-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O jarek.ming

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
KTA
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
619 wyświetleń profilu
-
Dodatkowa pompka chłodząca EGR w Audi A4 B8 2.0 TDI
jarek.ming odpowiedział(a) na marekpl2 temat w Audi A4 B8
wiele osób z silnikami TDI ma problem z temp. wody w okresie zimowym. są osoby, które robią soft tej pompki no ale skoro wiemy gdzie znajduje się pompka EGR czy ktoś spróbował tą pompkę odłączyć na okres zimowy? -
Problem z niedogrzewaniem i przeprogramowanie sterownika silnika w Audi A4 B8 2.0TDI CGLC
jarek.ming odpowiedział(a) na Mati1988 temat w Audi A4 B8
ogarnia ktoś taki soft w małopolsce? jestem po wymianie dwóch termostatów we wtorek wymieniam zawór zwrotny ale coś czuje, że edycja softu też będzie brana pod uwagę -
zacytuje klasyka z basha: "<xxx> Pomorze ktos? <Unf> Niestety, mazowsze." xD też bym ugryzł ten temat z taką różnicą, że jeszcze nic nie grzebałem tylko chce wgrać nowe mapy na kartę sd i z niej czytać w nawigacji. do tej pory mam płytę z 2014 roku (auto kupione dopiero co). pomoże ktoś?
-
możesz coś opisać ten proceder pociągnięcia kabla do bezpieczników? którędy, pod numery jakich bezpieczników się w piąłeś stałe zasilanie i po zapłonie?
-
udało się rozwiązać problem? mi wczoraj wyskoczyły te błędy po 5 minutach jazdy a wcześniej w długim kodowaniu zmieniałem czułość czujnika zmierzchu z 0 przestawiłem na +20% i nie wiem czy był błąd w zapisie kodowania czy przez to zaczęło świrować, a zaakceptowało poprawnie kodowanie. Usunąłem błędy i dziś zobaczę czy wróciło do normy.
-
[TDI PD] Problem z pokrywą zaworów (odmą). Niedrożna odma i kopcenie.
jarek.ming odpowiedział(a) na szukamaudi temat w 1.9TDI
Sam z ciekawości na allegro patrzyłem na takie oferty jak wyżej i wyraźnie jest napisane, że pokrywa regenerowana, oryginalna ale regenerowana. może akurat warta zachodu słońca i swej ceny. -
czyli proponujesz IC z BRD po prawo i lewy ori te dwa i nie robić frontu?
-
żeby nie otwierać tematu. czy płyn do wspomagania podczas zapalonego silnika powinien się "ruszać" w zbiorniku? sprawdzałem teraz u siebie i wygląda na to, że u mnie podczas pracy silnika i kręcenia kierownica płyn nie rusza się...
-
Tarcze kotwiczne tył 288mm - problem z dostaniem części
jarek.ming odpowiedział(a) na lewap3 temat w Audi A4 B6/B7
dzięki za podpowiedź!!!!!! -
Tarcze kotwiczne tył 288mm - problem z dostaniem części
jarek.ming odpowiedział(a) na lewap3 temat w Audi A4 B6/B7
lewap3 linki ręcznego wymieniasz na dłuższe bo podobno seryjne z tarczy 245 są za krótkie w B6? -
postów już sporo a ja zostawię tylko komentarz ze swoim przypadkiem... wyła pompa podczas skręcania czy zimny czy ciepły, początkiem roku wypłukałem układ wspomagania ori płynem i wymieniłem płyn, trochę pomogło ale dalej było słychać. nadszedł czas na wymianę rozrządu. Został wymieniony napinacz i pasek od pompy wspomagania (ten "pierwszy pasek") aktualnie problem znikł. pozdrawiam
-
Nie działa regulacja lędźwi w fotelach
jarek.ming odpowiedział(a) na mateusz233 temat w Audi A4 B6/B7
odgrzejemy kotleta wymieniłem bezpiecznik pod kierownicą sprawdziłem czy lędźwie działają- fotel pasażera wszystko gra (do tyłu do przodu góra dół) kiedy sprawdzałem fotel kierowcy góra dół działa poprawnie natomiast przód tył nie działa i nie słychać żeby silniczek pracował. kiedy spróbowałem po raz drugi lub przytrzymałem dłużej przycisk do przodu spaliło bezpiecznik. nie wymieniłem na następny wolałem sięgnąć po poradę tutaj. jakieś pomysły co czynić? rozbierać fotel? w czym problem spotkał się ktoś? -
Pali sie bezpiecznik sterowania odcinkiem ledzwiowym
jarek.ming odpowiedział(a) na wiesniak temat w Audi
odgrzejemy kotleta ? wymieniłem bezpiecznik pod kierownicą sprawdziłem czy lędźwie działają- fotel pasażera wszystko gra (do tyłu do przodu góra dół) kiedy sprawdzałem fotel kierowcy góra dół działa poprawnie natomiast przód tył nie działa i nie słychać żeby silniczek pracował. kiedy spróbowałem po raz drugi lub przytrzymałem dłużej przycisk do przodu spaliło bezpiecznik. nie wymieniłem na następny wolałem sięgnąć po poradę tutaj. jakieś pomysły co czynić? rozbierać fotel? w czym problem spotkał się ktoś? -
co masz na myśli mówiąc o awarii zegarów? to może mieć jakiś wpływ braku palmy? jakaś awaria w liczniku?
-
Lista modułów komfortu 46 w Audi A4 B6 i B7 z opisem funkcji
jarek.ming odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
no właśnie mądry polak po szkodzie... koleś sprzedający mi mimo z 'zaufanej' grupy audi na fb znalazł jelenia a ja śpiesząc się nie powiedziałem, że wcześniej chce foto jego modułu dla porównania. no nic strata mojego czasu. pozostaje szukać następnego i czekać