Skocz do zawartości

jarek.ming

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jarek.ming

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    KTA

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

619 wyświetleń profilu
  1. wiele osób z silnikami TDI ma problem z temp. wody w okresie zimowym. są osoby, które robią soft tej pompki no ale skoro wiemy gdzie znajduje się pompka EGR czy ktoś spróbował tą pompkę odłączyć na okres zimowy?
  2. ogarnia ktoś taki soft w małopolsce? jestem po wymianie dwóch termostatów we wtorek wymieniam zawór zwrotny ale coś czuje, że edycja softu też będzie brana pod uwagę
  3. zacytuje klasyka z basha: "<xxx> Pomorze ktos? <Unf> Niestety, mazowsze." xD też bym ugryzł ten temat z taką różnicą, że jeszcze nic nie grzebałem tylko chce wgrać nowe mapy na kartę sd i z niej czytać w nawigacji. do tej pory mam płytę z 2014 roku (auto kupione dopiero co). pomoże ktoś?
  4. możesz coś opisać ten proceder pociągnięcia kabla do bezpieczników? którędy, pod numery jakich bezpieczników się w piąłeś stałe zasilanie i po zapłonie?
  5. udało się rozwiązać problem? mi wczoraj wyskoczyły te błędy po 5 minutach jazdy a wcześniej w długim kodowaniu zmieniałem czułość czujnika zmierzchu z 0 przestawiłem na +20% i nie wiem czy był błąd w zapisie kodowania czy przez to zaczęło świrować, a zaakceptowało poprawnie kodowanie. Usunąłem błędy i dziś zobaczę czy wróciło do normy.
  6. Sam z ciekawości na allegro patrzyłem na takie oferty jak wyżej i wyraźnie jest napisane, że pokrywa regenerowana, oryginalna ale regenerowana. może akurat warta zachodu słońca i swej ceny.
  7. czyli proponujesz IC z BRD po prawo i lewy ori te dwa i nie robić frontu?
  8. żeby nie otwierać tematu. czy płyn do wspomagania podczas zapalonego silnika powinien się "ruszać" w zbiorniku? sprawdzałem teraz u siebie i wygląda na to, że u mnie podczas pracy silnika i kręcenia kierownica płyn nie rusza się...
  9. dzięki za podpowiedź!!!!!!
  10. lewap3 linki ręcznego wymieniasz na dłuższe bo podobno seryjne z tarczy 245 są za krótkie w B6?
  11. postów już sporo a ja zostawię tylko komentarz ze swoim przypadkiem... wyła pompa podczas skręcania czy zimny czy ciepły, początkiem roku wypłukałem układ wspomagania ori płynem i wymieniłem płyn, trochę pomogło ale dalej było słychać. nadszedł czas na wymianę rozrządu. Został wymieniony napinacz i pasek od pompy wspomagania (ten "pierwszy pasek") aktualnie problem znikł. pozdrawiam
  12. odgrzejemy kotleta wymieniłem bezpiecznik pod kierownicą sprawdziłem czy lędźwie działają- fotel pasażera wszystko gra (do tyłu do przodu góra dół) kiedy sprawdzałem fotel kierowcy góra dół działa poprawnie natomiast przód tył nie działa i nie słychać żeby silniczek pracował. kiedy spróbowałem po raz drugi lub przytrzymałem dłużej przycisk do przodu spaliło bezpiecznik. nie wymieniłem na następny wolałem sięgnąć po poradę tutaj. jakieś pomysły co czynić? rozbierać fotel? w czym problem spotkał się ktoś?
  13. odgrzejemy kotleta ? wymieniłem bezpiecznik pod kierownicą sprawdziłem czy lędźwie działają- fotel pasażera wszystko gra (do tyłu do przodu góra dół) kiedy sprawdzałem fotel kierowcy góra dół działa poprawnie natomiast przód tył nie działa i nie słychać żeby silniczek pracował. kiedy spróbowałem po raz drugi lub przytrzymałem dłużej przycisk do przodu spaliło bezpiecznik. nie wymieniłem na następny wolałem sięgnąć po poradę tutaj. jakieś pomysły co czynić? rozbierać fotel? w czym problem spotkał się ktoś?
  14. co masz na myśli mówiąc o awarii zegarów? to może mieć jakiś wpływ braku palmy? jakaś awaria w liczniku?
  15. no właśnie mądry polak po szkodzie... koleś sprzedający mi mimo z 'zaufanej' grupy audi na fb znalazł jelenia a ja śpiesząc się nie powiedziałem, że wcześniej chce foto jego modułu dla porównania. no nic strata mojego czasu. pozostaje szukać następnego i czekać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...