Jump to content

kamil-vag

Pasjonat.
  • Content Count

    4,339
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

442

About kamil-vag

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Ostrowiec Świętokrzyski

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

7,578 profile views
  1. Czyli doświadczony tuner jakim jest spanky potwierdził moje wypocini Że potrzeba na nowo wystroić auto i że dawka jest uzależniona od MAP...
  2. Popytaj o ten 2.0 czy jest 8V, jaki kod silnika, czy ma DPF, bo silniki 8V są praktycznie bliźniacze z 1.9 TDI, tyle, ze maja dolozoną elektroniczną przepustnicę i EGR... A były też i 1.9 z pewnymi wadami...
  3. Tylko kolega jedzie raczej cały czas na przeladowaniu, MAF też jest odpowiednio wysoki... To i paliwa musi do tego dolac, zeby był odpowiedni AFR... Dawka paliwa jest uzależniona od doładowania (MAP) Tym bardziej jeśli był jakiś wirus, do tego nie ori turbo... Tu potrzeba podejrzewam na nowo wystroic auto, wymienić oringi na pompkach (ewentualnie tą jedną na 3 cyl) i będzie z głowy... W Twoim przypadku skoro dawkę tnie po limiterze zadymienia, może wystarczyło by przełączyć w programie MAF na MAP (wyłączenie przeplywki)... Jeszcze jak jest DPF warto sprawdzić kanały z pomiarami czujników temp DPFa i na wyjściu z turbo... Bo były przypadki, że przeklamania z tych czujników powodowały spadki mocy, chociaż po tych logach ja nie widzę braku mocy... @piotrsob1, 1.9 z DPF to Twój motor, może coś doradzisz chłopakom...
  4. Na szybkiego z telefonu, to problem z korekcja na 3 cylindrze, czyli do wymiany pewnie uszczelnienia pompek, no i chyba przycina się geometria turbiny, powinna się rozruszac dynamiczną jazdą... Więc trochę poprzyciskaj gdzie można... No i czy taki muł? Masz zadane ciśnienie w ciągu 2,5s to dobry wynik... No i nie wiem czy dla turbo z AWX nie powinna być jakaś korekta softu...
  5. Dla GDT - G052911 - 75W90 - także lepkość masz ok... ale ten mobil ma rozjechane parametry względem ORI, pojeździj jeszcze trochę, jak nie ustanie problem z wbijaniem biegu, wlej ravenol Ten mobil ma: Lepkość kin., ASTM D 445 [cSt] w 40ºC 102 [cSt] w 100ºC 15.1 A ori ma: Lepkość kinematyczna: 76,6 mm2/s w 40ºC Lepkość kinematyczna: 14,6 mm2/s w 100ºC
  6. Edytuj post i podlinkuj te logi to prędzej tam zajrzę, nie chce mi się każdego kopiuj/wklej Masz coś takiego w pasku tworzenia posta jak odnośnik...
  7. Poszukaj kodu skrzyni na wlepce serwisowej, albo w książce albo bagażnik lub tylna kanapa. W 1 poście masz info co i jak...
  8. Ale to co... on poszedł prosto z obwodnicy przez rondo na Rzeszów?
  9. MAF nie ma tu nic do rzeczy, więc go nawet nie czysc, turbo wstaje trochę przywolno, zazwyczaj brd to 3 - 3,3s z pedałem w podłodze, ale wydaje mi się ze to przez zasyfioną geometrię, bo nawet na chwilę się zacina... Jedź w dłuższą trasę, podeptaj kilka razy na 3 biegu mocno w podłogę, przegon porządnie i powtórz loga. Druga sprawa nie ma co przyrownywac tdi w B6 z tdi w B7, tu program jest lagodniejszy, nie ma nagłego overboostu powyżej zadanego, a powolne narastanie do zadanej... Pomogła by pewnie trochę zabawa u tunera ze zmianą charakterystyki wysterowania N75...
  10. Tu masz temat do poduszek dla 1.9 TDI: https://a4-klub.pl/topic/62132-tdi-pd-poduszka-silnika-gumowo-olejowa-z-elektrozaworem-błąd-17994/?do=findComment&comment=917844 Nr itd...
×
×
  • Create New...