej napisał. Masz za słaby sygnał z transpondera (pastylka immo w kluczyku). Prawdopodobnie będziesz ją musiał zmienić chociaż dziwna sprawa, że tak samo z siebie padło.
  8. Uda się uda. Musisz trochę podciąć sufit, bo lapmka jest większa, ale polecam poszukać już innej ewentualnie z A6 C5, w którym masz dwie diody podświetlające wnętrze z przodu. Fajna sprawa jak jedziesz w nocy. Masz delikatnie (nie chamsko) oświetlony lewarek skrzyni i okolice. Kabelki to raczej nie problem. Tak samo z ewentualnym dołożeniem dodatkowej lampki oświetającej tylne siedzenie. Jakbyś chciał montować poliftowy sufit i jego dać do naprawy/tuningu i montować. To pod uchwyty/rączki musisz dać dystanse. Jest temacik na forum, ja dawno go nie czytałem, aby opowiedzieć ze szczegółami, ale na pewno znajdziesz. Powodzenia w dalszym przywracaniu jej do żywych. Moja też w ADRze, ale bez podtlenku i troszkę młodsza
  9. Dobra, dobra. Składaj, bo chcę zobaczyć całość
  10. ppatryk

    b5 widebody

    Kawałek ma do pokonania to powietrze. Jakąś karbowaną rurką będziesz to puszczał? No i mam nadzieję, że body będzie ładniejsze niż builta, bo zderzak itp. to bardziej zdrutował niż poprawił wygląd Zderzak też będziesz coś poszerzał, zmieniał?
  11. ppatryk

    b5 widebody

    Bardzo przyjemnie się zapowiada. Czekam na kolejne postępy z prac. Powiedz mi proszę ten tunel jest z passata? Oraz kolejne pytanie - jak zamierzasz rozwiązać kwestię nawiewu w tym tunelu. Skąd będziesz czerpał powietrze? Spod foteli no i czy będziesz wzmacniał moc powietrza jakimś wiatraczkiem?
  12. ppatryk

    Odpala i gasnie

    A immo Ci się nie świeci na desce?
  13. A na czym dokładnie polega ten bajzel?
  14. Piękny tyłek. Zrobiłeś nowy fanpage na FB? Bo stary zniknął jak pisałeś, ale nie upolowałem nowej nazwy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...