Jump to content

kamil-vag

Pasjonat.
  • Content Count

    4,783
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

652

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Ostrowiec Świętokrzyski

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

8,948 profile views
  1. No a sprawdziłeś czy są błędy w module? Możliwe, że wtyczka się wypięła przy module skoro nie ma odczytu ze wszystkich czujnikow
  2. Przekręcony zapłon, klimatronik działał?
  3. kamil-vag

    B6 DIVISION

    Do 1BV idą tylko inne górne wahacze i końcówki drążka: Górne: 8E0407505C 8E0407506C 8E0407509C 8E0407510C Końcówka drążka: 4F0498811A Z czego górne różnią się od zwyklych tylko twardością tulei met-gum: Tuleja: 8D0407515B do 1BV 4B0407515 do 1BA, BE, BR
  4. Chyba taniej i szybciej będzie wgrać ori mapę do obecnego...
  5. Auto masz po programie, może tu jest problem? Najlepiej by było wgrać serię i wtedy obserwować jak spalanie... Ewentualnie komplet logów na serii...
  6. I przy okazji zrób 023 dynamiczny, zobaczymy jak bipy pod obciążeniem...
  7. Zrób dynamiczny 003+008+011, zobaczymy jak MAF i MAP
  8. To raczej działa w drugą stronę, kąt przyspieszony (na minus) lepsza dynamika i większe spalanie, kąt opóźniony (w plusie) gorsza dynamika, mniejsze spalanie...
  9. To wygląda na problem z licznikiem. Odpalił dobrze, nie był czasem aku rozładowany?
  10. To normalne, że po usunięciu kata czy DPF jest głośniej, z rury na postoju słychać takie charakterystyczne syczenie... Możesz wstawić kat z takiego silnika jak Twój ale bez DPFa i powinno być dobrze. Był długi temat na forum gdzie wycięcie DPFa i zostawienie puchy skutkowało kopceniem i założenie katalizatora załatwiło sprawę. Druga sprawa, turbo może popuszczać olej a DPF czy kat mógł po części maskować ten problem...
  11. kamil-vag

    Coś tłucze

    Trzeba określić czy to spod pokrywy zaworów czy może dwumas...
  12. Jeśli łapie Ci notlaufy, to raczej z przeladowania. Prawdopodobnie przycina się geometria turbiny...
  13. kamil-vag

    Problem z DPF

    Poszukaj zakładu zajmującego się usuwaniem DPF itd lub chip tuningiem, każdy tuner Ci to bez problemu przywróci, ale po takim czasie ten Twój DPF może się już do niczego nie nadawać i być może będzie wymagane jego fizyczne usunięcie...
×
×
  • Create New...